Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik denk dat een paar veiligheidsbouten op die velgen wel goed zou zijn.. hadden ze eigenlijk toch een beetje standaard mogen zetten aangezien de exclusiviteit van de LSE velgen niet?
Het is een pracht van een auto moet ik zeggen, en zoals al vaak gehoord, de velgen zien er in real life veel beter uit. Trouwens het interieur is ook super.. maar ik ga toch liever voor het sportief half leder/half stof zwart
Als ik me niet vergis hebben alle BMW's antidiefstalbouten standaard, i.t.t. b.v. Audi waar je ervoor moet bijbetalen (ik dacht 25 EUR ofzo, de goedkoopste optie op een A8 ).
Yes, gevonden! Thx. Zat te zoeken op 205/40R18 maar 't is 205/45R18.
't Zijn Goodyear Eagle NCT5 Asymmetric RFT.
Is dat wat soeps?
ik heb ook dezelfde bandjes op men 1serie.Ze plakken echt goed op de baan,alleen soms wel wat gevoelig voor spoortvorming maar voor de rest een perfecte band zowel op droog of nat wegdek
Mjah, see, ik ben nogal veeleisend op bandenvlak. Iedereen z'n auto plakt aan de baan, als je dat zo hoort ... maar ik denk daar vaak anders over.
'k Zal zien hoe ze zich verhouden tegenover MPS2 b.v., en als 't niet meezit (wat ik vermoed) dan worden ze vervangen door Michelins of Pirelli's. Dan leg ik wel 225/40R18 rondom. Die maat vooraan, 205/45R18, is een zeer zeldzame maat. Enkel Goodyear NCT5 (da's geen sportband trouwens, dus 'k vrees 't ergste) en de ouwe Dunlop SP Sport Maxx. Mjah, die laatste zou anders ook niet mis zijn, eigenlijk...
Mjah, see, ik ben nogal veeleisend op bandenvlak. Iedereen z'n auto plakt aan de baan, als je dat zo hoort ... maar ik denk daar vaak anders over.
'k Zal zien hoe ze zich verhouden tegenover MPS2 b.v., en als 't niet meezit (wat ik vermoed) dan worden ze vervangen door Michelins of Pirelli's. Dan leg ik wel 225/40R18 rondom. Die maat vooraan, 205/45R18, is een zeer zeldzame maat. Enkel Goodyear NCT5 (da's geen sportband trouwens, dus 'k vrees 't ergste) en de ouwe Dunlop SP Sport Maxx. Mjah, die laatste zou anders ook niet mis zijn, eigenlijk...
tja je moet ze zelf maar eens testen maar voor mij zijn ze perfect.
Store your photos and videos online with secure storage from Photobucket. Available on iOS, Android and desktop. Securely backup your memories and sign up today!
Comment