Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Inforad V4 radar alarm
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sjakie5V Bekijk BerichtenJep dat vind ik ook! echt tof wa ge kunt doen met zo iets van 50 euro!
Hebt gij nu al eens geprobeerd of dat gaat bij splinternieuwe flitspalen?
Vind alleen dat precies soms even kan duren voor ik satelliet ontvangst heb. terwijl da als ik het hier even aan mijn raam zet ik direct ontvangst hebt.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door spg900 Bekijk BerichtenKan je dat zo instellen dat het enkel piept als je een flitspaal nadert? Dus niet op gevaarlijke punten, wanneer je de max snelheid overschrijdt, etc. ?
Ma die gevaarlijke punten eigenlijk nog niet gehad.bijmij enkel nog gepiept bij flitspalen.Dus denk niet dat je moet bang zij n dat het heel de tijd piept voor voetpaden enzo.Dat is dus niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk BerichtenMa die gevaarlijke punten eigenlijk nog niet gehad.bijmij enkel nog gepiept bij flitspalen.Dus denk niet dat je moet bang zij n dat het heel de tijd piept voor voetpaden enzo.Dat is dus niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenBedoelen ze met gevaarlijke punten niet de plaatsen waar ze regelmatig staan te flitsen?
das te zien, normaal wel. Maar op de site staat ook iets van gevaarlijke punten zoals: gevaarlijke baan,gevaarlijk kruispunt....
Maar eig nogniets van gemerkt.Biepte alleen bij flitsers tot nu toe en zo magda blijven.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk BerichtenZalig Kerstfeest allemaal.
Dus mannen, de moeite waard? Recente database dus?
dan ga ik er mij ook 1tje bestellen
IK heb het tot nu toe nog maar beperkt gebruikt. Deze avond moet ik van dilbeek naar keerbergen. Waaronder dus langs de ring met de nieuwe flitspaaltjes.Ik ben benieuwd of hij ze gaat aangeven.
Zal het je zeker laten weten!
Voor die 30-40km da ik er al mee gereden heb,werkte hij zonder fout.
Echt zalig,geen een gemist.Als je de instellingen wat aanpast is het niet storend.
En zeker dan als je bedenkt dat het een maar 50 euro kost.
Zeker zijn geld waard!
Comment
-
Ik heb dezelfde mening erover.
Ivm die gevaarlijke punten: dat zijn punten die jij zelf kunt ingeven en aanduiden als een gevaarlijk punt ( bv een scherpe bocht, of....)
Plaatsen waar ze regelmatig staan te flitsen (mobiel) kun je aan of afzetten door de database met die mobiele flitsplaatsen of zonder die mobiele flitsplaatsen te downloaden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk BerichtenBesteld :-)
Mijn pa wilt da nekeer meepakken voor op zijnen mountainbike. Hij wilt graag nekeer zien op google earth hoe dat em nu eigenlijk echt rijd.
Bijmij slaat hij om de minuut de locatie snelheid enz... Op.
Ma de afstand dan gereden enzo,isdie dan kleiner,groter? Of gaat da redelijk hard kloppen?
Bochten tss die min enz...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cash Bekijk BerichtenIk heb dezelfde mening erover.
Ivm die gevaarlijke punten: dat zijn punten die jij zelf kunt ingeven en aanduiden als een gevaarlijk punt ( bv een scherpe bocht, of....)
Plaatsen waar ze regelmatig staan te flitsen (mobiel) kun je aan of afzetten door de database met die mobiele flitsplaatsen of zonder die mobiele flitsplaatsen te downloaden.
Ma das bij die updates e?Ma bij mij staat daar dat die mobiele flitsplaatsen voor nederland is. Of zie ik da verkeerd?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk BerichtenTja, vind een minuut veel.
Maar daar ga ik 'm niet voor gebruiken. Heb op m'n Nokia GSM een programma (Sportstracker), en dat doet hetzelfde, maar dan wel uitgebreider en continu.
Dit gebruik ik al ik Enduro ga rijden.
Ik heb 'm enkel b
esteld om de flitspalen te vermijden, aangezien in mijn huidige wagen geen flitspalen kunnen geladen worden.
Op hoeveel seconden ervoor en hoeveel meter achter de flitspaal staat de jouwe ingesteld?
edit gebt ezm nogni den andere bedoel ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk BerichtenHebt gij nu al eens geprobeerd of dat gaat bij splinternieuwe flitspalen?
Vind alleen dat precies soms even kan duren voor ik satelliet ontvangst heb. terwijl da als ik het hier even aan mijn raam zet ik direct ontvangst hebt.
De "nieuwe" flitspaal op de E40 te Bertem weet ie zeker zijn! ook iets verder waar ze soms staan, de mobiele dus!
Op de ring staat er daar ook een nieuwe, die weet ie ook al staan!
Gevaarlijke punten heb ik nog niets van gemerkt, mss nog geen tegen gekomen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sjakie5V Bekijk BerichtenDe "nieuwe" flitspaal op de E40 te Bertem weet ie zeker zijn! ook iets verder waar ze soms staan, de mobiele dus!
Op de ring staat er daar ook een nieuwe, die weet ie ook al staan!
Gevaarlijke punten heb ik nog niets van gemerkt, mss nog geen tegen gekomen.
nice strax eens uit testen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sjakie5V Bekijk Berichtenje ziet duidelijk het verschil, flitspaal is rode led, mogelijke plaats van mobiele flitser is oranje led!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk BerichtenEn hoe hard kloppen die "mogelijke" plaatsen?
Comment
Comment