Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autosalon van Genève 2007

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

380pk dacht ik

ik zal waarschijnlijk ook gaan maar niet in forumverband .. we zien nog wel
    1963 Land Rover Series IIa
    1994 Mercedes SL320
    2015 Land Rover Discovery SDV6
    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten
      380pk dacht ik

ik zal waarschijnlijk ook gaan maar niet in forumverband .. we zien nog wel
      420PK om juist te zijn

Comment

Was dat niet het oude model?

Comment

Inderdaad, de RS4 van Robbie is het vorige model. Deze heeft een 2.7 V6 biturbo met 380pk.
          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Ga dit jaar ook. Ga wel met de wagen (4 pers) ...

Wat houd de weekend-trip in?

Comment

De vorige twee jaren was het als volgt :
              • er wordt afgesproken inzake vervoer, zodat er zoveel mogelijk man mee kan, en de gemiddelde vervoerskostprijs zo laag mogelijk ligt (= toegankelijker voor de nog niet werkenden onder ons, de studenten dus)
              • we verzamelen aan een centraal punt met alle auto's en passagiers op vrijdagnacht of zaterdagmorgen erg vroeg
              • gezamelijk rijden we naar ginder (géén races ... doorgaans "genietende toeristenritjes")
              • aankomst hotel (doorgaans een degelijk ***, wat betaalbaar is zelfs voor de studenten, en kaarten salon inclusief) 's morgens of in de voormiddag -> inchecken + kamer checken + wat opfrissen
              • vanaf de middag met de bus naar de beurs + daar de namiddag spenderen
              • na sluitingstijd v/d beurs naar 't hotel + evt. wat opfrissen
              • 's avonds met de ganse bende uit eten (er wordt "democratisch" gekozen en dus rekening gehouden met de kleinste beurs ... al kan niemand een ander verplichten om mee te gaan, of verbieden om in kleiner gezelschap een duurder restaurant op te zoeken ... maar 't is natuurlijk leuk om in groep te gaan eten)
              • daarna pintjes pakken of whatever ('t eerste jaar zijn we wezen vogelpikken in een café en was 't een leutig boeltje ... vorig jaar was ik ziek op dat weekend en ben ik in 't hotel gebleven met 39°C koorts en weet ik dus niet wat het zootje ongeregeld heeft uitgespookt )
              • zondagmorgen / voormiddag opstaan en terug naar 't salon
              • ergens na de middag vertrek huiswaarts (in groep of apart, maakt niet uit, sommige auto's willen vroeger vertrekken om tegen negenen of tienen 's avonds nog thuis te zijn, andere auto's en mensen blijven liever wat langer op 't salon en vinden het niet erg dat er dan maar na middernacht in België aangekomen wordt)

De twee vorige jaren logeerde ik met een bende in (denk ik) Hotel Suisse *** in Genève (pal in 't centrum, direct vóór het busstation waar je de bus neemt en in nog geen 5 minuutjes aan 't salon staat, en er zijn voldoende ondergrondse bewaakte parkings in de buurt om de wagens te stallen).

www.hotel-suisse.ch

De prijzen van dit jaar weet ik nog niet, heb gebeld maar 'k moet 't Office du Tourisme hebben, omdat zij de pakketprijs doen (hotel + 2 dagen salon).

Ik meld dat zo spoedig mogelijk. ;-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                • daarna pintjes pakken of whatever ('t eerste jaar zijn we wezen vogelpikken in een café en was 't een leutig boeltje ... vorig jaar was ik ziek op dat weekend en ben ik in 't hotel gebleven met 39°C koorts en weet ik dus niet wat het zootje ongeregeld heeft uitgespookt )
                Wutputt is naar de hoeren gegaan en de rest was te moe om te gaan stappen

Comment

Ik heb de aanbiedingen van Geneve - tourisme reeds binnen op mail.

Zal het hier eens neerplaatsen.

Comment

Ik heb een nieuwjaarsmail gekregen, maar heb nog niet om de aanbiedingen gevraagd. Please do !!

Thx.

Comment

• aankomst hotel (doorgaans een degelijk ***, wat betaalbaar is zelfs voor de studenten, en kaarten salon inclusief)

en ik maar zoeken wat er achter die *** kon staan ik dacht dat je 't gecensureerd had
                      1963 Land Rover Series IIa
                      1994 Mercedes SL320
                      2015 Land Rover Discovery SDV6
                      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Tempting. Is 't al te laat om in te schrijven? Anders ga 'k eens ne keer checken of 'k ni mee kan.

