Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autosalon van Genève 2007

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• De LP640 roadster, dan? Of "is" die er al?

Comment

• Die is al officieel dacht ik. Upgrade van de Gallardo dan? Of een of andere gelimiteerde versie?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
        De LP640 roadster, dan? Of "is" die er al?
        Die is er al sinds 't salon van Detroit.

Comment

• Oproep.
          Willen al degene die naar geneve gaan foto's trekken van de ford mondeo. aub.
          de clipper in titanium blue met X-pack als het even kan.
          eventueel ook de ghia versie.

heel erg bedankt.

Comment

• De opbouwwerkzaamheden van het salon zijn nu te volgen via 2 webcams op:
            2008 Opel Corsa 1.7CDTI
            2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• Pagani zou ook nog met een verrassing komen!
              (en het is niet de opvolger van de Zonda, die komt pas volgend jaar)

Comment

• TechArt staat er met de Porsche 997 Turbo GT Street. Aan diegene die gaan gelieve wat pics van dat ding te nemen aub

Comment

• Ik ben vooral zeer benieuwd naar de Maserati GranTurismo...
                  OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                  Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• @ tuscani & rami

Wilco.

Comment

• mercikes

klik ik op die ignore list van u en zie ik tuscani in de buddylist staan.
                      tot ik zie dat het mijn eigen lijst is.

Comment

• Oen!

*ignore*

Comment

• neem foto's van de M3 concept!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door newadrie Bekijk Berichten
                            neem foto's van de M3 concept!
                            "Concept" ?

Wordt hij daar niet officieel voorgesteld dan, de rijklare M3 zoals hij verkocht zal worden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door newadrie Bekijk Berichten
                              neem foto's van de M3 concept!
                              Als je toch bezig bent, ga dan ook eens kijken naar de Diatto Ottovú Zagato .

Comment

• Er wordt droog weer voorspeld...
                                OO 00 OO

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                  Er wordt droog weer voorspeld...
                                  *lol*

Weer voorspellen van 2 weken op voorhand = rubbish, zeker voor een stad die aan een zeer groot, koud meer ligt, onmiddellijk naast een ferme bergketen.

Of bedoel je binnenin 't salon? Yep, daar is 't droog.

Comment

• De definitieve versie van de A.D. Tramontana staat er ook.

Comment

• En nog steeds wordt er droog weer voorspeld...
                                      OO 00 OO

Comment

• Dat trekt er al beter op. En toch : 7 dagen is nog altijd veel, zeker voor bergregio's. Eens we dinsdag zijn, zal ik de weersvoorspellingen voor waar beginnen aannemen.

('k Heb véél ervaring met die voorspellingen, 'k ben jarenlang zwaar afhankelijk geweest ervan, voor m'n windsurfen.)

Comment

• Zware speculaties over de Alpina B3 !

Twee jaar geleden zei men op Genève al dat 't nog 2 jaar zou duren. Dat is dus nu. En Alpina heeft wel een speciale band met 't salon van Genf, en komt daar graag met een première aanhollen.

Nu, ze zullen waarschijnlijk wel al de facelift B5 presenteren. Hopelijk ook de B3.

Comment

Working...
                                          X