Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autosalon van Genève 2007

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Voor mij is zowel 3 als 4-sterren ok. Wij hadden in Oostenrijk 3-sterren en da was voldoende voor de tijd die je er door bracht. Het enige dat ge er eigenlijk doet is douchen/wassen/plassen/omkleden/slapen. Tenzij ge daar feestjes op de kamer gaat houden.

Als 'k 't correct tel, dan zouden er voorlopig 7 mensen met de wagen gaan en 2 met 't vliegtuig?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
      Wat?! Dan hebt gij véél geld uitgegeven 's avonds op stap, denk ik.

109 CHF (logement ***) + 9 CHF (extra dag salon) + 40 EUR (schatting vervoerkosten H&T indien met 4 in de auto) + 2 x 15 EUR (food op salon) + 30 EUR (food & some drinks zaterdagavond) = 175 EUR

Al de rest is facultatief, zoals chocolat & autoboekskes onderweg, zuip op zaterdagavond, schaalmodelletjes op 't salon zelf, ...

Laat ons zeggen dat, als je geen gat in je hand hebt, met 200 EUR zeker moet toekomen. Voor 2 dagen, dus.
      Bij ons logement zat geen enkele dag salon in volgens mij, en we zijn er ook een nacht langer gebleven als jullie dacht ik

Nuja, ik kan mis zijn, maar volgens mij had ik 150€ voorschot betaald, nog eens 150€ cash bij, en ben daar in zwitserland nog geld gaan afhalen ook nog (samen met Dennis, wiens kaart werd ingeslikt )

Edith zegt wel dat ik een cadeauke gekocht heb op het salon, maar ze weet er de prijs ook niet meer van

Comment

Wat?! Dan hebt gij véél geld uitgegeven 's avonds op stap, denk ik.

109 CHF (logement ***) + 9 CHF (extra dag salon) + 40 EUR (schatting vervoerkosten H&T indien met 4 in de auto) + 2 x 15 EUR (food op salon) + 30 EUR (food & some drinks zaterdagavond) = 175 EUR

Al de rest is facultatief, zoals chocolat & autoboekskes onderweg, zuip op zaterdagavond, schaalmodelletjes op 't salon zelf, ...

Laat ons zeggen dat, als je geen gat in je hand hebt, met 200 EUR zeker moet toekomen. Voor 2 dagen, dus.
        Dat zou wel moeten lukken...
        En wanneer is den uiterste datum voor je "in te schrijven"???

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
          Bij ons logement zat geen enkele dag salon in volgens mij, en we zijn er ook een nacht langer gebleven als jullie dacht ik

'k Weet niet wat Wut en jij dan met die salontickets gedaan hebben, maar Dennis en ik hadden er wél. Elk één kaartje. Tweede dag betaal je natuurlijk zelf.

@Gilles: jamaar, gij hebt maar één nachtje ge-hoteld hé.

Ik was vorig naar iets van een €250 kwijt, denk ik.

Comment

Nuja, ik kan mis zijn, maar volgens mij had ik 150€ voorschot betaald, nog eens 150€ cash bij, en ben daar in zwitserland nog geld gaan afhalen ook nog (samen met Dennis, wiens kaart werd ingeslikt )

Edith zegt wel dat ik een cadeauke gekocht heb op het salon, maar ze weet er de prijs ook niet meer van
            Bij ons zat er ook een entreeticketje salon bij.

Comment

Wutputt is naar de hoeren gegaan en de rest was te moe om te gaan stappen

Was dat toen ook niet dat hij zijn camerastatiefje had neergeplant midden op de straat, om een -denk porsche- vast te leggen??
              2008 Opel Corsa 1.7CDTI
              2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

Ik denk dat ik vorig jaar rond de 300€ of 400€ kwijt was.

Ik iets tussen de €200 en €250 alles inc. , best te doen dus.
                2008 Opel Corsa 1.7CDTI
                2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bert Bekijk Berichten
                  Was dat toen ook niet dat hij zijn camerastatiefje had neergeplant midden op de straat, om een -denk porsche- vast te leggen??
                  Dat was Koblenz, toen we zijn gaan darten

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
                    Voor mij is zowel 3 als 4-sterren ok. Wij hadden in Oostenrijk 3-sterren en da was voldoende voor de tijd die je er door bracht. Het enige dat ge er eigenlijk doet is douchen/wassen/plassen/omkleden/slapen. Tenzij ge daar feestjes op de kamer gaat houden.

Als 'k 't correct tel, dan zouden er voorlopig 7 mensen met de wagen gaan en 2 met 't vliegtuig?
                    Als het echt een deftig hotel is kan het mij niet schelen of het 3 of 4 sterren zijn... Als het echter van middelmatige kwaliteit is dan geef ik de voorkeur aan de Crown Plaza rechtover de beurs...

