Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Vraag aan de politie-agenten op dit forum.
Collapse
X
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk BerichtenAn unexpected error occurred in the application.
We remind you that filing a complaint is done step by step.
Using browser navigation or accessing the pages directly may lead to this type of error.
You will be redirected automatically to the homepage.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk BerichtenZou dat de moeite zijn?
wsl niet he, zal toch niks mee gebeuren ...
Voor hetzelfde geld hackt die een bank-site of iets => wel belangrijk.
Altijd melden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk BerichtenIk weet het eerlijk gezegd niet, maar een hacker is illigaal bezig = zal toch wel een of ander misdrijf gepleegd hebben = strafbaar.
Voor hetzelfde geld hackt die een bank-site of iets => wel belangrijk.
Altijd melden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk BerichtenEn een voertuig met deze soort kentekenplaat mag enkel in Duitsland rijden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk BerichtenCarrefour is parking met openbaar karakter.
Als je hier een ongeval hebt is het de gewone wegcode die telt.
Dan hebben die twee politie agenten op het bureau in Leuven hem dus fout ingelicht? Fijn om te weten!
Comment
-
ik heb ook een vraagje voor de agenten hier dus zet ik het maar hierbij
ik zag net in wegmisbruikers dat ze bezig waren op iemand die bij het nemen van een oprit over de witte lijnen ging in de bocht. bij de bmw driver training werd er me echter ook verteld om dit te doen, dus de breedte van de op of afrit te benutten. mijn vraag: mag dit nu of niet?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door rscalex Bekijk Berichtenhet is niet dat je iemand daarmee stoort of in gevaar brengt he
het is vooral omdat de instructeurs van bmw zeiden om dit wel te doen dat ik de vraag stel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door rscalex Bekijk Berichtenwss wel, maar toch he
mss moet ik mijn vraag anders stellen: wordt het bestraft als ze je het zien doen ?
Meer nog, als ze zien dat je dat doet om ietwat sportiever de afrit te nemen en aldus niet meer defensief bezig bent zullen er veel u met plezier opschrijven.
Comment
Comment