Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ofwel regelen we de toekomstige boete's niet met euro's maar met "M3 ritjes"
Reglementering inzake omkoping van politiedudes
Art.69 - Iedere politiedude moet zich onthouden van het zich laten omkopen middels diensten verleend door vrouwen/mannen van lichte zeden, de betaling van gelden, de overhandiging van waardevolle voorwerpen, en andere. www.wegcode.be
Reglementering inzake omkoping van politiedudes
Art.69 - Iedere politiedude moet zich onthouden van het zich laten omkopen middels diensten verleend door vrouwen/mannen van lichte zeden, de betaling van gelden, de overhandiging van waardevolle voorwerpen, en andere. www.wegcode.be
Dus een paar 100g salami met look (in toerke zijn geval dan) mag perfect?
- Wat gebeurt er als je op weg bent met een moto zonder nummerplaat? Je bent ze "verloren" of "gepikt" en wist dit nog niet.
- Wat gebeurt er als men ontdekt dat je een nummerplaat hebt met een wegklapsysteem?
- Wat gebeurt er als je op weg bent met een moto zonder nummerplaat? Je bent ze "verloren" of "gepikt" en wist dit nog niet.
- Wat gebeurt er als men ontdekt dat je een nummerplaat hebt met een wegklapsysteem?
Zou dat niet als hetzelfde gerekend worden?
'k zou het niet proberen precies
In wegmisbruikers heb ik gezien dat er ene een boete kreeg van 50 euro omdat er nog maar een slot over z'n plaat hing te bengelen.
wij hebben dit vroeger veel gedaan toen we van plan waren om te gaan racen met den bike
nrplaat eraf en gas geven
wel nooit gepakt geweest maar ik denk wel dat het strafbaar is
wij hebben dit vroeger veel gedaan toen we van plan waren om te gaan racen met den bike
nrplaat eraf en gas geven
wel nooit gepakt geweest maar ik denk wel dat het strafbaar is
't is te hopen, anders zou iedereen dat gaan doen.
Maar anderzijds, als ge u plaat nu verliest onder de baan, dan kunt ge er zelf niet aan doen he
En wat die wegklapbare plaat betreft, als ge zo slim zijn om zo een systeem te maken, dan moet ge ook maar zo slim zijn om te zien dat ze:
1) U niet pakken als de plaat opgeklapt is;
2) Niet kunnen vinden dat ge zo een systeem hebt als ze u zouden tegenhouden.
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Klopt het dat je maar 1 wagen per keer mag voorbij steken en niet meerdere in 1 keer?
Neen, dat klopt niet. Je mag in 1 inhaalbeweging zoveel wagens inhalen als je zelf wilt. Ik wacht op FramF, die ongetwijfeld wat wetteksten en cijfertjes uit z'n klavier zal schudden om het courante misverstand uit de wereld te helpen.
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Neen, dat klopt niet. Je mag in 1 inhaalbeweging zoveel wagens inhalen als je zelf wilt. Ik wacht op FramF, die ongetwijfeld wat wetteksten en cijfertjes uit z'n klavier zal schudden om het courante misverstand uit de wereld te helpen.
Dan heb 'k het ergens verkeerd opgepikt.
Ik vind er ook niet direct iets over op wegcode.be, dus je zal wel gelijk hebben
Comment