Dus if possible: graag pics van 't hotel

Als het bij die 7/8 personen blijft wil ik anders wel eens rondhoren voor een minibusje... Misschien nog makkelijker?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bram S Bekijk Berichten
                      'k Weet niet wat Wut en jij dan met die salontickets gedaan hebben, maar Dennis en ik hadden er wél. Elk één kaartje. Tweede dag betaal je natuurlijk zelf.

@Gilles: jamaar, gij hebt maar één nachtje ge-hoteld hé.

Ik was vorig naar iets van een €250 kwijt, denk ik.
                      Ahja, das just, dat waren de bustickets

Sorry, kort geheugen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20 Bekijk Berichten

Als het bij die 7/8 personen blijft wil ik anders wel eens rondhoren voor een minibusje... Misschien nog makkelijker?
                        Dat is nog eens een goed idee...
                        Fun verzekerd...
                        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten

Wie gaat er met het vliegtuig?

Aangezien er een dag minder wordt gegaan zou ik, indien ik meega, liever met het vliegtuig gaan precies.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20 Bekijk Berichten
                            Dat mag zeer zeker, maar ik rijd zowiezo met mijn auto. Ik rijd ofwel zelf, ofwel ga 'k ni mee.

Trouwens : o wee zij die op één van die achterste banken plaats moeten nemen. Zelfs vooraan is 't niet bijster comfy. ... M'n achterbank in m'n BMW eigenlijk ook niet, maar daar heb ik geen last van.

Nee, 't is een goed idee en als iedereen mee gaat met 't busje is mij dat goed, maar ik écht niet. Ik haat bussen. En ik wil kunnen kiezen met wie ik meerijd, er zijn er niet veel met wie ik graag meerijd of wil/durf meerijden.

Babs gaat zelf, zoveel is zeker (zelfs al rijd ik alleen).

Comment

Dat mag zeer zeker, maar ik rijd zowiezo met mijn auto. Ik rijd ofwel zelf, ofwel ga 'k ni mee.

Trouwens : o wee zij die op één van die achterste banken plaats moeten nemen. Zelfs vooraan is 't niet bijster comfy. ... M'n achterbank in m'n BMW eigenlijk ook niet, maar daar heb ik geen last van.

Nee, 't is een goed idee en als iedereen mee gaat met 't busje is mij dat goed, maar ik écht niet. Ik haat bussen. En ik wil kunnen kiezen met wie ik meerijd, er zijn er niet veel met wie ik graag meerijd of wil/durf meerijden.

Babs gaat zelf, zoveel is zeker (zelfs al rijd ik alleen).
                              en als ge ziek zijt, zal ik u voeren

Comment

Ik ga mijn meegaan ff op hold zetten. De oudjes beginnen wat tegen te sputteren. Alhoewel ik mijn eigen ding doe, moet ik er af en toe ook rekening mee houden aangezien 'k nog onder hun dak woon en 'k geen zin heb om alleen te gaan wonen.

Comment

Maar man toch, tis nu juist da ge der moet van profiteren... Als ge later meet een vrouwmens samenwoont ga ge nog minder te zeggen hebben...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzz Bekijk Berichten
                                    Wie gaat er met het vliegtuig?

Aangezien er een dag minder wordt gegaan zou ik, indien ik meega, liever met het vliegtuig gaan precies.
                                    Ik heb daar ook even aan gedacht, maar ben van gedacht veranderd. Ik had gehoopt in Maastricht te kunnen vertrekken, maar helaas is dat niet mogelijk. Maastricht heeft geen vluchten naar Geneve. Om die rede zou ik dan in Brussel moeten vetrekken. Als ik dan 125km naar Brussel moet rijden, inchecken, vliegen, uitchecken en dan nog eens een taxi zoeken... awel, op die tijd heb ik ook gemakkelijk 750km met de wagen gereden.

Het wordt ofwel met de wagen, ofwel met buschauffeur Bralo20...
                                    OO 00 OO

Comment

Wanneer wordt er een hotel geboekt?
                                      OO 00 OO

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                        Ik heb daar ook even aan gedacht, maar ben van gedacht veranderd. Ik had gehoopt in Maastricht te kunnen vertrekken, maar helaas is dat niet mogelijk. Maastricht heeft geen vluchten naar Geneve. Om die rede zou ik dan in Brussel moeten vetrekken. Als ik dan 125km naar Brussel moet rijden, inchecken, vliegen, uitchecken en dan nog eens een taxi zoeken... awel, op die tijd heb ik ook gemakkelijk 750km met de wagen gereden.

Het wordt ofwel met de wagen, ofwel met buschauffeur Bralo20...

En wie was dan die tweede met het vliegtuig?

Comment

• Wij zitten er aan te denken om 's morgens heen te vliegen en 's avonds terug te vliegen.

Heeft iemand enig idee hoe ver de luchthaven van Genève van de beurs verwijderd is? En rijden daar bussen?

Comment

Working...
                                          X