Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Inforad V4 radar alarm

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
    Als ik morgen m'n K1 geleverd krijg zal ik het ook wel weten zeker?
    Maar ben jij geholpen met m'n links?
    Ik had al iets opgevangen via die site.Maar gebruik uiteindelijk ITNconv enda is eigenlijk wel een goed programma. Als je wilt vat ik wel nog eens samen hoe je het moet doen hoor. greetz

Comment

• miljaar, vrijdag besteld en nog geen verzendbevestiging gekregen

Comment

• Gisteren (!) bericht gehad dat het ding de deur uitwas ... vandaag eigenlijk verwacht maar noppes.

Comment

• Ik ga hem zelf afhalen bij de pdashop is toch niet zo ver van hier.
          Heb al paar keer iets gaan kopen daar .

Comment

• Zonet zijn ze nog een pakje komen afleveren.

K1 op de computer gehangen, database ge-update en de alarmen eens getest.
            Verder de waarschuwingstijd voorlopig op 20sec laten staan, en de tracking (opslaan van de route) uit laten staan.
            Het zou wel kunnen dat ik de waarschuwing korter zet (15s) want ik heb zo de indruk dat hij zal blijven piepen van 20s voor tot 20s na een paal.
            Ik had zelfs GPS ontvangst in huis, dus dat ziet er goed uit.
            Morgen eens uittesten.

Comment

Zonet zijn ze nog een pakje komen afleveren.

K1 op de computer gehangen, database ge-update en de alarmen eens getest.
              Verder de waarschuwingstijd voorlopig op 20sec laten staan, en de tracking (opslaan van de route) uit laten staan.
              Het zou wel kunnen dat ik de waarschuwing korter zet (15s) want ik heb zo de indruk dat hij zal blijven piepen van 20s voor tot 20s na een paal.
              Ik had zelfs GPS ontvangst in huis, dus dat ziet er goed uit.
              Morgen eens uittesten.
              neem het van mij aan zet maar derekt op 15s en 100m.

Vergeet ook je ritregistratie niet aan te zetten.

Comment

• Besteld !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk Berichten
                  neem het van mij aan zet maar derekt op 15s en 100m.

Vergeet ook je ritregistratie niet aan te zetten.
                  Vanmorgen geen tijd om hem op te zetten, maar straks als ik na het werk naar huis bol ga zal ik hem eens opzetten en proberen of ik het piepvolume kan uithouden..
                  Ritregistratie, mja, is niet echt nodig.. maar ik zal dat wel eens opzetten.

Comment

• nieuwe hype

Comment

• Zoveel te beter. De kans is dan des te groter dat de database mooi up-to-date is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                        Zoveel te beter. De kans is dan des te groter dat de database mooi up-to-date is.

Feit!
                        Iemand die de ring veel doet?

Comment

Feit!
                          Iemand die de ring veel doet?
                          De welke?

Comment

nieuwe hype
                            welke database gebruik jij?? er zijn 3 mogelijkheden (ik neem die van groot brittanie en die eilanden nu even niet mee)

Comment

welke database gebruik jij?? er zijn 3 mogelijkheden (ik neem die van groot brittanie en die eilanden nu even niet mee)

Owla hoe selecteer jij dat?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                                De welke?
                                brussel

Comment

brussel
                                  Dan kan ik je niet helpen.

Comment

Owla hoe selecteer jij dat?

Wel, bij de update pagina zie ik 5 csv bestandjes (zijn excel icoontjes precies)
                                    1 met de vaste, 1 dacht ik met vast en mobiele, en 1 met mobiele + dan nog een database uit de UK en ergens iets met franse eilanden of zo.
                                    Ik heb het programma hier niet bij de hand (staat op een andere PC) dus ik kan er naast zitten kwa aantal mogelijkheden..
                                    neem eens een print screen van die pagina als je wil

Comment

• ps: ik gebruik Inforad Manager 3.5
                                      Je vindt die enkel terug op de Franse pagina van Inforad website

Comment

• De inforad 3.4 (nederlandstalig) bied 2 opties, voor zover ik weet.
                                        Eentje met de mobiele flitsplekken erin, en eentje zonder.
                                        2012 Renault Megane RS

Comment

ps: ik gebruik Inforad Manager 3.5
                                          Je vindt die enkel terug op de Franse pagina van Inforad website

ah ok daarmee.Is het dan ook in het nederlands?

Comment

Working...
                                          X