Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Officieel BMW 1 facelift en 3 deurs

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Nice ride, gTa . Chrome niertjes zullen wonderen doen . Banden zijn maar 205 zei je ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
      Wel küt dat 'ie die brede Duitse plaat met de vijzen in de plastic heeft gevezen.

Ik wou nog zo graag een "Belgisch formaat" (reflecterende) nummerplaatsticker om 'm zo clean mogelijk te hebben...
      Kunnen ze die gaten dan niet "dichtplamuren" ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
        Nice ride, gTa . Chrome niertjes zullen wonderen doen . Banden zijn maar 205 zei je ?
        voor is 205 en vanachter 225 normaal

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
          voor is 205 en vanachter 225 normaal
          Ah ok dacht al... Zoals die van jou wss .

Comment

• @ gTa, gaan ze de wagen eigenlijk eerst volledig opfrissen voor je hem in handen krijgt?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
              Ah ok dacht al... Zoals die van jou wss .
              jep alle 18" OEM velgen voor BMW e87 hebben dit formaat

Comment

• Ik denk dat een paar veiligheidsbouten op die velgen wel goed zou zijn.. hadden ze eigenlijk toch een beetje standaard mogen zetten aangezien de exclusiviteit van de LSE velgen niet?

Het is een pracht van een auto moet ik zeggen, en zoals al vaak gehoord, de velgen zien er in real life veel beter uit. Trouwens het interieur is ook super.. maar ik ga toch liever voor het sportief half leder/half stof zwart
                Last edited by ; 09/06/2007, 11:06.

Comment

• Als ik me niet vergis hebben alle BMW's antidiefstalbouten standaard, i.t.t. b.v. Audi waar je ervoor moet bijbetalen (ik dacht 25 EUR ofzo, de goedkoopste optie op een A8 ).

Comment

• Nice ride, gTa! Je weet dat ik niet direct voor lemon zou opteren, maar het oogt wel mooi.
                    120d Hatch Edition Sport

Comment

Yes, gevonden! Thx. Zat te zoeken op 205/40R18 maar 't is 205/45R18.

't Zijn Goodyear Eagle NCT5 Asymmetric RFT.

Is dat wat soeps?
                      Ik zal het je weten te zegge. Ze liggen namelijk op mijn 18" velgen

Very nice ride btw Echt zo'n vette wagen...
                      Senna, Driven To Perfection

Comment

• Ik ben dus gisteren eventjes in de garage gaan piepen naar m'n wagen Super goed gewoon! Dat interieur is zo ongeloofelijk mooi!

Maandag of dinsdag zijn de papieren daar en dan donderdag maken ze hem gereed dus vrijdag heb ik hem.

Dit is hem dus:
                        Senna, Driven To Perfection

Comment

Yes, gevonden! Thx. Zat te zoeken op 205/40R18 maar 't is 205/45R18.

't Zijn Goodyear Eagle NCT5 Asymmetric RFT.

Is dat wat soeps?
                          ik heb ook dezelfde bandjes op men 1serie.Ze plakken echt goed op de baan,alleen soms wel wat gevoelig voor spoortvorming maar voor de rest een perfecte band zowel op droog of nat wegdek

Comment

• @ WC-eend: Niet vergeten deze prachtige wagen uitgebreid voor te stellen in 'Mijn auto' hé...
                            OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                            Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Mjah, see, ik ben nogal veeleisend op bandenvlak. Iedereen z'n auto plakt aan de baan, als je dat zo hoort ... maar ik denk daar vaak anders over.

'k Zal zien hoe ze zich verhouden tegenover MPS2 b.v., en als 't niet meezit (wat ik vermoed) dan worden ze vervangen door Michelins of Pirelli's. Dan leg ik wel 225/40R18 rondom. Die maat vooraan, 205/45R18, is een zeer zeldzame maat. Enkel Goodyear NCT5 (da's geen sportband trouwens, dus 'k vrees 't ergste) en de ouwe Dunlop SP Sport Maxx. Mjah, die laatste zou anders ook niet mis zijn, eigenlijk...

Comment

Mjah, see, ik ben nogal veeleisend op bandenvlak. Iedereen z'n auto plakt aan de baan, als je dat zo hoort ... maar ik denk daar vaak anders over.

'k Zal zien hoe ze zich verhouden tegenover MPS2 b.v., en als 't niet meezit (wat ik vermoed) dan worden ze vervangen door Michelins of Pirelli's. Dan leg ik wel 225/40R18 rondom. Die maat vooraan, 205/45R18, is een zeer zeldzame maat. Enkel Goodyear NCT5 (da's geen sportband trouwens, dus 'k vrees 't ergste) en de ouwe Dunlop SP Sport Maxx. Mjah, die laatste zou anders ook niet mis zijn, eigenlijk...
                                tja je moet ze zelf maar eens testen maar voor mij zijn ze perfect.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WC-eend Bekijk Berichten
                                  Ik ben dus gisteren eventjes in de garage gaan piepen naar m'n wagen Super goed gewoon! Dat interieur is zo ongeloofelijk mooi!

Maandag of dinsdag zijn de papieren daar en dan donderdag maken ze hem gereed dus vrijdag heb ik hem.

Dit is hem dus:
                                  Proficiat ! ziet er zéér knap uit .

Heb je nog meer foto's (interieur bvb.) ?
                                  1991 Mazda MX-5 NA
                                  Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                                  www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WC-eend Bekijk Berichten
                                    Ik ben dus gisteren eventjes in de garage gaan piepen naar m'n wagen Super goed gewoon! Dat interieur is zo ongeloofelijk mooi!

Dit is hem dus:
                                    Velgen, drop, niertjes ==> .
                                    Zwarte koplampen vooraan: .

Comment

• Welke velgen komen eronder? Is dat nu 16" die erop ligt? En krijg je die ook mee als wintervelg of niet? Welk interieur?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                                        tja je moet ze zelf maar eens testen maar voor mij zijn ze perfect.
                                        Yep i know, voor de gewoon dagelijkse verplaatsingen is dat ook voor mij, dat spreekt voor zich. Maar 't is eerder op trackdays en zo.

Alhoewel, daar heb 'k nu andere bandjes voor.

'k Vind wel dat die runflats zeer znel al (na 5.000km al, soms) zeer luidruchtig worden op autostrade.

Comment

Yep i know, voor de gewoon dagelijkse verplaatsingen is dat ook voor mij, dat spreekt voor zich. Maar 't is eerder op trackdays en zo.

Alhoewel, daar heb 'k nu andere bandjes voor.

'k Vind wel dat die runflats zeer znel al (na 5.000km al, soms) zeer luidruchtig worden op autostrade.
                                          ja dat klopt wel van die rolgeluid,maar langs binnen hoor je zelf niets maar buitenaf is er toch wel véél geluid

Store your photos and videos online with secure storage from Photobucket. Available on iOS, Android and desktop. Securely backup your memories and sign up today!

Comment

Working...
                                          X