Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Heb je via de BMW-site toegang tot een overzicht van de stockwagens van de dealers?
Via Premium Selection kom je enkel échte tweedehands-wagens tegen
Een vriendin van mij is net met de papa naar garage Van Avondt gegaan en kreeg daar de keuze "Mini One Cabrio Sidewalk (zwart)" of "BMW 118d Sporthatch (wit)", beide stockwagens, maar beide niet helemaal wat ze zoekt, dus had ik iets van, er zijn zoveel dealers, 't is toch te stom van net daar uit die twee te moeten kiezen, het gaat om veel geld dus mag het wel écht zijn wat je zoekt...
Dus... link me!
Ik heb meisje ondertussen (per ongeluk) gek gemaakt van een LSE, zijn die nog beschikbaar als stockwagen? Hoe gepeperd zijn die prijskaartjes?
G&A turnhout zou ondertussen ook mijn bestelde 120d LSE binnen hebben moeten gekregen, die was voor begin Juli voorzien. Deze heeft:
120d Limited Sports Edition;
Auto Airco
Terra Boston Leder
Xenon
Radio Pro
Lichtpakket
Multifunctioneel Stuur
Elektrische buitenspiegels en dimmend
...
Maar weet natuurlijk niet of die nog beschikbaar is, ik heb namelijk toen hun stockwagen gepakt 120d LSE met terra.
Ik denk dat alle dealers dezelfde LSE gekregen hebben, 120d met leder Terra.
Weet ik bijna zeker, alleen heb de mijne zo besteld voor de dealer wist dat ze er ook 1 kregen. Ik heb dus het showroommodel genomen welke bijna full option was voor een kleine meerprijs. Daaraan heb ik best een goede zaak gedaan met een totaal korting van +/- 15%.
Heb het al gevonden hoor, maar welke over welke LSE heb je het dan enkele posts geleden? Over nog een andere LSE waarschijnlijk.
Diegene die ik oorspronkelijk had besteld voor ik het aanbod kreeg voor de showroomwagen. G&A heeft die bestelling laten staan en hebben nu dus wss een LSE als stockwagen.
Comment