Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes-Benz C 63 AMG

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jean Bekijk Berichten
      De eerste is zeker palladium, die amerikaanse heeft een beetje weg van cubaniet en die break is iridium. Onderstaande foto is tenoriet

mja het tenoriet is nog donkerder.

Tijdens mijn vakantiewerk stonden er in het atelier een aantal nieuwe C in tenorietgrijs. Waren miss idd iets donkerder, eigenlijk moeilijk te zien op de fotos.
      MERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS

Comment

• Heerlijk!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jean Bekijk Berichten
          De eerste is zeker palladium, die amerikaanse heeft een beetje weg van cubaniet en die break is iridium. Onderstaande foto is tenoriet

Dat is een zalige kleur! Past perfect bij de auto.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
            Hij oogt een beetje te smal achteraan, als ze vooraan zo'n dikke wielkassen steken moeten ze dat achteraan ook doen vind ik.
            Uhu, in plaats van die lullige lapmiddeltjes die ze nu op die wielkast moeten hangen. Zie je op veel AMG's. Gemiste kans.
            Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
            Bestelt
            1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Comment

• Comment

• Echt heel knappe bak maar ik blijf die achterste wielkassen te flauw uitvallen vinden.

Comment

• Filmpke van een witte C63 AMG

En zet het geluid maar hoog
                    - Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G Premium Edition - Sonic silver - 2016
                    - VW Golf Variant 1.6 TDI Highline - Tungsten silver - 2014

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten

vette kleur.

Comment

• Absoluut de knapste kleur voor mij...
                        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                          Absoluut de knapste kleur voor mij...
                          Dito, de schreeuwerige voorbumper wordt wat gecamoufleerd vind ik. VROOOOOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRR!!!

Comment

• Kwijl wat een prachtige auto is dit toch zeg Momenteel mijn ultieme droombak.

Comment

• Net die C 63 AMG van CAC gespot.

Leuk ding.

Comment

• Test van de C63 AMG door autoblog

- Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G Premium Edition - Sonic silver - 2016
                                - VW Golf Variant 1.6 TDI Highline - Tungsten silver - 2014

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
                                  Kwijl wat een prachtige auto is dit toch zeg Momenteel mijn ultieme droombak.
                                  Ik zou dat ook vinden als die spiegels een normaal formaat hadden...Ze verpesten echt gans de auto voor mijAls ik die kar zie word mijn aandacht alleen maar getrokken door die afgrijselijke vrachtwagenspiegels

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door turboman Bekijk Berichten
                                    Ik zou dat ook vinden als die spiegels een normaal formaat hadden...Ze verpesten echt gans de auto voor mijAls ik die kar zie word mijn aandacht alleen maar getrokken door die afgrijselijke vrachtwagenspiegels
                                    Zijn die spiegels nu zo groot? Dat zit tussen uw oren denk ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dane Bekijk Berichten
                                      Test van de C63 AMG door autoblog

In de eindgeneriek: Music-AMG

Zalig filmpje!

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                                      2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                                      2012-...
                                      '07 BMW 118d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SilverArrow Bekijk Berichten
                                        Zijn die spiegels nu zo groot? Dat zit tussen uw oren denk ik.
                                        Ik vind de spiegels ook een maatje te groot, maar ze storen mij tegenwoordig niet zo hard meer...

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                                        2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                                        2012-...
                                        '07 BMW 118d

Comment

• What a video and what a noise
                                          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

Working...
                                          X