kruis
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes-Benz C 63 AMG
Collapse
X
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Govaerts Bekijk BerichtenHoe vet zou serieus twijfelen tussen dit en een RS4. Allesinds in zo'n C 63 AMG een ferme bak, hij oogt ook veel agressiever dan de vorige versie vind ik.
Alleen zoals sommige al gezegt hebben vind ik op sommige foto's de mistlampen te groot, en op andere vind ik ze dan weer wel goed.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
Oké, dit ding zal wel wederom grandioos rijden, maar spuuglelijk is 'ie alvast ook.
De nieuwe C is nou niet moeders mooiste, maar ze hadden er, als ze een béétje hun best hadden gedaan, wel nog iets moois kunnen van maken. Die frontale foto: qua design een ramp!!Allemaal door elkaar lopende lijnen, het ganse AMG-specifieke aan die auto vloekt enorm hard met de lijnen van 't uitgangsproduct, ... BMW doet 't, iop bepaalde details dan, niet zo best met z'n nieuwe M3 (spiegels, achterschort), en wat doet Mercedes? Dezelfde fout x 10.
Qua looks en stijl is de oudste rakker van de 3, de Audi RS4, de meest homogeen ogende.
Enfin, er zullen wel nektapijt-Duitsers zijn die dat wel knap zullen vinden. En misschien zelfs enkele Amerikanen, aangezien die de Lexus IS-F ook wel lijken te lusten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
Oké, dit ding zal wel wederom grandioos rijden, maar spuuglelijk is 'ie alvast ook.
De nieuwe C is nou niet moeders mooiste, maar ze hadden er, als ze een béétje hun best hadden gedaan, wel nog iets moois kunnen van maken. Die frontale foto: qua design een ramp!!Allemaal door elkaar lopende lijnen, het ganse AMG-specifieke aan die auto vloekt enorm hard met de lijnen van 't uitgangsproduct, ... BMW doet 't, iop bepaalde details dan, niet zo best met z'n nieuwe M3 (spiegels, achterschort), en wat doet Mercedes? Dezelfde fout x 10.
Qua looks en stijl is de oudste rakker van de 3, de Audi RS4, de meest homogeen ogende.
Enfin, er zullen wel nektapijt-Duitsers zijn die dat wel knap zullen vinden. En misschien zelfs enkele Amerikanen, aangezien die de Lexus IS-F ook wel lijken te lusten.MERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mercedesjokke Bekijk BerichtenJij bent één van de enige,...
Overigens ben ik benieuwd hoeveel keer Mercedes die C63 zal slijten in vergelijking met Audi (en hun schitterende RS4) en BMW (met hun op voorhand al 'n razant succesnummer zijnde M3).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten't Is niet omdat iets indrukwekkend is, een sterke merknaam achter zich heeft en bij velen tot de verbeelding spreekt of gewoon een hoge wannahave-factor heeft, dat dat iets ook mooi wordt.
een mercedes hoeft ook niet mooi te zijn
die moet alleen rust brengen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenwees blij dat er verschil is
De nieuwe M3 wordt m.i. terecht een beetje "tjoening" genoemd, z'n achterkant vooral is ook naar mijn smaak wat té (ik heb 't wel voor understatement). Deze C 63 AMG echter staat daar loodzwaar te kreunen onder allerhande addenda die kriskras door elkaar lopende lijnen in 't koetswerk brengen en de (al niet overvloedig in de nieuwe C aanwezig zijnde) elegante trekjes compleet verneukt ... en mag dus zonder schaamte "overdreven tjoening" worden genoemd. De auto ziet eruit alsof 'ie door een fake-powerdomes-en-dikke-vette-zijschorten-lover is aangepakt. En dat siert de ster niet.
Ik voorspel deze C AMG vergeleken met z'n concurrenten wederom geen zo'n blitse verkoopcijfers. Aandrijflijn zit helemaal snor (atmo V8 met véél longinhoud en toch nog 'n gretigheid in hoge toeren + fenomenale automaat), maar voor de rest geeft 't uiterlijk van deze auto 'n verkeerd signaal. AMG = (alleen al om wille van de zeer zeer hoge prijzen) comfortabel cruisen op de Autobahn aan 220 per uur en af en toe vernietigend uithalen met fenomenale prestaties. AMG =/= aan elk rond puntje drifts trekken + continu liggen sprinten, en nog van dat gedoe. Zo ziet 'ie er wél uit, dit is geen klassevolle en eerder understated powerkanon.
I don't like it, at all (qua looks). Noch binnenin (ondertussen al wederom enkele ritjes extra in 'n C gemaakt, het ultiem trieste en best povere interieur is een kleine schande), noch langs buiten.
Comment
Comment