Van bepaalde merken zoals je zegt, langs de andere kant gaan de duitsers ze wel aanbieden maar ook daar liggen de verkopen veel lager bij die hogere vermogens en zijn luttele %'en. De vraag is waarom bieden zij het nog wel aan? De % die voor een 330d kiezen tov een 320d zullen toch nog ietsje hoger liggen aangezien ze van zulke merken als BMW grote motoren gewoon zijn.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Renault Talisman
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BDP Bekijk BerichtenVan bepaalde merken zoals je zegt, langs de andere kant gaan de duitsers ze wel aanbieden maar ook daar liggen de verkopen veel lager bij die hogere vermogens en zijn luttele %'en. De vraag is waarom bieden zij het nog wel aan? De % die voor een 330d kiezen tov een 320d zullen toch nog ietsje hoger liggen aangezien ze van zulke merken als BMW grote motoren gewoon zijn.'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door berengun Bekijk BerichtenNeenee het gaat hem hier om de 320d (2.0 met 190pk) die als de grote motor beschouwd wordt,een passat/superb/A4 2.0 190,een 508gt,c220cdi,....
Ik geef het voor de rest op☺'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Waarom denken jullie dat alfa de 4c gelanceerd heeft? Alvast niet om er winst uit te halen....
Of waarom stellen ze de Giulia voor met 500pk? Enkel om uitstraling te geven. .niet om te verkopen!
Maar we dwalen af want ik zeg het nog eens...De discussie begon over een simpele 2.o diesel
Ik begin het hier warempel nog leuk te vinden 😊😊Want je kan nooit teveel auto's hebben....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door berengun Bekijk BerichtenWaarom denken jullie dat alfa de 4c gelanceerd heeft? Alvast niet om er winst uit te halen....
Of waarom stellen ze de Giulia voor met 500pk? Enkel om uitstraling te geven. .niet om te verkopen!
Maar we dwalen af want ik zeg het nog eens...De discussie begon over een simpele 2.o diesel
Ik begin het hier warempel nog leuk te vinden 😊😊
Ik vind het trouwens ook een jammere trend dat downsizen hoor, als liefhebber blijft er niet veel meer over.'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenEen Citroën C6 die niks bijdroeg aan het merk???
Oorspronkelijk geplaatst door berengun Bekijk BerichtenWaarom denken jullie dat alfa de 4c gelanceerd heeft? Alvast niet om er winst uit te halen....
Ik begin het hier warempel nog leuk te vinden
En als ze niet snel een Giulia 1.6 JTDm business edition 99gr CO2 uitbrengen zullen ze er alsnog liggen denk ik ..Classic cars on demand
www.facebook.com/CaliforniaDream.be
www.californiadream.be
- It's time to make your dream come true -
Comment
-
Bij Citroen zeggen ze nochtans wel dat ze de verkoop te danken hebben aan de race successen.
Zonder Loeb en het WRC zouden ze niet weten waar ze nu stonden en die lijn trekken ze nu door in het WTCC.
Daar gaan ze zelf een extra wagen inzetten voor een lokale rijder omdat dit de verkoop aanzwengeld.
De meesten die ik ken willen wel een zware motor maar het zijn de hoge taksen die hun tegen houden.
Een gemiddeld gezin kan die 1500€ wel voor andere zaken gebruiken.
Dat en de grote ontwikkelingskost zal de zware motoren doen verdwijnen bij de gewone merken die vooral in Europa verkopen.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Den Paarse Capri Bekijk BerichtenGing Peugeot de RCZ niet stopzetten? Ze kennen allemaal wel de logica dat een specialleke vanboven het merk kan omhoogtrekken. Ze maken gewoon de rekening: halen we het eruit? Kunnen we het betalen? Kunnen we het verder betalen?
de nieuwe baas gaat eerst wat grote kuis houden in het volledige gamma en dan als de boeken terug meer dan voldoende zwart draaien gaat men zien of er nog speciallekes uit de bus gaan komen. Ik ben alvast blij dat zowel de 208 als de 308 zoals vanouds de voortrekkers worden van de sportieve moddellen, net zoals de 205 en 309 vroeger deden.
Dat ze geen vlaggeschip meer maken bij peugeot (op dit moment toch want er is al langer sprake van een 600ben ik wel niet happy. Bij de lancering van de 508 moest deze zowel de 407 als de 607 vervangen. De 407 heeft die ruimschoots doen vergeten, maar als 607 eigenaar kan de 508 me niet over de streep trekken als volwaardig vervanger. Teveel opties waar je voor moet bijbetalen daar waar de 607 al vrij snel quasi full option uitgerust was op een paar details na.
