Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Inforad V4 radar alarm
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk BerichtenLOL, we hadden beter een groepsaankoop gedaan...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk BerichtenDat je zelf plaatsen kan aangeven waar je wilt gewaarschuwd worden.
Persoonlijk zou ik die K1 nemen. Moest het je dan toch niet bevallen is het maar 50 euro e.
En ik vind niet dat die v4 zijn meerprijs waard is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk BerichtenWat doet dit apparaat nu precies, hij 'ziet' de flitspalen etc. (dus ook mobiele flitspalen) ??
is op basis van gps, heeft de plaatsen waar de mobiele "soms/regelmatig" staan in zn geheugen.
De meeste gpssen doen juist hetzelfde volgens mij?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sjakie5V Bekijk Berichtenhij ziet helemaal niets
is op basis van gps, heeft de plaatsen waar de mobiele "soms/regelmatig" staan in zn geheugen.
De meeste gpssen doen juist hetzelfde volgens mij?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sjakie5V Bekijk Berichtenapart, daarom ook dat ik dit heb gekocht, wij hebben een gps maar t vrouwke heeft die meestal mee.
Comment
-
Ik ben eigenlijk ook wel geïnteresseerd in zo'n bakje. Kan je het volume van de K1 instellen via de pc of gaat dat niet?
@Timo: een gps is denk ik wel wat omslachtiger om dat bij elke rit te gebruiken, ook als je de weg ongeveer weet bv. heb je niet altijd zin omdat op te stellen in de wagen + die batterijen zijn denk ik vlugger leeg bij een gps dan bij zo'n K1.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sjakie5V Bekijk BerichtenVia die manager moet het toch ook mogelijk zijn om bij de K1 plaatsen toe te voegen, heb het zelf wel nog niet geprobeerd.
Oorspronkelijk geplaatst door Sjakie5V Bekijk BerichtenVandaag naar nederland geweest en daar doet ie ook goed zn werk.
Op de ring rond antwerpen werd ik wel zot van het gepiep, daar is ie wel over ijverig precies!
@cimonium, heeft ie het goed gedaan gistere?
Alleen die nieuwe flitspaal op de ring: Hij gaf die ook aan in de richting van zaventem,terwijl hij staat gericht naar grootbijgaarden.
En int terug komen,dus in de juiste richting,gaf hij deze iets te vroeg aan. Maar da komt mss wel in orde na wat updates van hun database.
Ben je traject controles tegengekomen?
Oorspronkelijk geplaatst door Sjakie5V Bekijk Berichtenvolume kan niet ingesteld worden, anders had ik het zeker al gedaan want het is soms wel wat te luidals je te snel rijdt
Maar toch nog eens zoeken achter een andere oplossing.
Comment
-
Probleem was bij google maps, dat een ritje van 37min. Dus 37 coordinaten. Hij zei da er teveel coordinaten waren.
In google earth ging het wel altijd,maar da is niet hezelfde als een kaart hé.
Nu druk ik in da converteer programma op edit en ge krijgt daar dus een kaart!
Gans het internet aan het afzoeken, terwijl het zo gemakkelijk is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk BerichtenProbleem was bij google maps, dat een ritje van 37min. Dus 37 coordinaten. Hij zei da er teveel coordinaten waren.
In google earth ging het wel altijd,maar da is niet hezelfde als een kaart hé.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cash Bekijk BerichtenIn Google Earth kun je gewoon de banen aanzetten, en dan werkt dat net als een kaart
Comment
-
Ik heb geen idee welk formaat de K1 gebruikt, maar je kan gps formaten converteren.
Je kan vanuit google earth ook de getoonde route als een kml file saven die je dan weer op sites zoals GPS visualizer kan displayen op een kaart.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenIk heb geen idee welk formaat de K1 gebruikt, maar je kan gps formaten converteren.
Je kan vanuit google earth ook de getoonde route als een kml file saven die ja dan weer op sites zoals GPS visualizer kan displayen op een kaart.
Comment
Comment