Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Inforad V4 radar alarm

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• veel tegengekomen, ook mobiele.

Constant 160-170 gereden, en goed uitgekeken wanneer hij kort piepte voor mogelijke mobiele plaats

Comment

• komaan is er een of andere pc nerd die weet waarom dat die stille functie niet werkt?please

Comment

• Kan iemand nog 's de correcte link geven voor de mobiele flitsers te kunnen toevoegen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ken Bekijk Berichten
          Kan iemand nog 's de correcte link geven voor de mobiele flitsers te kunnen toevoegen...
          owja srr je had daar eens een pm over gestuurd zeker? totaal vergeten

zal eens zien of ik er nog aan geraak.

sorry

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
            Dank u

waarom spreekt men in radioprogrammas eigenlijk altijd over 'vallende sterren' en zegt men niet gewoon dat er politiecontroles zijn ?? Zit hier ook een verbod tot openbaar vermelden van radarcontroles achter?
            Het verhaal van de vallende sterren begint bij Deckers en Ornelis, ergens rond het jaar 2001, toen er sporadisch een luisteraar komt te vertellen dat er ergens geflitst werd. Omdat er geen enkel precedent rond het vermelden van flitsers bestond, zijn zij de term "vallende sterren" beginnen omroepen, stickers laten maken "ik rem voor vallende sterren" etc etc. Daarna zijn er in de pers enkele artikels geweest waarin gesteld werd dat het niet verboden was, en zijn de andere radio's ook mee op de kar gesprongen. Donna heeft toen nog moeten bijsturen, want zij vermeldden ook de hectometerpaal of een andere omschrijving zoals 'op de brug' 'aan het tankstation' , naar nederlands model waar het wel een gangbare zaak is om het zo te doen. De flitsmeldingen zijn geboren. Er zit geen verbod achter, de Federale Politie en een groot aantal Lokale Politiezone's maken hun aangekondige controle's via internet en VRT, teletekst etc ruim op tijd publiek.
            Last edited by ; 28/02/2009, 16:10.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk Berichten
              owja srr je had daar eens een pm over gestuurd zeker? totaal vergeten

zal eens zien of ik er nog aan geraak.

sorry
              merci

als je ze nog op je pc hebt staan mag je ze altijd mailen: kenschamp(at)gmail.com

groetjes

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichten
                veel tegengekomen, ook mobiele.

Constant 160-170 gereden, en goed uitgekeken wanneer hij kort piepte voor mogelijke mobiele plaats
                en had je dan ook effectief plaatsen waar je het niet verwachtte en hij biepte en er stond toevallig iemand?
                daarmee bedoel ik, of hij je vel gered heeft of niet.
                wimoptiek.be op

Comment

• ik heb de franse software draaien met de databasekeuze vaste + 'stil' voor mobiele

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichten
                    ik heb de franse software draaien met de databasekeuze vaste + 'stil' voor mobiele
                    ma piept die dan nog overdreven bij flitspalen, want of ik nu de stille database pak of de gewone, allemaal hetzelfde.

Comment

• bij flitspalen piept hij idd overdreven

Comment

• Dat moet idd gaan stoppen Of een manier om de snelheid waarop hij biept aan te passen, dat zou al een begin zijn. Op 121 biept hij al gelijk zot.

Comment

• ik heb een mailtje gestuurd naar inforad over die stille functie.
                          Ze hebben mij een mailtje terug gestuurd dat het probleem gekend is, en dat ze eraan aan het werken zijn.

Comment

• Ik zit dagelijks op de baan voor het werk, 1000-1500km/week. meestal rijd ik wel volgens de legale snelheid en weet ik een aantal palen staan, maar soms weet je een paal niet staan, ken je de baan helemaal niet, let je niet op, is de maximale snelheid niet duidelijk aangegeven, etc..

Is er iemand die de inforad dagelijks gebruikt?
                            Als ik het goed voorheb, biept de inforad enkel wanneer je te hard rijdt én in de buurt komt van een flitspaal?
                            Lijkt mij dan niet zo storend en best handig in combinatie met mijn onboard gps ( opel astra van dec 08 ).

Enkel jammer dat het geen mobiele flitsposten dynamisch kan aanduiden.
                            1994 Honda VFR750 1998 Mercedes-Benz C220 CDI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Teus Bekijk Berichten
                              Ik zit dagelijks op de baan voor het werk, 1000-1500km/week. meestal rijd ik wel volgens de legale snelheid en weet ik een aantal palen staan, maar soms weet je een paal niet staan, ken je de baan helemaal niet, let je niet op, is de maximale snelheid niet duidelijk aangegeven, etc..

Is er iemand die de inforad dagelijks gebruikt?
                              Als ik het goed voorheb, biept de inforad enkel wanneer je te hard rijdt én in de buurt komt van een flitspaal?
                              Lijkt mij dan niet zo storend en best handig in combinatie met mijn onboard gps ( opel astra van dec 08 ).

Enkel jammer dat het geen mobiele flitsposten dynamisch kan aanduiden.
                              Ik begin hem nu wel dagelijks te gebruiken (zo een 150km per dag),het piepen is een beetje een gewoonte geworden.

Ik heb trouwens een mail gestuurd naar inforad, binnenkort zou de functie werken dat alleen het lampje pinkt en er geen geluid is.
                              Heb trouwens de mijne mooi in het zicht gehangen zal straks eens foto maken.

Inderdaad beetje dat je zelf geen plaatsjes al rijdend kan aanduiden, maar van een toestelletje van 50 euro moet je ook niet alles verwachten hé

Ik ga er mij binnenkort nog eentje aanschaffen denk ik.eerst eens kijken wat er nog allemaal op de markt is.

Comment

• owkey, klinkt goed. volgende zondag ga ik met mijn vader even heen en terug naar Italië, de vaste Franse flitsposten kunnen we dan ontlopen.

welke inforad gebruiken jullie?
                                de K1 is in stock bij pixmania voor 44 euro. ik zie dat er ook een V4 bestaat, maar betwijfel of die veel nuttiger is (80 euro bij photohall)
                                1994 Honda VFR750 1998 Mercedes-Benz C220 CDI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Teus Bekijk Berichten
                                  owkey, klinkt goed. volgende zondag ga ik met mijn vader even heen en terug naar Italië, de vaste Franse flitsposten kunnen we dan ontlopen.

welke inforad gebruiken jullie?
                                  de K1 is in stock bij pixmania voor 44 euro. ik zie dat er ook een V4 bestaat, maar betwijfel of die veel nuttiger is (80 euro bij photohall)
                                  Het gemakkelijke bij de K1 is dat hij een batterij heeft. Dus geen geknoei met stekkers enz...
                                  En is zeer klein dus ge kunt dat ergens gemakkelijk wat wegmoffelen dat het niet te storend overkomt.

Comment

• Inforad beept bij het naderen van een paal en blijft beepen zolang je te hard rijdt.. maar beepen doet hij dus altijd.

Comment

• Iemand al dat bestandje met mobiele plaatsen online?

Comment

• Mijn Inforad gaf deze morgen de flitspaal op de e314 richting leuven voorbij Esso niet aan waardoor ik toch effe moest remmen
                                        Echt grappig daar op die borden: er staat 'smile' en 'flitsen' op geschreven.

Comment

• Help

Ben mijn pieppiep ding kwijt

Comment

Working...
                                          X