Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Renault Talisman

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
    4 control bestaat nu toch ook al een hele tijd?
    Zitten daar nu nog bugs op.
    Gaat mij dan niet zozeer om eventuele bugs, maar wel zoiets wat ik vrij nutteloos vind, en pechgevoelig is, lijkt mij.
    Ik rijd ook niet zoveel in de stad, vandaar dat een grote draaicirkel voor mij ook niet meteen en grote handicap is misschien?

Comment

• ik vind het verdorie toch superhandig.
      2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• Geeft dat bij de Espace eigenlijk ook een kleinere tank, als je die 4 control neemt?

Comment

• Ik snap niet dat ze die brandstoftank bij de Talisman zo klein hebben gemaakt. Ok, ik weet heel goed waarom dit gedaan wordt (verbruikstests), maar dat was voor mij écht een afknapper. Op zo'n kist een tank van slechts 47l én dan niet de optie om een grotere te nemen... Heel jammer van Renault, dat moet gewoon minstens 60l zijn of tenminste uitbreidbaar per extra optie.
          Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDi ETG

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
            Geeft dat bij de Espace eigenlijk ook een kleinere tank, als je die 4 control neemt?
            4control is standaard op mijn motorversie

Comment

• De kleine tank is inderdaad wel één van zijn minpunten. Alleen al daarom zou ik het 4 control systeem niet nemen.
              Zelfs 52l vind ik maar nipt voor zo'n reisberline.

Comment

• Tegenwoordig worden de tanks weer kleiner. Enige dat ik mis aan mijne C5 is die tank van 71 liter
                Maar nu met de Tiguan die 60 liter zit ook wel goed. Haal er tot ver in reserve toch 900km mee.

Comment

• Wel raar dat die 4Control een reden zou zijn voor een kleinere brandstoftank
                  Bij de Megane heeft de gewone een tank van 47 liter en de GT die 4Control heeft, die heeft dan een tank van 50 liter.

Maar vind de kleinere tank ook wel spijtig, de C4 had ook een tank van 60 liter.
                  Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                  Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                  Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                  Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• 4Control neemt waarschijnlijk meer plaats in rond de achteras.
                    Bij de Talisman zal de brandstoftank dicht bij de achteras zitten, bij de Megane niet?

Comment

• collega heeft zijne gisteren afgehaald. Zelf nog ni kunnen kijken omdat ik weg moest toen hij aan kwam. Had er al een paar gezien in donkere kleuren en vond het wal waaw. Hij heeft hem in lichtgrijs genolen en nu is dat waaw-gevoel weg. Kleur past er ni bij.

Maandag eens goed bekijken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Chris_147 Bekijk Berichten
                        4Control neemt waarschijnlijk meer plaats in rond de achteras.
                        Bij de Talisman zal de brandstoftank dicht bij de achteras zitten, bij de Megane niet?
                        Dat zou kunnen, ik weet de plaats van de tank niet.
                        Maar vind het gewoon raar dat ze de GT wel een 50 liter tank kunnen geven, maar de ander modellen van de Mégane dan weer niet.
                        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Toch raar dat er op het forum weinig Talismannen zijn. Colllega zijne eens goed bekeken en ook bij hem sluit het koetswerk niet 100% aan, maar ge ziet het alleen als ge het echt gaat inspecteren. Het valt totaal niet op. Wel is zijne wagen vorige week 2 dagen binnen geweest wegen electronische mankementen. Hebben het er niet meer verder over gehad en weet dus niet precies wat.

Comment

• je ziet ze toch meer en meer. prachtige wagen
                            lets have some more member berries

Comment

• Da wel, maar op het forum waagt er zich precies nog niemand aan

Comment

• Groter nieuws komt in de vorm van een volledig nieuwe uitvoering voor de Talisman. De Série Signature Limousin gedoopt versie staat tussen de Intens en de Initiale Paris. De uitvoering beschikt over lederen bekleding, speciale 18-inch lichtmetalen wielen als toevoeging op de standaarduitrusting van de Intens. Andere extra's zijn zakan als parkeersensoren rondom, een achteruitrijcamera, een Bose Surround-audiosysteem en zesvoudig elektrisch verstelbare en verwarmbare voorstoelen met massagefunctie. Deze nieuwe uitvoering is te krijgen in combinatie met alle motorvarianten met uitzondering van de dCi 110.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Die zetels zien er zeer mooi uit!

Comment

• Knappe velgen

Comment

• Alez, hoef me toch al niet meer te schamen met mijn stukken aan de automaat een tijdje terug. De collega met zijne Talisman heeft de zijne ook mogen binnen brengen omwille krakend en schurend geluid in de automaat.

Comment

Working...
                                      X