Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autosalon van Genève 2007

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Autosalon van Genève 2007

Reeds enkele jaren gaat een AW-delegatie naar 't salon van Genève. De voorbije twee jaar deden we dat gedurende een gans weekend, we overnachten dus één keer in Genève stad.

Op die manier heb je een kleine anderhalve dag om 't salon te bezichtigen, wat perféct is. Van de zaterdagmiddag tot 's avonds, en de zondag tot in de vroege namiddag.

De prijs voor één nacht hotel + entreetickets voor de twee dagen bedraagt (grosso modo) 75 EUR. Daarbij komt nog (voor zij die meerijden) het aandeel in de vervoerkosten (brandstof, evt. péage, parking). En op zaterdagavond gaan we doorgaans iets eten op restaurant en daarna eentje drinken.

Ook in 2007 zijn we van de partij !

Hebben reeds toegezegd (weekendtrip 2 dagen) :
    • Roughneck
    • gTa
    Quoten & untaggen.

Comment

Ik zal het autosalon bezoeken, maar jammer genoeg niet met de AW-bende.

Het bezoek maakt deel uit van onze studiereis naar Turijn.
      (alwaar we normaal gezien ook Fiat, bertone, pininfarina en italdesign bezoeken )

*popelt*

Comment

Mij zegt het wel iets.

Alleen hangt veel af van de definitieve datum dat er gegaan zal worden en of ik naar de Top Marques in Monaco ga of niet.

Comment

We moeten uiteraard wel nog een weekend vastleggen. Ik stel het eerste voor. Dennis, past dat voor jou? Het weekend van 10 & 11 maart?

Comment

Dus het zou voor 2 dagen zijn...

Misschien (moet ik) dan toch het vliegtuig overwegen ipv de wagen

Comment

Ik zou dat wel eens willen doen, maar niet dit jaar. Too busy at school.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door P.Stichelb Bekijk Berichten
                Ik zal het autosalon bezoeken, maar jammer genoeg niet met de AW-bende.

Het bezoek maakt deel uit van onze studiereis naar Turijn.
                (alwaar we normaal gezien ook Fiat, bertone, pininfarina en italdesign bezoeken )

*popelt*
                Idem

Kziet wel zitten

Comment

Net even gezocht (voor 10 & 11 maart)

Virgin Express

Heen 10.3.2007

Vertrek: 06.50
                  Aankomt: 08.10

Terug 11.3.2007

Vertrek: 21.10
                  Aankomst: 22.30

Prijs: 102€ (excl taksen, bedragen tesamen 71.91€) => 173.19 euro

SnBrusselsAirlines

Heen 10.3.2007

Vertrek: 07.00
                  Aankomst: 08.20

Terug 11.3.2007

Vertrek: 20.10
                  Aankomst: 21.30

Prijs: 50€ (excl taksen, bedragen tesamen 66.35€ +10€ reservatiekosten) => 126.35 euro

Comment

• Roughneck
                    • gTa
                    • Porker
                    Quoten & untaggen.

Comment

Is er al geweten wat er waarschijnlijk qua grootse onthullingen te zien zal zijn? Ik heb weer zin om mee te gaan, maar ben nog niet 100% zeker.
                      The greatest trick the devil ever pulled, was convincing the world he didn't exist

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wutputt Bekijk Berichten
                        Is er al geweten wat er waarschijnlijk qua grootse onthullingen te zien zal zijn? Ik heb weer zin om mee te gaan, maar ben nog niet 100% zeker.

X5 staat er.

Comment

Voorlopig haal ik me nog eventjes van de lijst... Ik volg dit topic echter nauwlettend.
                          • gTa
                          • Porker
                          Sorry Gilles, ik hou je op de hoogte. Weet zelf nog niet of ik van de partij kan zijn, hoop het echter wel.

Comment

De nieuwe Maserati Coupé zou er ook moeten staan geloof ik.

Comment

Ik ga trouwens met de auto, niet met het vliegtuig. Veel duurder is het vliegtuig niet, en 't is erg gemakkelijk, maar 't is gewoon leuk om met een troep autoliefhebbers van een forum, met de auto tot ginder te rijden. De twee vorige keren is er leuk, maar veilig en ja legaal gereden, dus een zotte "laten we de laatste eraf trekken" boel is het zeker niet.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                Ik ga trouwens met de auto, niet met het vliegtuig. Veel duurder is het vliegtuig niet, en 't is erg gemakkelijk, maar 't is gewoon leuk om met een troep autoliefhebbers van een forum, met de auto tot ginder te rijden. De twee vorige keren is er leuk, maar veilig en ja legaal gereden, dus een zotte "laten we de laatste eraf trekken" boel is het zeker niet.

Dat kan ik beamen. Als ik ga, ga ik zeker met de auto, dat is gewoon plezanter.
                                The greatest trick the devil ever pulled, was convincing the world he didn't exist

Comment

• Roughneck
                                  • gTa
                                  • Porker
                                  • Bralo20
                                  Quoten & untaggen.

Comment

mag ik ook mee?

Comment

Ik zal bij m'n leveranciers wat kaarten proberen af te troggelen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tsmetjen Bekijk Berichten
                                        mag ik ook mee?
                                        Why not?

Comment

Working...
                                        X