Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Officieel BMW 1 facelift en 3 deurs

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Hij is prachtig, maar...

Comment

• ff hier raad vragen in navolging van dit probleem

Oorspronkelijk geplaatst door Porker
      Heb je via de BMW-site toegang tot een overzicht van de stockwagens van de dealers?
      Via Premium Selection kom je enkel échte tweedehands-wagens tegen

Een vriendin van mij is net met de papa naar garage Van Avondt gegaan en kreeg daar de keuze "Mini One Cabrio Sidewalk (zwart)" of "BMW 118d Sporthatch (wit)", beide stockwagens, maar beide niet helemaal wat ze zoekt, dus had ik iets van, er zijn zoveel dealers, 't is toch te stom van net daar uit die twee te moeten kiezen, het gaat om veel geld dus mag het wel écht zijn wat je zoekt...

Dus... link me!
      Ik heb meisje ondertussen (per ongeluk) gek gemaakt van een LSE, zijn die nog beschikbaar als stockwagen? Hoe gepeperd zijn die prijskaartjes?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
        ff hier raad vragen in navolging van dit probleem

Ik heb meisje ondertussen (per ongeluk) gek gemaakt van een LSE, zijn die nog beschikbaar als stockwagen? Hoe gepeperd zijn die prijskaartjes?
        ik weet er ééntje bij Meeusen in Kalmthout staan.Maar weet de prijs niet.Moet ze geen 120i aero ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
          ik weet er ééntje bij Meeusen in Kalmthout staan.Maar weet de prijs niet.Moet ze geen 120i aero ?

Het moet een driedeurs en een diesel zijn, en moet tegen september beschikbaar zijn..

Comment

Het moet een driedeurs en een diesel zijn, en moet tegen september beschikbaar zijn..
            Benzine klinkt véél mooier,en 5deurs is handiger voor als ze haar handtas op de achterbank wilt leggen en september beschikbaar is geen prob.

Comment

Benzine klinkt véél mooier,en 5deurs is handiger voor als ze haar handtas op de achterbank wilt leggen en september beschikbaar is geen prob.
              Nu dwing je me...

... er mag geen dief ingezeten hebben

Comment

Nu dwing je me...

... er mag geen dief ingezeten hebben
                nee er heeft nog niemand anders van het forum ingezeten

Comment

nee er heeft nog niemand anders van het forum ingezeten

Dat is niet nodig

Comment

Dat is niet nodig
                    ah idd,die gasten van men BMW stealership hebben er in gezeten,dat bedoel je toch é

Comment

ah idd,die gasten van men BMW stealership hebben er in gezeten,dat bedoel je toch é
                      Je zit nog steeds in je ontkenningsfase hé Nemo!?

Comment

ff hier raad vragen in navolging van dit probleem

Centrauto Deurne, daar staat er nog een in de showroom, weet alleen niet of hij al dan niet al verkocht is, weet ook geen prijs.

Comment

Je zit nog steeds in je ontkenningsfase hé Nemo!?
                          zei je iets ?

Comment

• G&A turnhout zou ondertussen ook mijn bestelde 120d LSE binnen hebben moeten gekregen, die was voor begin Juli voorzien. Deze heeft:

120d Limited Sports Edition;
                            Auto Airco
                            Terra Boston Leder
                            Xenon
                            Radio Pro
                            Lichtpakket
                            Multifunctioneel Stuur
                            Elektrische buitenspiegels en dimmend
                            ...

Maar weet natuurlijk niet of die nog beschikbaar is, ik heb namelijk toen hun stockwagen gepakt 120d LSE met terra.

Comment

• Ik denk dat alle dealers dezelfde LSE gekregen hebben, 120d met leder Terra.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                                Ik denk dat alle dealers dezelfde LSE gekregen hebben, 120d met leder Terra.

Weet ik bijna zeker, alleen heb de mijne zo besteld voor de dealer wist dat ze er ook 1 kregen. Ik heb dus het showroommodel genomen welke bijna full option was voor een kleine meerprijs. Daaraan heb ik best een goede zaak gedaan met een totaal korting van +/- 15%.

Comment

• Als je de kans krijgt om meer opties te hebben voor maar een beetje meer geld, waarom niet dan? Zeker een topicje openen als je hem hebt.

Edit: zie dat je er al een hebt geopend.

Comment

• Overbodige reactie.
                                    Last edited by ; 09/08/2007, 18:10.

Comment

• Heb het al gevonden hoor, maar welke over welke LSE heb je het dan enkele posts geleden? Over nog een andere LSE waarschijnlijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                                        Heb het al gevonden hoor, maar welke over welke LSE heb je het dan enkele posts geleden? Over nog een andere LSE waarschijnlijk.
                                        Diegene die ik oorspronkelijk had besteld voor ik het aanbod kreeg voor de showroomwagen. G&A heeft die bestelling laten staan en hebben nu dus wss een LSE als stockwagen.

Comment

• Ah nu begrijp ik het, die showroomwagen kwam eigenlijk als een geschenk uit de hemel voor jou, meer opties, vroeger beschikbaar...

Comment

Working...
                                          X