Comment

Ik heb een nieuwjaarsmail gekregen, maar heb nog niet om de aanbiedingen gevraagd. Please do !!

Thx.
                          Gij muttn, dat was een attachment in die mail normaalgezien

Samenvatting van het word-documentje:

** - Hotel:

1 nacht - 2 dagen: 98 CHF
                          2 nachten - 3 dagen: 160 CHF
                          3 nachten - 4 dagen: 222 CHF

*** - Hotel:

1 nacht - 2 dagen: 109 CHF
                          2 nachten - 3 dagen: 184 CHF
                          3 nachten - 4 dagen: 258 CHF

**** - Hotel:

1 nacht - 2 dagen: 140 CHF
                          2 nachten - 3 dagen: 245 CHF
                          3 nachten - 4 dagen: 349 CHF

Tarieven houden in:

- Accomodatie
                          - Ontbijt
                          - Taxen
                          - Geleide stadstour van 2H
                          - Transport card (Unireso) = ?
                          - Voucherboekje
                          - Ticket voor het Salon (bijkomende dag + 9 CHF)

Comment

Zie ook

Comment

Hoeveel heeft heel het weekend alles in ongeveer gekost?

Als het antwoord op die iet wat onbeleefde vraag wat meevalt, ken ik wel nog een toffe gast die wel graag es zou meegaan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                Wutputt is naar de hoeren gegaan en de rest was te moe om te gaan stappen

Dat blijft me echt achtervolgen
                                The greatest trick the devil ever pulled, was convincing the world he didn't exist

Comment

Die hoeren moet ge wel niet bij den prijs voor een weekend rekenen hoor...

Daar krijg ik hier thuis wel wat zakgeld voor

Comment

Hebben reeds toegezegd (weekendtrip 2 dagen) :
                                    • gTa
                                    • Porker
                                    • Bralo20
                                    • Bert
                                    • BMWMB
                                    • Maat van gTa (non-actief forumlid)
                                    • tsmetjen (ook ne maat van gTa )
                                    • Maat van BMWMB (Robbie, gekend van vorig jaar op de ringmeeting met de Audi RS4)
                                    • whispy

Quoten & untaggen.

Ik heb 't hier net nagevraagd en nagekeken op de kalender. Ik heb dan niks te doen. En mijn moeder verklaarde mij al goed zot, maar da's tegenwoordig 'n normale reactie.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Zonda Bekijk Berichten
                                      Hoeveel heeft heel het weekend alles in ongeveer gekost?

Als het antwoord op die iet wat onbeleefde vraag wat meevalt, ken ik wel nog een toffe gast die wel graag es zou meegaan
                                      Ik denk dat ik vorig jaar rond de 300€ of 400€ kwijt was.

Comment

Wat?! Dan hebt gij véél geld uitgegeven 's avonds op stap, denk ik.

109 CHF (logement ***) + 9 CHF (extra dag salon) + 40 EUR (schatting vervoerkosten H&T indien met 4 in de auto) + 2 x 15 EUR (food op salon) + 30 EUR (food & some drinks zaterdagavond) = 175 EUR

Al de rest is facultatief, zoals chocolat & autoboekskes onderweg, zuip op zaterdagavond, schaalmodelletjes op 't salon zelf, ...

Laat ons zeggen dat, als je geen gat in je hand hebt, met 200 EUR zeker moet toekomen. Voor 2 dagen, dus.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichten
                                          Gij muttn, dat was een attachment in die mail normaalgezien

Samenvatting van het word-documentje:

** - Hotel:

1 nacht - 2 dagen: 98 CHF
                                          2 nachten - 3 dagen: 160 CHF
                                          3 nachten - 4 dagen: 222 CHF

*** - Hotel:

1 nacht - 2 dagen: 109 CHF
                                          2 nachten - 3 dagen: 184 CHF
                                          3 nachten - 4 dagen: 258 CHF

**** - Hotel:

1 nacht - 2 dagen: 140 CHF
                                          2 nachten - 3 dagen: 245 CHF
                                          3 nachten - 4 dagen: 349 CHF

Tarieven houden in:

- Accomodatie
                                          - Ontbijt
                                          - Taxen
                                          - Geleide stadstour van 2H
                                          - Transport card (Unireso) = ?
                                          - Voucherboekje
                                          - Ticket voor het Salon (bijkomende dag + 9 CHF)
                                          Voor mij mag het een **** hotel zijn voor die prijs (20 EUR verschil voor die ene nacht is nou de kost niet), maar Hotel Suisse is *** en ik vond dat hotel zéker voldoende, dus *** is ook perfect voor mij.

Comment

Working...
                                          X