Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik heb eens zitten nadenken over mijn interieur. Lemon gaat fantastisch zijn en vind het cool hoe de zetels dan breken met het dashboard. Echter, het zou nog beter kunnen zijn als er een zekere overlap was tussen kleuren. Ik had al eerder aangehaald hoe ik combinatie lemon/zwart leder voor de stoelen nog mooier zou vinden maar das misschien minder realistisch. Nu zag ik net fotos van een Bentley getuned door tuninghuis Mansory. De continental GT.
Hier is het interieur:
Die tapijtjes vind ik zo cool omdat de hoofdkleur van de stoelen, oranje, hierin terug te vinden is. Een detail, dat klopt, maar dacht net dat zwarte tapijtjes met lemon rand niet mis zouden staan in mijne LSE.
Wat is het verschil mss tussen een LSE en een "gewone 1"? Volgens mij kan je van elke 1 een LSE maken door de juiste opties te kiezen. Op enkele zeer kleine details na...
Wat is het verschil mss tussen een LSE en een "gewone 1"? Volgens mij kan je van elke 1 een LSE maken door de juiste opties te kiezen. Op enkele zeer kleine details na...
M Pack + verchroomde raamomlijsting is bijvoorbeeld al niet mogelijk
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
M Pack + verchroomde raamomlijsting is bijvoorbeeld al niet mogelijk
Wat bedoel je met niet mogelijk?
Er is een nieuwe member met een E92 (4cil, 2d denk ik) en die heeft ook chrome line laten plaatsen door de BMW garage.
Comment