Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autosalon van Genève 2007

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik denk het wel...
    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• hoe dom kan je zijn...

'k heb vrienden die net buiten Geneva wonen,
      we gaan daar een week-end skiën,
      EN JA HOOR,
      het week-end VOOR het autosalon,

ikke goe bezig,
      dat zal volgende jaar niet meer gebeuren

Comment

• Zijn er ondertussen al wat meer plannen gesmeed?

In welk hotel gaan we nu?
        OO 00 OO

Comment

• *raaaaaaaaaah*

Rats vergeten.

Wie gaat er allemaal mee, eigenlijk? Want ik zie hier bitter weinig interesse. 'k Ga mezelf een mail sturen dat ik morgen MOET bellen.

Boek ik voor iedereen?

Comment

• Voor mij en mijn vriend Robbie mag je boeken.

Als we op voorhand moeten betalen, laat je maar iets weten...
            OO 00 OO

Comment

• Misschien kan je best eens met het hotel contact opnemen en eens vragen wat een overnachting daar kost, en wanneer we ten laatste moeten reserveren...

Met deze info kunnen we hier nogmaals polsen wie definitief meegaat.
              OO 00 OO

Comment

• Ook waar.

Damn i messed this up. Sorry.

Ik bel morgen met den offies duu toeriezm.

Comment

• Welk weekend gaan we nu eigenlijk?
                  OO 00 OO

Comment

• Hit oenzere gTa mal getelefonierd nach Genève?
                    OO 00 OO

Comment

• Jot. Net gebeld.

Hotel Suisse *** aankomst zaterdag 10 maart 2007, vertrek zonder 11 maart 2007. Kamer + ontbijt + tour door Genève + één dag salontoegang (tweede dag = extra voor 8 EUR ofzo dacht ik). Deftig hotelletje, proper en yummie ontbijt, aangename kamers, doenbare prijs.

Per kamer : 218 CHF = ca. 140 EUR = ca. 70 EUR p.p.

Er zijn op vandaag nog 5 kamers beschikbaar in het systeem, maar er zijn er nog meerdere vrij die nog niet in het systeem van de "combiné-tickets" zitten.

Enfin, in ieder geval : ik reserveer al 2 kamers :
                      • gTa + nonforummaat
                      • BMWMB + maat

Al de rest die mee wil : gelieve mij ZO SNEL MOGELIJK te laten weten hoe en wat. 't Beste zou eigenlijk zijn dat er dan zelf gereserveerd wordt, want 't is niet zo lang meer en 't zal snel beginnen gaan nu. Voor de "regulars", de mensen van 't forum die ik ken, wil ik gerust zelf reserveren, we regelen dat wel achteraf. Voor de mensen die ik niet ken : awel, dat ligt een klein beetje moeilijker.

Belangrijk : zend me PM !!!!
                      - zoek een kamergenoot uit
                      - zoek vervoer
                      - laat me alles weten per PM !!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichten
                        Gij muttn, dat was een attachment in die mail normaalgezien

Samenvatting van het word-documentje:

** - Hotel:

1 nacht - 2 dagen: 98 CHF
                        2 nachten - 3 dagen: 160 CHF
                        3 nachten - 4 dagen: 222 CHF

*** - Hotel:

1 nacht - 2 dagen: 109 CHF
                        2 nachten - 3 dagen: 184 CHF
                        3 nachten - 4 dagen: 258 CHF

**** - Hotel:

1 nacht - 2 dagen: 140 CHF
                        2 nachten - 3 dagen: 245 CHF
                        3 nachten - 4 dagen: 349 CHF

Tarieven houden in:

- Accomodatie
                        - Ontbijt
                        - Taxen
                        - Geleide stadstour van 2H
                        - Transport card (Unireso) = ?
                        - Voucherboekje
                        - Ticket voor het Salon (bijkomende dag + 9 CHF)
                        Dat is het dus inderdaad. Was vergeten dat dit hier stond. Wat zouden we toch doen zonder onze goeie ouwe trouwe viervoeter Dennis.

Dennis, gaat gij mee, nu? Of ni?

Comment

• Hebben reeds toegezegd (weekendtrip 2 dagen) :
                          • gTa
                          • Porker
                          • Bert
                          • BMWMB
                          • Maat van gTa (non-actief forumlid)
                          • tsmetjen (ook ne maat van gTa )
                          • Maat van BMWMB (Robbie, gekend van vorig jaar op de ringmeeting met de Audi RS4)

Aangepast aan de posts die er nadien bijgekomen zijn.

