Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vraag aan de politie-agenten op dit forum.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

ik moet mijn mening over flikken dringend herzien

tot 2maal toe al hebben ze mij niet bekeurd

1ste keer -

enkele weken geleden rij ik in Gent centrum ( dit was zeker 20j geleden ) en op een bepaald moment rij ik een straat in niet ver van die kerk waar al die cafe's zijn ..
    geen enkele auto rijd daar in mijn rijrichting en op het einde van die straat staat een flik die teken doet dat ik daar niet in mocht
    hij kwam naar mij toe en ik vertelde hem dat ik daar niks kende en ik niet wist dat ik daar niet in mocht , hij heeft mij vriendelijk laten keren in die straat en mij dat bord getoond dat ik die straat dus niet in mocht ...
    wel geen boete gekregen

2de keer -

vorige zondag kom ik de R8 afgereden met de M3 aan een zeer sportieve rijstijl , je hebt daar 2 bochten na elkaar die ik dus met "lichtjes" piepende banden nam ...
    iets verder in die straat heb je een wegversmalling door van die blokken die op de weg liggen , dus ik vertraag voor een tegenligger ...
    het was wel een politiewagen zeker met 2 agentes achter het stuur , ze stoppen in die versperring zodat ze naast mij komen te staan , vensterke open gedaan ( mijne stond al open ) en de chauffeur agente zegt van awel ge kwam gij wel zeer vlug afgereden ..
    ik zeg niks en knik enkel maar ...
    zie maar dat ik u zo geen 2 keer tegenkom hier in de streek
    dus weer geen boete gekregen

ik wil wel dit nog vermelden dat het een zeer mooie agente was en ik toch een paar keer in haar ogen heb gekeken , en ze had een mooie spannende blous aan en en en ....

Comment

Waar staan jullie te flitsen vanavond tussen Kapellen en Antwerpen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door rscalex Bekijk Berichten
        het is niet dat je iemand daarmee stoort of in gevaar brengt he
        het is vooral omdat de instructeurs van bmw zeiden om dit wel te doen dat ik de vraag stel
        Hebben ze ook verteld van uw pinkers niet te gebruiken?
        '16 Peugeot 308 SW blueHDI
        '15 Volvo XC60 D3

Comment

ik heb ook een vraagje voor de agenten hier dus zet ik het maar hierbij
          ik zag net in wegmisbruikers dat ze bezig waren op iemand die bij het nemen van een oprit over de witte lijnen ging in de bocht. bij de bmw driver training werd er me echter ook verteld om dit te doen, dus de breedte van de op of afrit te benutten. mijn vraag: mag dit nu of niet?
          het is niet dat je iemand daarmee stoort of in gevaar brengt he
          het is vooral omdat de instructeurs van bmw zeiden om dit wel te doen dat ik de vraag stel
          daarom dat ik graag de mening van de agenten zelf eens wil horen
          Je kan er wel degelijk iemand mee in gevaar brengen. Voertuig met pech, controle van voertuig door politie, wegenwerkers,... Dikwijls zie deze in de bocht maar pas op het laatste moment. De op- en afritten zijn meestal redelijk bergroeid dus wordt het overzicht van de bocht ontnomen. De pechstrook is geen rijstrook.
          1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
          2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
            ...
            ik wil wel dit nog vermelden dat het een zeer mooie agente was en ik toch een paar keer in haar ogen heb gekeken , en ze had een mooie spannende blous aan en en en ....

Feel save tonight, sleep with a cop.
            1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
            2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

ik moet mijn mening over flikken dringend herzien

tot 2maal toe al hebben ze mij niet bekeurd

1ste keer -

enkele weken geleden rij ik in Gent centrum ( dit was zeker 20j geleden ) en op een bepaald moment rij ik een straat in niet ver van die kerk waar al die cafe's zijn ..
              geen enkele auto rijd daar in mijn rijrichting en op het einde van die straat staat een flik die teken doet dat ik daar niet in mocht
              hij kwam naar mij toe en ik vertelde hem dat ik daar niks kende en ik niet wist dat ik daar niet in mocht , hij heeft mij vriendelijk laten keren in die straat en mij dat bord getoond dat ik die straat dus niet in mocht ...
              wel geen boete gekregen
              Je was waarschijnlijk richting de Kuip aant rijden? Dat is een voetgangersgebied. Daar staan quasi aan elke ingang nen flik. Dagelijks mogen ze de toeristen te woord staan die daar rijden. Nu is het nog eigenlijk een goed systeem dat er daar flikken staan, meestal zeggen ze gewoon dat ge uw kar moogt keren. Maar binnekort willen ze daar een camerasysteem plaatsen dat uw nummerplaat zal lezen en kijken of het in de lijst staat met voertuigen die toegang hebben tot het voetgangersgebied. Indien dit niet het geval is wordt er direct een PV opgestuurd... Zo kunnen ze die flikken voor nuttigere zaken inschakelen, en zullen ze bovendien meer boetes kunnen uitschrijven.

Vind ik persoonlijk een goede zaak! Ter zit daar namelijk een flik tussen die me iedere keer laat stoppen om te vragen waar ik moet zijn, ondanks dat ik dus een vergunning heb.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
                MSN?
                Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
                  Hebben ze ook verteld van uw pinkers niet te gebruiken?

Hebben BMW's ook pinkers?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door autofreak Bekijk Berichten
                    Je was waarschijnlijk richting de Kuip aant rijden? Dat is een voetgangersgebied. Daar staan quasi aan elke ingang nen flik. Dagelijks mogen ze de toeristen te woord staan die daar rijden. Nu is het nog eigenlijk een goed systeem dat er daar flikken staan, meestal zeggen ze gewoon dat ge uw kar moogt keren. Maar binnekort willen ze daar een camerasysteem plaatsen dat uw nummerplaat zal lezen en kijken of het in de lijst staat met voertuigen die toegang hebben tot het voetgangersgebied. Indien dit niet het geval is wordt er direct een PV opgestuurd... Zo kunnen ze die flikken voor nuttigere zaken inschakelen, en zullen ze bovendien meer boetes kunnen uitschrijven.

Vind ik persoonlijk een goede zaak! Ter zit daar namelijk een flik tussen die me iedere keer laat stoppen om te vragen waar ik moet zijn, ondanks dat ik dus een vergunning heb.

just ... het was een voetgangersgebied volgens die flik
                    bedankt voor de uitleg

Comment

moest ik met die agente in bed liggen slaap ik niet hoor ...

ze mag mij wel eens in de boeien slaan

Comment

moest ik met die agente in bed liggen slaap ik niet hoor ...

ze mag mij wel eens in de boeien slaan
                        Er zijn er nog.

Comment

Ik slaap alleen met mijn vrouw en ik voel me even safe hoor.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk Berichten
                            Ik slaap alleen met mijn vrouw en ik voel me even safe hoor.

saaie Willy , ge weet nie wa ge mist

Comment

saaie Willy , ge weet nie wa ge mist
                              Wat ik mis ? Misschien veel kopzorgen en onrustige slaap ??

(Maar ik had het hoofdzakelijk gezet om ook het woordje safe te kunnen bezigen. Ipv save)

Comment

je moet niet slim zijn om flik te worden.

groetjes.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichten

groetjes.
                                  't is zelfs af te raden als je het wil blijven blijkbaar.

Comment

groetjes.

da weet toch iedereen

Comment

groetjes.

Comment

da weet toch iedereen

Makker daag me niet uit hé

Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FrE24 Bekijk Berichten
                                          Makker daag me niet uit hé

neneen

Comment

Working...
                                          X