Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Enfin, in ieder geval : ik reserveer al 2 kamers :
gTa + nonforummaat
BMWMB + maat
Al de rest die mee wil : gelieve mij ZO SNEL MOGELIJK te laten weten hoe en wat. 't Beste zou eigenlijk zijn dat er dan zelf gereserveerd wordt, want 't is niet zo lang meer en 't zal snel beginnen gaan nu. Voor de "regulars", de mensen van 't forum die ik ken, wil ik gerust zelf reserveren, we regelen dat wel achteraf. Voor de mensen die ik niet ken : awel, dat ligt een klein beetje moeilijker.
Belangrijk : zend me PM !!!!
- zoek een kamergenoot uit
- zoek vervoer
- laat me alles weten per PM !!!!
- Accomodatie
- Ontbijt
- Taxen
- Geleide stadstour van 2H
- Transport card (Unireso) = ?
- Voucherboekje
- Ticket voor het Salon (bijkomende dag + 9 CHF)
Dat is het dus inderdaad. Was vergeten dat dit hier stond. Wat zouden we toch doen zonder onze goeie ouwe trouwe viervoeter Dennis.
Gilles, mij mag je schrappen .
Ik ga wel naar het salon, maar het zal met het vliegtuig zijn.
Ik moet beshikbaar zijn voor mijn werk, en kan daarom geen gans weekend afwezig zijn.
Ik heb een vlucht geboekt voor de 12e maart.
Ik vertrek om 7uur in Brussel en ben om 22u30 terug in België.
Ik vind het jammer dat ik niet meekan met de groep, maar het is nu zo.
Ah, eentje hè. De nacht van 10 op 11 maart. Zaterdag op zondag.
De planning is in principe nog niet definitief. Jullie kunnen met jullie biturbokanon gerust vertrekken wanneer jullie willen, zodat je niet op mij met m'n trage dieselcamionetteken moet wachten. Feit is : er kan maar ingecheckt worden na de middag, en dan zijn we normaal gezien op 't salon zelf.
Dus : aankomen, bagage afgeven in 't hotel, auto in de ondergrondse, entreeticket afhalen aan de balie van 't hotel, en met de bus naar de beurshallen (zo'n 5 minuutjes bus, en de bushalte is *knal* voor het hotel).
Als er samen wil gereden worden : ik ben kandidaat ! Heb ik niks op tegen. Vorige keren waren we ook altijd met meerdere auto's, dus dat lukt piekfijn.
Comment