Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik dénk (tging vliegensvlug) er vanmorgen op een vrachtwagen in de file ééntje te hebben gezien, tussen 10 andere C-klasses. Hij leek alleszinds véél breder en had een agressievere neus.
Ik dénk (tging vliegensvlug) er vanmorgen op een vrachtwagen in de file ééntje te hebben gezien, tussen 10 andere C-klasses. Hij leek alleszinds véél breder en had een agressievere neus.
10 is gewoon EEN getal dat ik gekozen heb, ik heb ze ook niet geteld, het ging zeer vlug, dus had ik niet de tijd om ze te tellen. Maar 10 was zo een ruwe schatting van het aantal auto's dat op zo'n camion kan. Enfin, een camion vol met C-klasse's, 8 dus blijkbaar.
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
Al spijt Gunther112 dat je toch niet voor deze wagen bent gegaan ?
Wees gerust, de prestaties én het understatement karakter van jouw wagen, -al ziet die van u er natuurlijk wel wat racy uit door het AMG-pakket-, zijn ook al indrukwekkend !
Je post nu nog maafr gezien..
Natuurlijk..hoe meer ik erover nadenk, maar je kan nu eenmaal toch niet alles hebben en die 20.000 € meer kan ik wel voor andere dingen gebruiken....
Comment