Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Inforad V4 radar alarm

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door ///NFSThunder Bekijk Berichten
    heb gisteren stukje e40 gedaan met die zelf ingevoerde POI's en hij geeft een oranje lichtje + biep op deze plaatsen. snelheidsoverschreiding laat hij wel niet met piepconcert weten maar ik vind dat goed zo...

denk wel niet dat alle mobiele flitsplaatsen er met dit bestandje inzitten
    welk stukje e40?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk Berichten
      welk stukje e40?
      => leuven - tienen
      => Berloz - leuven
      Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
      ... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
        Ik heb het via overschrijving gedaan.

Nu op pixmania kan ik mijn bestelling volgen:
        Betaling --> Validatie --> Voorbereiding staat aangevinkt. Dus zal dan naar mij opgestuurd worden eh?
        pakje is vandaag verzonden!

Comment

• Ik dacht dat ik al besteld had maar blijkbaar niet Kwam ik net achter toen ik op mijn Pixmania account zat. Vandaag dus effectief besteld ! En betaald (PayPal). Loop van volgende week zal ik het wel hebben.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ///NFSThunder

denk wel niet dat alle mobiele flitsplaatsen er met dit bestandje inzitten
            Dat is ook praktisch niet haalbaar e, ik denk dat de meest frequente er wel min of meer zullen instaan.
            Ik heb bij mij nog wel enkele punten er aan toegevoegd.
            Voornamelijk secundaire wegen waar ze vaak staan. Overgangen van zone 70km/u naar zone 50km/u enz.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
              Ik dacht dat ik al besteld had maar blijkbaar niet Kwam ik net achter toen ik op mijn Pixmania account zat. Vandaag dus effectief besteld ! En betaald (PayPal). Loop van volgende week zal ik het wel hebben.
              Hoe werkt PayPal?

Comment

• Is een soort van online bankrekening. Je kan er ofwel geld naar overschrijven, ofwel een kredietkaart aan koppelen. Zo kan je veilig en snel online aankopen doen, zonder steeds te moeten overschrijven (behalve als het saldo onvoldoende is op je PayPal en je geen kredietkaart gekoppeld hebt) of je kredietkaart bij te hebben.

Comment

• Hier ook net besteld...

vroooom pop pop pop pop. Supercharged. Is it love?

Comment

• Goedemiddag K1 gebruikers,

Na weer een aantal bekeuringen ontvangen te hebben heb ik dan ook eindelijk de K1 besteld. De oude echte radardetector ligt thui vanwege de hoge boetes als ze je 'snappen'. Ik krijg de K1 deze week als het goed is. Ik woon in Nederlands Limburg maar ben vaak in Belgie E313 en E314 en binnendoor.
                    Ik begrijp dat er bestandjes zijn waar je ook de mobile POI van Belgie kan inladen? Waar zijn deze bestanden te vinden of te converteren en hoe werkt dit?

Groeten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roy1972 Bekijk Berichten
                      Goedemiddag K1 gebruikers,

Na weer een aantal bekeuringen ontvangen te hebben heb ik dan ook eindelijk de K1 besteld. De oude echte radardetector ligt thui vanwege de hoge boetes als ze je 'snappen'. Ik krijg de K1 deze week als het goed is. Ik woon in Nederlands Limburg maar ben vaak in Belgie E313 en E314 en binnendoor.
                      Ik begrijp dat er bestandjes zijn waar je ook de mobile POI van Belgie kan inladen? Waar zijn deze bestanden te vinden of te converteren en hoe werkt dit?

Groeten

Dat is een lijst samengesteld door Trovax op basis van http://flits.bnet.be/flitspalen/overzichtlijst1.jsp

Hier kun je het downloaden en dan gewoon uploaden in de K1
                      2012 Renault Megane RS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cash Bekijk Berichten
                        Dat is een lijst samengesteld door Trovax op basis van http://flits.bnet.be/flitspalen/overzichtlijst1.jsp

Hier kun je het downloaden en dan gewoon uploaden in de K1
                        http://rapidshare.com/files/17961141...s_mob.csv.html
                        Krijg volgende melding als ik het wil binnenhalen:

Error

This file is neither allocated to a Premium Account, or a Collector's Account, and can therefore only be downloaded 10 times.

This limit is reached.

To download this file, the uploader either needs to transfer this file into his/her Collector's Account, or upload the file again. The file can later be moved to a Collector's Account. The uploader just needs to click the delete link of the file to get further information.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
                          Als je me je emailadres even PM't dan mail ik het wel (is maar 3KB groot)
                          pm verzonden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
                            Krijg volgende melding als ik het wil binnenhalen:

Error

This file is neither allocated to a Premium Account, or a Collector's Account, and can therefore only be downloaded 10 times.

This limit is reached.

To download this file, the uploader either needs to transfer this file into his/her Collector's Account, or upload the file again. The file can later be moved to a Collector's Account. The uploader just needs to click the delete link of the file to get further information.
                            Ah dju. Ik had het blijkbaar niet op mijn premium account geupped.
                            Zal dat eens in orde brengen

Comment

• We kunnen mss vragen of we een sticky thread krijgen over de Inforad K1 om links naar updates en dergelijke in bij te houden. Een mooi overzicht met telkens de laatste updates.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Trovax Bekijk Berichten
                                Bij deze . Geniet ervan

Comment

We kunnen mss vragen of we een sticky thread krijgen over de Inforad K1 om links naar updates en dergelijke in bij te houden. Een mooi overzicht met telkens de laatste updates.
                                  Eventueel zelf een lijstje met coördinaten maken als je een mobiele flitser bent tegengekomen op een plaats die nog niet gekend is?

Comment

• Wel ja, dat er eigenlijk maar 1 versie van een bepaalde database is en dat die centraal beheerd wordt. Als er dus idd nieuwe locaties geweten zijn dat deze hier gepost worden en dat iemand die instaat voor het beheer van de database deze aanpast en terug aanbiedt.

Comment

Hey,

Is hetzelfde file dat jij me had doorgestuurd

Dus bedankt allebei

Comment

Wel ja, dat er eigenlijk maar 1 versie van een bepaalde database is en dat die centraal beheerd wordt. Als er dus idd nieuwe locaties geweten zijn dat deze hier gepost worden en dat iemand die instaat voor het beheer van de database deze aanpast en terug aanbiedt.
                                        Ik wil het gerust op mij nemen om die database telkens te updaten als er nieuwe plaatsen zijn. Moeilijkste zal het verzamelen van nieuwe coördinaten zijn, imo.

Comment

Ik wil het gerust op mij nemen om die database telkens te updaten als er nieuwe plaatsen zijn. Moeilijkste zal het verzamelen van nieuwe coördinaten zijn, imo.

Comment

Working...
                                          X