Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Inforad V4 radar alarm

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
    Ben mijn pieppiep ding kwijt
    ik ook Straks nog eens zoeken.u

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk Berichten
      ik ook Straks nog eens zoeken.u
      had gehoopt dat die in mijn kot zou liggen, nope

Comment

• ik ben er ondertussen achter dat je de K1 gerust in de oplader kan steken, hij vind zijn GPS signaal en werkt terwijl hij geladen wordt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
          ik ben er ondertussen achter dat je de K1 gerust in de oplader kan steken, hij vind zijn GPS signaal en werkt terwijl hij geladen wordt.
          Da spel heeft inderdaad een beter ontvangst dan ik verwacht had.

Comment

• Laatste tijd doet hij soms raar. Constant zijn GPS-signaal verliezen en dan 1 seconde later zogezegd terugvinden. Met dat gebiep dan altijd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
              Laatste tijd doet hij soms raar. Constant zijn GPS-signaal verliezen en dan 1 seconde later zogezegd terugvinden. Met dat gebiep dan altijd

Nekeer lang opladen hielp bij mij.

Comment

• hoe deed je dat nu weer om je traject te bekijken?
                Ik heb mijn pc opnieuw geinstalleerd en vind dit niet meer.

Comment

• Nog altijd tevreden over jullie Inforads?

Comment

• Ja, geen problemen mee, onlangs noch naar Houffalize gereden en waar er palen stonden, piepte hij

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                      Ja, geen problemen mee, onlangs noch naar Houffalize gereden en waar er palen stonden, piepte hij
                      Misschien dat ik mij er dan ook wel eens 1 aanschaf. Ik heb wel een gps waar een flitspaaldatabase instaat, maar die staat natuurlijk niet altijd aan.
                      En tegenwoordig met al die flitspalen die overal op de autostrades opduiken is het in feite bijna niet meer te doen om ze nog vanbuiten te kennen. En nu dat ze nog eens gaan beginnen de flitswagens achter groene borden te zetten ook.

Comment

• die van mij doet beetje raar bij flitspaal in zwijnaarde nog iemand dit probleem?
                        hij geeft wel een waarschuwing , orangje lichtje maar geen rood met bijhorende snelheidswaarschuwing.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Levi Bekijk Berichten
                          Nog altijd tevreden over jullie Inforads?
                          zekerlijk
                          1994 Honda VFR750 1998 Mercedes-Benz C220 CDI

Comment

• Hier ook, enkel op de R1 word ik er zot van

Comment

• Heeft hier iedereen de K1?
                              Of hebben er hier een paar de V3-4-e.

Comment

• Ik zou wel willen dat je dat fluitsignaal kunt afzetten als je te snel rijdt binnen een "gevarenzone" ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                  Ik zou wel willen dat je dat fluitsignaal kunt afzetten als je te snel rijdt binnen een "gevarenzone" ...

tjah, endie database werkt nog altijd niet. "ze zijn er aan bezig".

Was jij geen computer nerd

how hou je daar eens mee bezig!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                    Ik zou wel willen dat je dat fluitsignaal kunt afzetten als je te snel rijdt binnen een "gevarenzone" ...
                                    Echt hé Ik word zot van dat ding

Comment

Heeft hier iedereen de K1?
                                      Of hebben er hier een paar de V3-4-e.
                                      Hier ook aan het kijken om iets dergelijk aan te schaffen maar wat zijn eigenlijk de grote verschillen tussen de K1 en de V4 buiten het feit dat de V4 met kabel stroom krijgt?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Duke Bekijk Berichten
                                        Hier ook aan het kijken om iets dergelijk aan te schaffen maar wat zijn eigenlijk de grote verschillen tussen de K1 en de V4 buiten het feit dat de V4 met kabel stroom krijgt?
                                        Je kan het volume aanpassen, en je hebt een knopje om al rijdende risico zones aan te geven.

Opzich wel handig en mss zijn meerprijs wel waard.
                                        Maar heb ook al negatieve commentaren gelezen inzake satteliet verbinding.

Comment

Je kan het volume aanpassen, en je hebt een knopje om al rijdende risico zones aan te geven.

Opzich wel handig en mss zijn meerprijs wel waard.
                                          Maar heb ook al negatieve commentaren gelezen inzake satteliet verbinding.
                                          Cva, merci Zal wss de K1 worden en dan vooral omdat ik mij zou storen aan de loshangende kabel op het dashboard vrees ik.

Comment

Working...
                                          X