Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ja, geen problemen mee, onlangs noch naar Houffalize gereden en waar er palen stonden, piepte hij
Misschien dat ik mij er dan ook wel eens 1 aanschaf. Ik heb wel een gps waar een flitspaaldatabase instaat, maar die staat natuurlijk niet altijd aan.
En tegenwoordig met al die flitspalen die overal op de autostrades opduiken is het in feite bijna niet meer te doen om ze nog vanbuiten te kennen. En nu dat ze nog eens gaan beginnen de flitswagens achter groene borden te zetten ook.
die van mij doet beetje raar bij flitspaal in zwijnaarde nog iemand dit probleem?
hij geeft wel een waarschuwing , orangje lichtje maar geen rood met bijhorende snelheidswaarschuwing.
Heeft hier iedereen de K1?
Of hebben er hier een paar de V3-4-e.
Hier ook aan het kijken om iets dergelijk aan te schaffen maar wat zijn eigenlijk de grote verschillen tussen de K1 en de V4 buiten het feit dat de V4 met kabel stroom krijgt?
Hier ook aan het kijken om iets dergelijk aan te schaffen maar wat zijn eigenlijk de grote verschillen tussen de K1 en de V4 buiten het feit dat de V4 met kabel stroom krijgt?
Je kan het volume aanpassen, en je hebt een knopje om al rijdende risico zones aan te geven.
Opzich wel handig en mss zijn meerprijs wel waard.
Maar heb ook al negatieve commentaren gelezen inzake satteliet verbinding.
Comment