Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik moest deze morgen nog lachen. Ik was één van de eerste die inlogde (rond 7u30 denk ik - met dank aan mijn dochtertje ) en bij ALLE topics was het gta die als laatste een reply gedaan had...
Ik moest deze morgen nog lachen. Ik was één van de eerste die inlogde (rond 7u30 denk ik - met dank aan mijn dochtertje ) en bij ALLE topics was het gta die als laatste een reply gedaan had...
Fok zeg, in Spanje heb ik een LSE gezien. Za-lig! Man toch wat een knappe wagen! Terwijl een 5-deurs me toch nog wat doet twijfelen, laat zo'n 3-deurs me toch even de mond openvallen... Wat een knappe lijn, en hij zit veel strakker dan een 5-deurs. En dan nog die magnifieke velgen erop, echt knap. Zet dit tegen een eveneens prachtige A3 met S-Line en je doet me heel hard twijfelen, zelden hebben subtiele veranderingen als 2 deuren wegnemen () zo een effect.
Comment