Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes-Benz C 63 AMG

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Prachtig toch gewoon..

Comment

• absoluut imo

Comment

• Zalig

Mmmmm, wit of zwart, I don't know...

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
        2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
        2012-...
        '07 BMW 118d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten
          Deze kwam ik toevallig tegen

Knap!

Zwart staat hem veel beter, die wielkassen vallen minder op zo.

Comment

• Dreamcar !!

Comment

• Ik vind 'm een beetje braaf in 't zwart. Ook enorm knap maar voor de 63 toch liever een lichte kleur.

En C zonder AMG-pack zou ik sowieso in 't zwart nemen.
              nls2000

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nls Bekijk Berichten
                Ik vind 'm een beetje braaf in 't zwart. Ook enorm knap maar voor de 63 toch liever een lichte kleur.

En C zonder AMG-pack zou ik sowieso in 't zwart nemen.
                Ben van dezelfde mening.

AMG styling komt zo fantastisch goed uit in het zilver (ook al denkt iedereen "weer zilver")

De vormen van de carrosserie komen goed tot uiting dan. En ik vind dat een iets extremere styling zeker mag... Waarom zou het anders op de M3 zonder probleem door iedereen aanvaard worden

Comment

• De M3 heeft, op één uitzondering na, een complete geschiedenis van zeer expressieve looks. De kleine "sport-Benz" heeft, op één uitzondering na, een complete geschiedenis van zeer ingetogen looks.

Het is dus "nieuw", dat een AMG plots zo duidelijk met z'n kracht naar voor komt treden. En wat nieuw is, verrast, maar is niet noodzakelijk lelijk (wel integendeel).

Ik vind een AMG ook nog altijd zéér knap in 't zilver, maar bij een C zou ik die tint nooit moeten hebben, omdat de C 63 AMG een beetje overstyled is. De bredere vooras maakt dat ze zo'n brede wielkassen moesten steken vooraan, dat de auto uit proportie is. Het lijkt wel, visueel, een hyperpotente voorwielaandrijver te zijn, met z'n superdikke wielkassen vooraan.
                  Ik vind 'm daarentegen prachtig in 't zwart. Zo stopt 'ie z'n "overreacting" wat weg. Like it that way. After all, this is still Benz, this ain't BMW. Maar blijkbaar wil een groot deel van de harde & jonge Benz-fans wél de BMW-richting uit.

Ik zou deze AMG subliem gevonden hebben, mocht ik al te vinden zijn geweest voor 't uitgangsproduct ... maar de nieuwe C-klasse ligt me niet, noch qua looks (de stompe voorkant, te hoekig, verschrikkelijk camionette-interieur), noch qua afwerking, noch qua "Benzigheid" (het statige, aristocratische je-m'en-foutisme). Wel qua rijden, dat geef ik graag toe: de nieuwe C rijdt zéér goed.

Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                        De M3 heeft, op één uitzondering na, een complete geschiedenis van zeer expressieve looks. De kleine "sport-Benz" heeft, op één uitzondering na, een complete geschiedenis van zeer ingetogen looks.

Het is dus "nieuw", dat een AMG plots zo duidelijk met z'n kracht naar voor komt treden. En wat nieuw is, verrast, maar is niet noodzakelijk lelijk (wel integendeel).

Ik vind een AMG ook nog altijd zéér knap in 't zilver, maar bij een C zou ik die tint nooit moeten hebben, omdat de C 63 AMG een beetje overstyled is. De bredere vooras maakt dat ze zo'n brede wielkassen moesten steken vooraan, dat de auto uit proportie is. Het lijkt wel, visueel, een hyperpotente voorwielaandrijver te zijn, met z'n superdikke wielkassen vooraan.
                        Ik vind 'm daarentegen prachtig in 't zwart. Zo stopt 'ie z'n "overreacting" wat weg. Like it that way. After all, this is still Benz, this ain't BMW. Maar blijkbaar wil een groot deel van de harde & jonge Benz-fans wél de BMW-richting uit.

Ik zou deze AMG subliem gevonden hebben, mocht ik al te vinden zijn geweest voor 't uitgangsproduct ... maar de nieuwe C-klasse ligt me niet, noch qua looks (de stompe voorkant, te hoekig, verschrikkelijk camionette-interieur), noch qua afwerking, noch qua "Benzigheid" (het statige, aristocratische je-m'en-foutisme). Wel qua rijden, dat geef ik graag toe: de nieuwe C rijdt zéér goed.
                        Zeker en vast...voor wagens zoals een C.

'k Ben blij dat Mercedes zich met ondermeer de C-klasse wat jonger en sportiever voordoet. Iets waar BMW met ondermeer z'n E46, E36 altijd al een stapje op voor was en daardoor meer jeugd aansprak.

Een wagen zoals de S daarentegen mag voor mijn part zeker blijven hoe hij al in heel z'n bestaan geweest is. En dat zal Mercedes ook wel doen volgens mij.
                        nls2000

Comment

• Zwart

Veel meer understated. zoals het hoort.

Comment

• Onwaarschijnlijk knap zo'n zwarte C63 AMG...
                            Spijtig genoeg denkt mijn vrouw daar anders over...

Wat me ook al opgevallen is, is dat er veel mensen een AMG pakket nemen op hun 'gewone' C's. Dat zorgt er wel voor dat zo'n C63 wel echt zeer onopvallend is.

Eigenlijk heb ik nog steeds zin in een testrit met deze wagen...
                            OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                            Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                              Eigenlijk heb ik nog steeds zin in een testrit met deze wagen...
                              Wat houd je tegen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                Wat me ook al opgevallen is, is dat er veel mensen een AMG pakket nemen op hun 'gewone' C's. Dat zorgt er wel voor dat zo'n C63 wel echt zeer onopvallend is.
                                Aangezien er tussen een C63 en een C met AMG Pack nu zodanig veel verschillen zijn, vind ik zo'n 63 toch een zeer opvallende wagen.

Vroeger was dat minder het geval.
                                nls2000

Comment

• Inderdaad.

Gisteren onderweg een E320 CDI gezien met Sportpakket AMG. Zelfs de uitlaten waren gewijzigd naar de AMG uitlaat (4 eindstukken). Je kon het dus amper zien... Enkel was hij zo dom geweest om het logo niet te verwijderen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MB World Bekijk Berichten
                                    Inderdaad.

Gisteren onderweg een E320 CDI gezien met Sportpakket AMG. Zelfs de uitlaten waren gewijzigd naar de AMG uitlaat (4 eindstukken). Je kon het dus amper zien... Enkel was hij zo dom geweest om het logo niet te verwijderen
                                    Die uitlaten zullen wel aftermarket zijn dan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MB World Bekijk Berichten
                                      Inderdaad.

Mss was't een 63 met E320CDI logo op?

maar dat zou je wel snel zien....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                                        Die uitlaten zullen wel aftermarket zijn dan.
                                        Logisch :-)

Comment

• Die uitlaten kun je toch "Ab Werk" weglaten als ik me niet vergis he?

Comment

Working...
                                          X