Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ja, op sommige foto's valt 't keihard op. 'k Ben er nog niet uit wat ik ermee ga doen. Spuiten schijnt moeilijk te zijn wegens oppervlaktebehandelde plastic (zoals de bumpers van de prefacelift X3, dat pelt af op den duur als je die laat spuiten), maar als je die door 'n carrossier laat opschuren moet dat toch gaan?
Zou dat eigenlijk niet achter te maken zijn uit metaal door een handige carrossier ?
Nice, nu we jou toch aan de lijn hebben : laat eens 't achterste van je tong zien betreffende...
de 123d/120sd
de 135i
het evt. nieuwe M Sport Pack op de E87/E81 (ter vervanging van hetgene dat nu nog verkrijgbaar is, en dat qua looks zal aansluiten bij dat van de E82 '1 coupé)
Zou dat eigenlijk niet achter te maken zijn uit metaal door een handige carrossier ?
Bwoah, gewoon met de AEG excenterschuurmachine erop, eerst een mediumgrove korrel, daarna een paar repasses met een fijne en zeer fijne korrel, primer en lakken. Tadaaam.
Nice, nu we jou toch aan de lijn hebben : laat eens 't achterste van je tong zien betreffende...
de 123d/120sd
de 135i
het evt. nieuwe M Sport Pack op de E87/E81 (ter vervanging van hetgene dat nu nog verkrijgbaar is, en dat qua looks zal aansluiten bij dat van de E82 '1 coupé)
Thanks !
Ach alles is toch al "geweten"
120sd komt er met 204pk
135i komt er in sporthatch
M-pack zal zelfde zijn op hatch en sporthatch zoals E82 ...
Ps ik denk niet dat die man zn achterste van zijn tong zal laten zien aangezien met een eenvoudige deductie (27 jaar en koopt een LSE 118d voor vrouw) men wel zou weten wie er info gelekt heeft
Ps ik denk niet dat die man zn achterste van zijn tong zal laten zien aangezien met een eenvoudige deductie (27 jaar en koopt een LSE 118d voor vrouw) men wel zou weten wie er info gelekt heeft
Mjah, een gaspedaal is voor mij gelijk zo nen ouwe klikkende lichtschakelaar : ofwel is 'ie aan, ofwel is 'ie uit. Ik doe ook zeer veel korte afstanden, en als ik lange afstanden doe is dat doorgaans 's avonds zeer laat of 's nachts, op de autostrade, en dan rijd ik graag 170 (exact 3.000 tpm = toerenteller wijst recht naar boven = cool) op tempomat en als ik 't voetje gebruik is 't dan ook weer "aan" (lichtschakelaargewijs), tot een eind voorbij de 200.
I can't help it.
Neenee, de waarheid is zo hard niet. Ik doe inderdaad zeer veel korte ritjes, waarbij de eerste 3 à 5 ritten de motor zelfs nog niet warm is. Er zijn dagen dat ik 30 tot 40 bezoeken doe, allemaal binnen een straal van zo'n 3 km ongeveer, dus da's een minuut rijden, 3 minuten binnen, 2 minuten rijden, een kwartier binnen, 1 minuut rijden, ... enz. In 't stad e.d. rijd ik rustig, ondanks m'n verbruik, en unlike m'n autostraderijstijl.
Comment