Oorspronkelijk geplaatst door AdriH
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Inforad V4 radar alarm
Collapse
X
-
Zonet zijn ze nog een pakje komen afleveren.
K1 op de computer gehangen, database ge-update en de alarmen eens getest.
Verder de waarschuwingstijd voorlopig op 20sec laten staan, en de tracking (opslaan van de route) uit laten staan.
Het zou wel kunnen dat ik de waarschuwing korter zet (15s) want ik heb zo de indruk dat hij zal blijven piepen van 20s voor tot 20s na een paal.
Ik had zelfs GPS ontvangst in huis, dus dat ziet er goed uit.
Morgen eens uittesten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenZonet zijn ze nog een pakje komen afleveren.
K1 op de computer gehangen, database ge-update en de alarmen eens getest.
Verder de waarschuwingstijd voorlopig op 20sec laten staan, en de tracking (opslaan van de route) uit laten staan.
Het zou wel kunnen dat ik de waarschuwing korter zet (15s) want ik heb zo de indruk dat hij zal blijven piepen van 20s voor tot 20s na een paal.
Ik had zelfs GPS ontvangst in huis, dus dat ziet er goed uit.
Morgen eens uittesten.
Vergeet ook je ritregistratie niet aan te zetten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk Berichtenneem het van mij aan zet maar derekt op 15s en 100m.
Vergeet ook je ritregistratie niet aan te zetten.
Ritregistratie, mja, is niet echt nodig.. maar ik zal dat wel eens opzetten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenZoveel te beter. De kans is dan des te groter dat de database mooi up-to-date is.
Feit!
Iemand die de ring veel doet?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk BerichtenFeit!
Iemand die de ring veel doet?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk Berichtennieuwe hype
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichtenwelke database gebruik jij?? er zijn 3 mogelijkheden (ik neem die van groot brittanie en die eilanden nu even niet mee)
Owla hoe selecteer jij dat?
Comment
-
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk BerichtenOwla hoe selecteer jij dat?
Wel, bij de update pagina zie ik 5 csv bestandjes (zijn excel icoontjes precies)
1 met de vaste, 1 dacht ik met vast en mobiele, en 1 met mobiele + dan nog een database uit de UK en ergens iets met franse eilanden of zo.
Ik heb het programma hier niet bij de hand (staat op een andere PC) dus ik kan er naast zitten kwa aantal mogelijkheden..
neem eens een print screen van die pagina als je wil
Comment
-
De inforad 3.4 (nederlandstalig) bied 2 opties, voor zover ik weet.
Eentje met de mobiele flitsplekken erin, en eentje zonder.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichtenps: ik gebruik Inforad Manager 3.5
Je vindt die enkel terug op de Franse pagina van Inforad website
ah ok daarmee.Is het dan ook in het nederlands?
Comment
Comment