Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes-Benz C 63 AMG

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk Berichten
    Zo'n potente wielkassen vooraan, echt machtig ... en dan compleet vlakke wielkassen achteraan. 't Oogt echt niet. Precies een bodybuilder die z'n gehele bovenlijf heeft afgetraind maar z'n beentje vergat en dus nog op Tomski-pekkeltjes rondhuppelt.

Spiegels, da's al op te lossen.

Velgen zijn knap!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
      Zo'n potente wielkassen vooraan, echt machtig ... en dan compleet vlakke wielkassen achteraan. 't Oogt echt niet. Precies een bodybuilder die z'n gehele bovenlijf heeft afgetraind maar z'n beentje vergat en dus nog op Tomski-pekkeltjes rondhuppelt.
      Idd. trekt op niet veel;
      Ik snap dat niet.
      Heeft niemand, toen ze bij AMG besloten em zo uit te brengen, dat opgemerkt dat het zo niet klopt.

Comment

• de functie bepaalt de vorm

ni ompgekeerd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
          Spiegels, da's al op te lossen.

Velgen zijn knap!
          Weet je of je die 'fuel economy' spiegels (C180-C200) al kan laten monteren ? Ik had dit aan mijn dealer gevraagd, maar die kon daar niet direkt op antwoorden...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gunther112 Bekijk Berichten
            Weet je of je die 'fuel economy' spiegels (C180-C200) al kan laten monteren ? Ik had dit aan mijn dealer gevraagd, maar die kon daar niet direkt op antwoorden...
            Als ze bestaan, kan je ze monteren, hè. Uiteindelijk zal de bevestiging van de spiegels van een C 200 CDI Eco niet anders zijn dan die van een C 63 AMG.

Moet zeker te doen zijn, maar ik vrees dat 't nog een beetje vroeg is om nu al bij de dealers die nieuwe spiegels te gaan bediscussiëren. Vermoedelijk hebben ze er zelf nog geen info over.

Comment

• Toch nog eens posten...

fak, hoe dat ding tegen die begrenzer kletst...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                Toch nog eens posten...

Dat ding is zooo snel

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Nice!!! geen foto's van het interieur? Nu de deur toch open stond

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                        2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                        2012-...
                        '07 BMW 118d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                          Toch nog eens posten...

Die van ons heeft dat ook al een heel klein beetje maar dit!? Lovely sound aswell...

Zalige filmkes van OptionAuto.

Comment

• Mijn foto's van het salon ook is posten.

Comment

• Ook eentje getrokken

Comment

• Al spijt Gunther112 dat je toch niet voor deze wagen bent gegaan ?

Wees gerust, de prestaties én het understatement karakter van jouw wagen, -al ziet die van u er natuurlijk wel wat racy uit door het AMG-pakket-, zijn ook al indrukwekkend !

Comment

• Niemand foto's van een zwarte??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ames Bekijk Berichten
                                    Niemand foto's van een zwarte??
                                    Kijk eens enkele pagina's terug vanaf post 777...
                                    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                      Kijk eens enkele pagina's terug vanaf post 777...
                                      Allo kroket, black it is !!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                                        Mijn foto's van het salon ook is posten.

Ja ik wil!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ames Bekijk Berichten
                                          Allo kroket, black it is !!
                                          Ik zou 'm in 't metallic wit nemen. Staat mooi in contrast met de diffusor, de zwarte grille en de zwarte lichten.

Zilver en zwart vind ik ook heel mooi, maar ik denk dat dat de meest gekozen kleuren zullen zijn.
                                          nls2000

Comment

Working...
                                          X