Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Officieel BMW 1 facelift en 3 deurs

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• de nieuwe 1 ziet er wel goed uit; maar vraagt net zoals de 5 een aantal weken tijd om eraan te wennen...

maar ik hoop toch ook dat er een slankere 3-deurs van op de markt zullen brengen...

Comment

• Dat interieur is echt lekker.
      Is dat echt een startknop? Het zou wel cool zijn Het NAVI-scherm is ook mooi weggestoken.
      Voor mij heeft BMW zijn werk goed gedaan.

The new BMW 1 Series. The only 1.

Comment

• Mijn mening: een A3 ziet er stukken beter uit!!! Ik vind dit autooke eigenlijk niet om aan te zien, bmw-onwaardig eigenlijk om eerlijk te zijn. Weeral een Bangle-ontwerp Alleen de 5-reeks valt mee, de rest is om te

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Charlie..
          Dat interieur is echt lekker.
          Is dat echt een startknop? Het zou wel cool zijn Het NAVI-scherm is ook mooi weggestoken.
          Het is ècht een startknop
          Ga maar kijken op www.bmw.com/1serie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El_Gran_Extractor
            De snuit is zonder meer lelijk .. erg retro-achtig ... foute proporties.

De achterkant is een japanner.

De zijkant lijkt ongebalanceerd. Een streepje hier en daar, een boogje hier een knikje daar ....

Binnenkant lijkt mij bijzonder knap.

De bmw 1 is consistent met de huidige bmw trendt :
            Bijzonder Mottige Wagens

De naam: BMW is bekend en klinkt duur !

Besluit: de wagen zal verkopen enkel en alleen omdat het een BMW is.
            dat is maar deels zo he

het interieur ziet er bijzonder goed uit!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dirkske007
              Oorspronkelijk geplaatst door Charlie..
              Dat interieur is echt lekker.
              Het is ècht een startknop
              Ga maar kijken op www.bmw.com/1serie
              Die site geeft tijdelijk een error
              Voor die knop alleen al zou ik hem kopen ; eigelijk niet hoor Het is gewoon een mooi extraatje bij een mooie wagen.
              The new BMW 1 Series. The only 1.

Comment

• Comment

• Comment

• Elke keer dat ik hem zie, vind ik hem mooier en mooier. Het zal dus wel in orde komen.

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
                    cc

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ax_Dude
                      Mijn mening: een A3 ziet er stukken beter uit!!! Ik vind dit autooke eigenlijk niet om aan te zien, bmw-onwaardig eigenlijk om eerlijk te zijn. Weeral een Bangle-ontwerp Alleen de 5-reeks valt mee, de rest is om te
                      Zoals al de bmw's vanaf 1993...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ekreteiP
                        Elke keer dat ik hem zie, vind ik hem mooier en mooier. Het zal dus wel in orde komen.
                        Wou net hetzelfde zeggen, voorkant ziet er goed uit, alleen bij de achterkant heb ik mij twijfels. Maar dat had ik bij de 6 ook, tot ik m echt zag

Comment

• Zoals gewoonlijk toch maar beter wachten tot we hem "life" gezien hebben? Van iets of iemand een beeld vormen via foto kan soms een totaal verkeed beeld geven van de werkelijkheid.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bart V

iets te voreg om te oordelen misschien

ik zie een kruising tussen een nieuwe Astra en een Alfa Romeo 147

Comment

• Als het ware een leuk shopje van iemand die een Alfa in BMW look wou maken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door desert storm
                                Oorspronkelijk geplaatst door TechThing
                                Oorspronkelijk geplaatst door hotbox_x2
                                Oorspronkelijk geplaatst door desert storm
                                Oorspronkelijk geplaatst door hotbox_x2
                                oh kijk, een nieuwe Mazda, Toyota of Nissan.
                                wa bedoelt ge daar nu mee
                                Moet ik hier nu bij alles een tekening maken?????

Boooooooooooooring autootje, grijze muis, iets voor de "would be" BMW rijder die geen geld heeft om een échte BMW te kopen. Een duur alternatief voor een Corolla, zal misschien in dieselversie WEER een Toyota motor krijgen,is er tenminste iets positief aan die Beamer.
                                what makes u think dat de 1-serie GEEN ECHTE BMW is?

en daarin een Toyota D-4D steken (2.0 wsl)? waarom zouden ze dit doen, als ze zelf een schitterende 2.0d hebben?
                                daar heb ik niets meer aan toe te voegen ,trouwens als ge de mini bedoeld, da was gewoon omdat BMW zo geen kleine diesel had, die van toyota is trouwens één van de beste in zijn soort, als ge dit zo'n "boring autootje" vindt, met wa rijdt gij dan?????
                                BMW heeft hem anders wel stiller en krachtiger gemaakt Dus Toyota had zijn huiswerk blijkbaar ni goed genoeg gemaakt Maar dat ze voor Toyota gekozen hebben is omdat ze zelf niet een motor wouden ontwerpen, en deze oplossing voor het kleine aantal goedkoper voor BMW was
                                En geeft toe bij VW kon BMW nu ni aankloppen hé(al haden die een sterke 1.4TDI) gezien het affaire die VW verloren heeft omtrent Rolls-Royce

Comment

• Foto's autobild

Comment

• Dat hij op een Alfa 147 zou lijken, begrijp ik helemaal niet Zie buiten hun beide sportieve karakters geen enkel overeenkomst(misschien sommige kleuren die gelijk kunnen zijn )

Comment

• Bron Topgear:

What does it cost?
                                      No official pricing announcements, but the word from BMW is that the 1-Series will be pitched above the Audi A3, making it rather steep as a Golf rival. Expect, therefore, an initial range of between £15,000 and £20,000.

The Top Gear verdict: favourite or failure?
                                      The 1-Series, we're assuming, will be as good to drive as any other BMW. It will be refined, tactile and will handle with poise. On those terms it will be a desirable car. However, simply being a BMW will not be enough.

Leaving the contentious looks aside, the 1-Series will have to be well-packaged and sensibly priced if it's to be a class leader

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bart V
                                        Zo ziet die er toch niet slecht uit, het zal wel wennen worden maarja...

Comment

• Ik zie wel enkele gelijkenissen, maar erg is dat alles behalve.

Comment

Working...
                                          X