Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Autosalon van Genève 2007
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
Jammer!
De Ford Mondeo is toch ook helemaal niet mis.
Hoop dat er snel nog foto's van andere merken volgen ook.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door karin Bekijk BerichtenAl die mensen die het zicht belemmeren...
Jammer!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bmw3adept Bekijk Berichten@ gTa kun je de foto's van de Porsche Cayenne Turbo FL posten?
Oorspronkelijk geplaatst door Bmw3adept Bekijk BerichtenBen blij te horen dat hij jou overtuigd in het echt. Ik vind de face lift echt een vooruitgang zowel qua exterieur als motorisch. Heb jij mss weet dat ze nog een Turbo S op stapel hebben staan?
De Cayenne blijf ik nog altijd (puur op zich) een lelijke auto vinden. Maar ook ik zwicht zoals quasi iedereen wel in bepaalde mate voor z'n aantrekkingskracht die, laten we allemaal héél eerlijk zijn, voornamelijk van z'n merknaam komt. En, zij die er al mee gereden hebben, kunnen weten dat 't ook een steengoeie auto is, zelfs al staat 'ie wat hoger op z'n poten dan de doorsnee gezinsbreak.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenO, maar da's maar een sfeerfoto, hoor. 'k Heb een pak detailfoto's, zonder hinderlijke mensen.
Comment
-
Gilles, je hebt ongeveer dezelfde conclusies als ik toen ik de C-klasse proefzat bij AMG. De kwaliteit overtuigt niet. Is wel spijtig voor een auto die veel voor Mercedes moet betekenen... Ik hoop dat ie echt veel goedmaakt qua rijkwaliteiten.
Comment
Comment