De C6 van citroen is in vele opzichten een superieure wagen... maar niemand die er aan denkt om meer dan 50K op te hoesten voor een citroen. Hoe goed die ook was.
Comment
-
Renault Talisman
Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
De meesten die ik ken willen wel een zware motor maar het zijn de hoge taksen die hun tegen houden.
Een gemiddeld gezin kan die 1500€ wel voor andere zaken gebruiken.
Dat en de grote ontwikkelingskost zal de zware motoren doen verdwijnen bij de gewone merken die vooral in Europa verkopen.
Verschil van 320 eurokes.
Voor het verbruik moet je het ook niet laten. Een 3.0 diesel verbruikt minder dan de 1.0 benzine.
In aankoop scheelt het wel wat maar een jahrenswagen met 20.000 km op de teller is goedkoper dan een nieuwe 1.6/2.0..previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
current : BMW 330D F30
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk BerichtenDe C6 van citroen is in vele opzichten een superieure wagen... maar niemand die er aan denkt om meer dan 50K op te hoesten voor een citroen. Hoe goed die ook was.
Cool! Als ge er ene ziet die de hele tijd expres van zijn lijn afwijkt weet ge waarom.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door germinal Bekijk BerichtenEen 3.0 is een 780 euro taks en een 2.0 460 ongeveer?
Voor het verbruik moet je het ook niet laten. Een 3.0 diesel verbruikt minder dan de 1.0 benzine.
In aankoop scheelt het wel wat maar een jahrenswagen met 20.000 km op de teller is goedkoper dan een nieuwe 1.6/2.0..
Ik begrijp de keuze van Renault zeer goed. Voor de meeste mensen is een 1.6 genoeg. Als ik mijn auto, bv een BMW 316 of een a 180 duurder moet betalen omdat Mercedes of BMW dat geld nodig heeft om m modellen te ontwikkelen die het imago van het merk omhoog moeten krikken, kunnen ze mij mooi de boom in. Ik vind een BMW 316 niet cooler dan een Renault laguna "omdat er een m3 bestaat" . Heel dat "merk"imago kan mij niks schelen als ik het zelf moet betalen, en zo zijn de meeste mensen die een auto zelf kopen en geen last hebben van pocherig gedrag.
Als deze talisman meer opties zal hebben dan een, veel kleinere BMW 3 voor hetzelfde geld, zal er geen haar op mijn hoofd aan denken om naar de BMW te gaan kijken en als Renault zijn wagens wat goedkoper kan houden omdat er minder ontwikkelkosten zijn voor 3.0 motoren die nauwelijks verkopen, vind ik dat in de huidige tijdsgeest erg moedig en zeker terecht.
Er is hier echter niet enkel sprake van een 3.0 maar ook van een 2.0. Dat is iets wat ze voor mij wel mochten aanbieden, om mensen die regelmatig een boot- of paardentrailer trekken, wat meer vertrouwen te geven.
Verstuurd vanaf mijn LG-D802 met Tapatalk
Comment
-
Het verschil tussen een 1.6 en een 2.0 is 210 euro. Een 3.0 kost 780 bij benadering.
ik vind dat niet zo gek veel geld. Ook al rij ik zelf met een 1.2 en een 1.3. 18 euro/maand is echt niet zoveel geld...Last edited by timothy; 03/09/2015, 22:13.'95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
'94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
'09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
'12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
'13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
'16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
'13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
'15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19
'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
'19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenEen Citroën C6 die niks bijdroeg aan het merk???
Ik begin het hier warempel nog leuk te vinden
Oorspronkelijk geplaatst door germinal Bekijk BerichtenEen 3.0 is een 780 euro taks en een 2.0 460 ongeveer?
In aankoop scheelt het wel wat maar een jahrenswagen met 20.000 km op de teller is goedkoper dan een nieuwe 1.6/2.0..Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk BerichtenHet verschil tussen een 1.6 en een 2.0 is 210 euro. Een 3.0 kost 780 bij benadering.
ik vind dat niet zo gek veel geld. Ook al rij ik zelf met een 1.2 en een 1.3. 18 euro/maand is echt niet zoveel geld...
Wat jullie niet snappen is dat voor veel mensen dat extra vermogen absoluut geen meerwaarde is, ze hebben dat niet nodig/willen dat niet. Ik verkies een 420d boven een 435d, interesseert me gewoon niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk BerichtenWat jullie niet snappen is dat voor veel mensen dat extra vermogen absoluut geen meerwaarde is, ze hebben dat niet nodig/willen dat niet. Ik verkies een 420d boven een 435d, interesseert me gewoon niet.Want je kan nooit teveel auto's hebben....
Comment
Comment