Ik reserveer al een kamer voor mezelf en m'n maat Steven, en een kamer voor BMWMB en z'n maat Robbie. Een regeling met tsmetjen is al intern getroffen ('ie kan door medische redenen pas héél kort voordien zeggen of 'ie mee kan of niet).

Porker ?
                          Bert ?

Comment

• Twee kamers gereserveerd.

Comment

• Gilles, mij mag je schrappen .
                              Ik ga wel naar het salon, maar het zal met het vliegtuig zijn.
                              Ik moet beshikbaar zijn voor mijn werk, en kan daarom geen gans weekend afwezig zijn.

Ik heb een vlucht geboekt voor de 12e maart.
                              Ik vertrek om 7uur in Brussel en ben om 22u30 terug in België.
                              Ik vind het jammer dat ik niet meekan met de groep, maar het is nu zo.
                              Last edited by Bert; 06/02/2007, 17:36.
                              2008 Opel Corsa 1.7CDTI
                              2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                Twee kamers gereserveerd.

Hoeveel nachten heb je nu gereserveerd?

Hoe is de planning van dat weekend?
                                OO 00 OO

Comment

• Pfff altijd hetzelfde, ik moet werken dus ik kan niet en ik zou zo graag eens gaan.

Zit 17 maart in Hannover voor de CeBIT beurs dus mijn vader gaat dat niet leuk vinden want das dan 2 weekends dat hij het alleen moet doen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                    Hoeveel nachten heb je nu gereserveerd?

Hoe is de planning van dat weekend?
                                    Ah, eentje hè. De nacht van 10 op 11 maart. Zaterdag op zondag.

De planning is in principe nog niet definitief. Jullie kunnen met jullie biturbokanon gerust vertrekken wanneer jullie willen, zodat je niet op mij met m'n trage dieselcamionetteken moet wachten. Feit is : er kan maar ingecheckt worden na de middag, en dan zijn we normaal gezien op 't salon zelf.

Dus : aankomen, bagage afgeven in 't hotel, auto in de ondergrondse, entreeticket afhalen aan de balie van 't hotel, en met de bus naar de beurshallen (zo'n 5 minuutjes bus, en de bushalte is *knal* voor het hotel).

Ikzelf zou graag rond een uur of 2 vertrekken, niet veel later, om daar toch "op tijd" te zijn. Liever de laatste 200 km géén autostrade en prachtige Zwitserse/Franse wegen rijden, dan 2 uur langer in m'n bed liggen stinken die nacht.

Als er samen wil gereden worden : ik ben kandidaat ! Heb ik niks op tegen. Vorige keren waren we ook altijd met meerdere auto's, dus dat lukt piekfijn.

Wil men niét samen rijden, en willen we liever meeten op 't salon : ook goed. Elk rijdt tot ginder, en we doen een belletje rond de middag op 't salon, ofzo. En dan gaan we 's avonds in groep inchecken in 't hotel.

Maar euhm : iedereen beslist mee, hè. Dus shoot !!

Comment

• Samen rijden is toch veel plezanter.

Samen uit, samen thuis...

Via welke weg wil je rijden? Waar kunnen we dan afspreken?
                                      OO 00 OO

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                        zo'n 5 minuutjes bus, en de bushalte is *knal* voor het hotel).

Heb jij nou weer dat kot van vorig jaar en het jaar ervoor gereserveerd?

Vergeten dat Dennis 'n véél beter optrekje had gevonden (Hotel Kipling)? 2 minuutjes stappen naar de bus, maar veel aangenamer hotel, en vooral: dichter bij de hoeren én de plaatselijke Ferrari-boer !
                                        Last edited by ; 06/02/2007, 22:51.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                          Via welke weg wil je rijden? Waar kunnen we dan afspreken?

Nuttige info: vorig jaar werd over Frankrijk gereden. Maar in Poligny hebben we de autostrade dan vermeden, om via de bergpas naar Genève te rijden. Voordelen: geen Zwitsers vignet én minder péage. Bovendien is 't simpelweg een leukere route: bergweggetjes, waar toen toch goed werd doorgereden.

Comment

Working...
                                          X