Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
1.9tdi van 105pk naar 133pk was voor mij een slordige 800€.
(niet gedaan)
Uiteraard hebben die mannen certificaten. Ze verkopen hoger getunede versies.
Dat zou ik nog wel eens willen zien.
Leave a comment:
Guest replied
Nee, zo moogt ge dat niet zeggen, want dat is pre-Pythagoriaans.
Ge moet vooral eerst veel geld uitgeven aan die chipping, dán uw boite naar de voeten rijden of uw turbo opblazen , en dan komen ze allemaal vertellen:
" maar allez nu, wist ge dat dan niet" .
Plus dat ge geen Euro zult zien van de verzekering.
NOT dus.
Enige voorzichtigheid is met andere woorden geboden. Ga voor 40-50PK vermogenswinst op die 204PK en eenzelfde percentage extra NM. Het verschil in rijplezier zal al meer dan groot genoeg zijn.
Water van mijn rug makker. Ik vind het altijd grappig hoe weinig verantwoorde mensen hier hun zeg komen doen. Nu en dan een beetje iedereen terug op de grond zetten kan dan zeker geen kwaad. Over smaken twist ik niet.
Maat, makker... Naast je betweterige gedrag je ook nog eens gedragen als een popiejopie. Ik durf best een gokje te wagen dat jij op heel veel mensen hun ignorelist staat hier. Of juist niet, voor het leedvermaak .
Leave a comment:
Guest replied
1.9tdi van 105pk naar 133pk was voor mij een slordige 800€.
(niet gedaan)
Uiteraard hebben die mannen certificaten. Ze verkopen hoger getunede versies.
Leave a comment:
Guest replied
Is zeker mogelijk, maar niet voor alle merken . Dat en het behoud van de garantie zijn toch goede redenen om het te overwegen.
Leave a comment:
Guest replied
chiptunen bij officiële dealer?
paar honderd euro extra, maar dan laat je gewoon de spoiler vallen he.
Aan je populistische taalgebruik, poging tot intimidatie en je smaak van auto's gok ik dat je een of andere slungel bent die in z'n midlifecrisis zit en er van geniet om tegen alles aan te schoppen wat hem niet bevalt. Zorg eerst maar eens dat je je wat verdiept in het onderwerp voordat je de wijsneus uit gaat hangen over chiptuning.
Last but not least: iemand die vanaf zijn pc'tje mensen belooft hen "hun kot in te kloppen" is ronduit triest en een sissy als het erop aankomt.
Water van mijn rug makker. Ik vind het altijd grappig hoe weinig verantwoorde mensen hier hun zeg komen doen. Nu en dan een beetje iedereen terug op de grond zetten kan dan zeker geen kwaad. Over smaken twist ik niet.
Deftig en tuner in 1 zin.. gevaarlijk.
Mijn ervaring met tuners leert me dat sommigen je alleen dat vertellen wat je graag wil horen, en soms een loopje durven te nemen met de waarheid of ten minste sommige dingen niet vermelden.
Niet abnormaal dat je hierdoor wat gelouterd wordt en eerst alle feiten wil kennen alvorens je centjes te grabbel te gooien.
Dat lijkt me een wel heel makkelijke veralgemening!
Leuk zo'n trol. Terug in uw kot maat of ik klop u erin.
aan zijn reaktie te horen is crz al zo een cafe-tuner die op z'n kleine pikkie getrapt is
Aan je populistische taalgebruik, poging tot intimidatie en je smaak van auto's gok ik dat je een of andere slungel bent die in z'n midlifecrisis zit en er van geniet om tegen alles aan te schoppen wat hem niet bevalt. Zorg eerst maar eens dat je je wat verdiept in het onderwerp voordat je de wijsneus uit gaat hangen over chiptuning.
Last but not least: iemand die vanaf zijn pc'tje mensen belooft hen "hun kot in te kloppen" is ronduit triest en een sissy als het erop aankomt.
Prijs wil ook niet altijd iets zeggen, voor enkel software aan te passen aan een auto denk ik dat er buiten de ontwikkeling, en de testbank niet meer veel kosten zijn...
Degene die een standaard programma kopen en er dat dan opplaatsen hebben natuurlijk minder kosten dan degene die het ontwikkelt.
Maar de prijzen bij Hartge; Schnitzer en andere bekende namen zijn volgens mij gewoon prijzen waar meer winst in zit .
Tenzij ze nog andere dingen aanpassen dan alleen de ECU.
Ook niet vergeten dat je bij de officiele tuners een CoC krijgt, en dus in feite in orde bent met de wet.
Leave a comment: