Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
er wordt afgesproken inzake vervoer, zodat er zoveel mogelijk man mee kan, en de gemiddelde vervoerskostprijs zo laag mogelijk ligt (= toegankelijker voor de nog niet werkenden onder ons, de studenten dus)
we verzamelen aan een centraal punt met alle auto's en passagiers op vrijdagnacht of zaterdagmorgen erg vroeg
aankomst hotel (doorgaans een degelijk ***, wat betaalbaar is zelfs voor de studenten, en kaarten salon inclusief) 's morgens of in de voormiddag -> inchecken + kamer checken + wat opfrissen
vanaf de middag met de bus naar de beurs + daar de namiddag spenderen
na sluitingstijd v/d beurs naar 't hotel + evt. wat opfrissen
's avonds met de ganse bende uit eten (er wordt "democratisch" gekozen en dus rekening gehouden met de kleinste beurs ... al kan niemand een ander verplichten om mee te gaan, of verbieden om in kleiner gezelschap een duurder restaurant op te zoeken ... maar 't is natuurlijk leuk om in groep te gaan eten)
zondagmorgen / voormiddag opstaan en terug naar 't salon
ergens na de middag vertrek huiswaarts (in groep of apart, maakt niet uit, sommige auto's willen vroeger vertrekken om tegen negenen of tienen 's avonds nog thuis te zijn, andere auto's en mensen blijven liever wat langer op 't salon en vinden het niet erg dat er dan maar na middernacht in België aangekomen wordt)
De twee vorige jaren logeerde ik met een bende in (denk ik) Hotel Suisse *** in Genève (pal in 't centrum, direct vóór het busstation waar je de bus neemt en in nog geen 5 minuutjes aan 't salon staat, en er zijn voldoende ondergrondse bewaakte parkings in de buurt om de wagens te stallen).
- Accomodatie
- Ontbijt
- Taxen
- Geleide stadstour van 2H
- Transport card (Unireso) = ?
- Voucherboekje
- Ticket voor het Salon (bijkomende dag + 9 CHF)
Maat van BMWMB (Robbie, gekend van vorig jaar op de ringmeeting met de Audi RS4)
whispy
Quoten & untaggen.
Ik heb 't hier net nagevraagd en nagekeken op de kalender. Ik heb dan niks te doen. En mijn moeder verklaarde mij al goed zot, maar da's tegenwoordig 'n normale reactie.
- Accomodatie
- Ontbijt
- Taxen
- Geleide stadstour van 2H
- Transport card (Unireso) = ?
- Voucherboekje
- Ticket voor het Salon (bijkomende dag + 9 CHF)
Comment