Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Inforad V4 radar alarm

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk Berichten
    Jaja da gaat zoiezo.
    zal is zoeke wa de v4 nog meer kan.
    volumeknop

maar heb al de K1 besteld

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
      LOL, we hadden beter een groepsaankoop gedaan...
      met btw-nr betaal je € 42,15 én je steekt het in de kosten

Comment

Dat je zelf plaatsen kan aangeven waar je wilt gewaarschuwd worden.
        Persoonlijk zou ik die K1 nemen. Moest het je dan toch niet bevallen is het maar 50 euro e.
        En ik vind niet dat die v4 zijn meerprijs waard is.
        Via die manager moet het toch ook mogelijk zijn om bij de K1 plaatsen toe te voegen, heb het zelf wel nog niet geprobeerd.

Comment

• Vandaag naar nederland geweest en daar doet ie ook goed zn werk.
          Op de ring rond antwerpen werd ik wel zot van het gepiep, daar is ie wel over ijverig precies!

@cimonium, heeft ie het goed gedaan gistere?

Comment

• Wat doet dit apparaat nu precies, hij 'ziet' de flitspalen etc. (dus ook mobiele flitspalen) ??

Comment

• ook besteld die K1 :d... en thx voor de nuttige informatie tot hiertoe.
              Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
              ... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
                Wat doet dit apparaat nu precies, hij 'ziet' de flitspalen etc. (dus ook mobiele flitspalen) ??
                hij ziet helemaal niets
                is op basis van gps, heeft de plaatsen waar de mobiele "soms/regelmatig" staan in zn geheugen.

De meeste gpssen doen juist hetzelfde volgens mij?

Comment

• vandaag wel even problemen gehad met de mio, diene flipte als de K1 er vlak tegen lag,
                  bleef signaal geven van flitspaal (de mio) en begon te zoeken om een draadloze verbinding te maken met een ander apparaat.

na die K1 op een andere plaats te leggen was het terug OK!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sjakie5V Bekijk Berichten
                    hij ziet helemaal niets
                    is op basis van gps, heeft de plaatsen waar de mobiele "soms/regelmatig" staan in zn geheugen.

De meeste gpssen doen juist hetzelfde volgens mij?
                    Mja daar ben je dan toch ook niet 'vet' mee?

Comment

• Niet vetter dan als je een GPS in je wagen hebt die de flitspalen ook in zijn bestand heeft.
                      maar voor 50€ kan je ook niet echt sukkelen hee.

Comment

apart, daarom ook dat ik dit heb gekocht, wij hebben een gps maar t vrouwke heeft die meestal mee.

Comment

• Ik ben eigenlijk ook wel geïnteresseerd in zo'n bakje. Kan je het volume van de K1 instellen via de pc of gaat dat niet?

@Timo: een gps is denk ik wel wat omslachtiger om dat bij elke rit te gebruiken, ook als je de weg ongeveer weet bv. heb je niet altijd zin omdat op te stellen in de wagen + die batterijen zijn denk ik vlugger leeg bij een gps dan bij zo'n K1.

Comment

• volume kan niet ingesteld worden, anders had ik het zeker al gedaan want het is soms wel wat te luid als je te snel rijdt

Comment

Via die manager moet het toch ook mogelijk zijn om bij de K1 plaatsen toe te voegen, heb het zelf wel nog niet geprobeerd.
                              Ja je kan gps coordinaten invoegen,Maar dit gaat bv niet al rijdend.Dus je zal dan thuis via google ofzo die coordinaten moeten opzoeken,en dan ingeven in je pc.

Oorspronkelijk geplaatst door Sjakie5V Bekijk Berichten
                              Vandaag naar nederland geweest en daar doet ie ook goed zn werk.
                              Op de ring rond antwerpen werd ik wel zot van het gepiep, daar is ie wel over ijverig precies!

@cimonium, heeft ie het goed gedaan gistere?
                              Ja hij heeft perfect zijn werk gedaan!

Alleen die nieuwe flitspaal op de ring: Hij gaf die ook aan in de richting van zaventem,terwijl hij staat gericht naar grootbijgaarden.
                              En int terug komen,dus in de juiste richting,gaf hij deze iets te vroeg aan. Maar da komt mss wel in orde na wat updates van hun database.

Ben je traject controles tegengekomen?

Oorspronkelijk geplaatst door Sjakie5V Bekijk Berichten
                              volume kan niet ingesteld worden, anders had ik het zeker al gedaan want het is soms wel wat te luid als je te snel rijdt
                              Ik zoek ook nog een manier om het wat stiller te krijgen,heb al beetje plakband over die gaatjes geplakt,is al wat minder scherp.

Maar toch nog eens zoeken achter een andere oplossing.

Comment

• Probleem was bij google maps, dat een ritje van 37min. Dus 37 coordinaten. Hij zei da er teveel coordinaten waren.
                                In google earth ging het wel altijd,maar da is niet hezelfde als een kaart hé.

Nu druk ik in da converteer programma op edit en ge krijgt daar dus een kaart!

Gans het internet aan het afzoeken, terwijl het zo gemakkelijk is

Comment

Probleem was bij google maps, dat een ritje van 37min. Dus 37 coordinaten. Hij zei da er teveel coordinaten waren.
                                  In google earth ging het wel altijd,maar da is niet hezelfde als een kaart hé.
                                  In Google Earth kun je gewoon de banen aanzetten, en dan werkt dat net als een kaart
                                  2012 Renault Megane RS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cash Bekijk Berichten
                                    In Google Earth kun je gewoon de banen aanzetten, en dan werkt dat net als een kaart
                                    Jaja weet wel.Ma vind het toch nog altijd niet zo duidelijk als bv google maps.

Comment

• Ik heb geen idee welk formaat de K1 gebruikt, maar je kan gps formaten converteren.
                                      Je kan vanuit google earth ook de getoonde route als een kml file saven die je dan weer op sites zoals GPS visualizer kan displayen op een kaart.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                                        Ik heb geen idee welk formaat de K1 gebruikt, maar je kan gps formaten converteren.
                                        Je kan vanuit google earth ook de getoonde route als een kml file saven die ja dan weer op sites zoals GPS visualizer kan displayen op een kaart.
                                        Lees gwn het topic eens door.zal je allemaal duidelijkworden

Comment

• Als ik morgen m'n K1 geleverd krijg zal ik het ook wel weten zeker?
                                          Maar ben jij geholpen met m'n links?

Comment

Working...
                                          X