Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Officieel BMW 1 facelift en 3 deurs

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
    Moest ik nu een 1 kopen. Het zou een 5-deurs Titaanzilveren 120d of 130i zijn met M-Sportpakket, 18" velgen, terra lederen en alu sierlijsten...

Machtig mooi...
    Bweikes

Waarom hebben ze geen rood/bordeaux ... een ééntje zou dat machtig goed verdragen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
      Zalige foto's denniske!

Mag je niet zomaar foto's trekken mss?
      Vraag ik me ook af eigenlijk...
      1991 Mazda MX-5 NA
      Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
      www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Die Angel Eyes, is dat die zogenaamde 'dagverlichting'? Kan je dat ook uitzetten of niet? Branden er dan achteraan ook lichten?

@BMWMB: is er een specifiek reden waarom je opnieuw een vijdeurs zou nemen? Gewoon omdat je hem mooier vind of voor het gebruiksgemak?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
          Die Angel Eyes, is dat die zogenaamde 'dagverlichting'? Kan je dat ook uitzetten of niet? Branden er dan achteraan ook lichten?
          Je kan dat afzetten in de computer en dan zullen de achterlichten dus ook nie meer branden.

Het is zo knap me die dagverlichting...
          Senna, Driven To Perfection

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TheNxSyS Bekijk Berichten
            Bweikes
            OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
            Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten

@BMWMB: is er een specifiek reden waarom je opnieuw een vijdeurs zou nemen? Gewoon omdat je hem mooier vind of voor het gebruiksgemak?
              Ik vind de vijfdeurs gewoonweg mooier...

Mijn vrouw daarentegen...
              OO 00 OO

Comment

Ik vind de vijfdeurs gewoonweg mooier...

Mijn vrouw daarentegen...
                ik vind de 5 deurs ook pakke mooier

Comment

• Ahja, hier de prijs van die LSE van op de vorige pagina

1991 Mazda MX-5 NA
                  Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                  www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Kijk eens hoe mooi dat zo'n zilveren met M-Sportpakket wel niet is. Ipv dat race-interieur wil ik daar dat luxueuze Terra lederen interieur in...

Ik sta toch te kijken van die prijzen. Ik heb hier een offerte liggen van een 130i met M-Sportpakket, 18" velgen, xenons, prof soundsystem, leder, en nog wat prullen voor €37500 (korting verrekend en van september 2006)...
                    OO 00 OO

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dark_Beemer Bekijk Berichten
                      Meestal niet te vinden voor dergelijke zaken, maar dit is wel knap ...

Comment

Kijk eens hoe mooi dat zo'n zilveren met M-Sportpakket wel niet is.(..)
                        Ik vind die velgen nog steeds de schoonste die je kan hebben op de 1 ... en je ziet die zo weinig, spijtig.

*droomt verder*

Een 120d/177pk 3-deurs Mystic met M-pakket en lederen interieur.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                          Ewel, ik vind dat geen knappe LM velgen seh

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk Berichten
                            Ik vind die velgen nog steeds de schoonste die je kan hebben op de 1 ...
                            Volledig mee eens...

Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk Berichten
                            Ewel, ik vind dat geen knappe LM velgen seh
                            Ik vind ze niet onknap, maar ze zijn ook niet echt mijn ding...
                            OO 00 OO

Comment

Ik vind ze niet onknap, maar ze zijn ook niet echt mijn ding...
                              't is dat wat ik wil zeggen, op zich wel leuke velgen, veeeel schoner als veel andere velgen, maar als LM velg ... minst mooie dat je kan hebben.

Comment

• in het echt veel mooier

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                                  Ahja, hier de prijs van die LSE van op de vorige pagina

Amai :o Dik 41000 euro voor een eentje, wel quasi full option maar het is toch een pak geld hoor :s Of ben ik de enige die dat vindt? :$

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door somers_j Bekijk Berichten
                                    Amai :o Dik 41000 euro voor een eentje, wel quasi full option maar het is toch een pak geld hoor :s Of ben ik de enige die dat vindt? :$
                                    Nee zeker niet, zou ik ook aan iets anders geven...

Al ik bij BMW moet blijven een 3 serie directiewagen ofzo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dark_Beemer Bekijk Berichten

knappie!

Comment

• Denniske kunt ge eens die foto van het velghart van de LSE hier in het groot zetten ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door somers_j Bekijk Berichten
                                          Ik denk dat hier wel nog wat korting vanaf te krijgen is hoor ... maar het blijft veel geld. Ik zou wat opties laten vallen en voor een 320d Coupé gaan ofzo, al is de LSE wat leuker én een pak exclusiever .

Comment

Working...
                                          X