Rolling eyes ?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Officieel BMW 1 facelift en 3 deurs
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Comment
-
Als ik een 1 zou kiezen, dan de volgende combinatie:
118d 136pk 3-deurs met
- m-pack
- high executive pack:
middensteun, cruise control, auto dim spiegel, pdc achter, licht & regensensor, hoogglazende interieurlijsten, autom. airco, sportstuurwiel & opbergpakket
- advantage pack:
elek. verstelb. voorzetels, hifi luidsprekersysteem, navi business & gsm bluetooth
- 18" 208m
- getint glas achteraan
- xenon + sproeiers
- pdc voor
Nederlandse prijs: 28190 excl. 21% btw en korting. Zou nog overwegen om het terra te nemen in combinatie met sparkling graphite.
Die nederlandse prijzen zijn toch een pak aangenamer. Maar weet niet hoeveel korting je nog in nederland krijgt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TheNxSyS Bekijk BerichtenEuhm fijne spaken
Kweet nie eigenlijk:
ff overlopen:
229 -> te dicht en grof
255 -> mooi, maar oogt veel kleiner dan ze is
227 -> waarom opgevult tussen de spaken fgs!
256 -> MOOI --> wintervelg
141 -> nie mijn ding
142 -> nie mijn ding
217 -> mooi, maar nog nooit in het echt gezien
207M -> nja trekt enorm op de m velgen van 3 coupe (19" optionele dan) maar mist iets
208M -> te open
216I -> niet verkrijgbaar indien geen LSE
181 -> te open
er zijn nog véél andere velgen verkrijgbaar op de één
Comment
-
Voorbije dagen gezien en vandaag kunnen vastleggen op foto (gsm-kwaliteit wel..).Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bart_6 Bekijk BerichtenVoorbije dagen gezien en vandaag kunnen vastleggen op foto (gsm-kwaliteit wel..).
Toch prachtig he... Nu nog 18" eronder en dan is ie af.
Senna, Driven To Perfection
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichtener zijn nog véél andere velgen verkrijgbaar op de één
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bart_6 Bekijk BerichtenVoorbije dagen gezien en vandaag kunnen vastleggen op foto (gsm-kwaliteit wel..).
Heb deze vorige week ook(maar dan daar op de parking) gefotografeerd(zie hier enkel pagina's terug)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TheNxSyS Bekijk BerichtenTell me which ones please
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TheNxSyS Bekijk BerichtenTell me which ones pleaseSenna, Driven To Perfection
Comment
Comment