Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Officieel BMW 1 facelift en 3 deurs

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door TheNxSyS Bekijk Berichten
    Zijn er eigenlijk foto's van "760 - BMW Individual Satin Chrome hoogglanzend"

Wat is het verschil met de gewone chrome line ?
    Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
    Da's zoals de raamlijstjes van BMWMB z'n coupé. Niet glanzend chroom, maar zo "geborsteld alu" look. Best knap, hoor!

Aha, ik zal dus es close-up foto moeten vragen van BMWMB's E93
    Thx alvast !

760 BMW Individual Satin Chrome hoogglanzend
    raamomlijsting, basis en omlijsting van de buitenspiegels in Satin Chrom hoogglanzend
    inbegrepen bij LSE
    ???

BTW wat zoude jullie verkiezen op een zwarte of sparkling E81 ?

- Gewoon
    - Blackline
    - Chrome line
    - Indi Satin Chrome

Comment

• Kzal eerst es wat foto's moeten opsnorren

Comment

• Kan je dit doen met een 1-serie zonder dat de velgen de kassen raken ?

Bijgevoegde Bestanden

Comment

760 BMW Individual Satin Chrome hoogglanzend
          raamomlijsting, basis en omlijsting van de buitenspiegels in Satin Chrom hoogglanzend
          inbegrepen bij LSE
          ???
          gewoon de 'voet' van je achteruitkijkspiegel
          het driehoekje, maw, waarop de spiegel gemonteerd is
          1963 Land Rover Series IIa
          1994 Mercedes SL320
          2015 Land Rover Discovery SDV6
          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Maar wanneer je de foto's van de LSE erbij neemt zie je dat toch niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
              Voor de Lemon liefhebbers, het Terra leder interieur met de edelhoutuitvoering 'Pappel Maser grau' en het zwart hemeldak

Heb 't gisteren ook nog 'es live gezien, en op foto komt 't prachtig over ... maar dit is no way hoe 't er in 't echt uitziet. Anders nam ik uiteraard deze lederkleur !!

Dit ziet er hier op foto nu uit zoals het zadelbruine leder in de '3 coupé (o.a. zoals in de 335i van BMWMB) er in het echt uitziet (en als je dat laatste op foto ziet ziet 't er vaak bijna oranje uit).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                Heb 't gisteren ook nog 'es live gezien, en op foto komt 't prachtig over ... maar dit is no way hoe 't er in 't echt uitziet. Anders nam ik uiteraard deze lederkleur !!

Dit ziet er hier op foto nu uit zoals het zadelbruine leder in de '3 coupé (o.a. zoals in de 335i van BMWMB) er in het echt uitziet (en als je dat laatste op foto ziet ziet 't er vaak bijna oranje uit).

Dat zadelbruin is toch nog heel wat anders, vind ik ... Vrij accurate foto:

1994 Mercedes SL320
                2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten
                  gewoon de 'voet' van je achteruitkijkspiegel
                  het driehoekje, maw, waarop de spiegel gemonteerd is
                  Ik begrijp het ook helemaal niet zo goed, normaal gezien is die vertaling niet correct, denk ik.

De raamomlijsting is satijnchrome, yep. Maar de voet van de spiegel is doorgaans ofwel matzwart ofwel hoogglanszwart. Kijk maar naar de foto van die witte 3-deurs die op de parking van Bornem staat, daar.

Dus, de LSE combineert dus de satijchrome raamlijsten én de hoogglanszwarte spiegelvoet. Zo is 't, denk ik. De gewone 3-deurs kan je ook met de chroom raamomlijsting krijgen, maar die heeft dan de matzwarte spiegelvoet. En de gewone 3-deurs met M Pack kan de chroom raamomlijsting niet krijgen. De combinatie chroom raamomlijsting en zwart hoogglanzende spiegelvoet is dus uniek voor de LSE.

Deze foto's lijken dat toch te bevestigen :

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten
                    Dat zadelbruin is toch nog heel wat anders, vind ik ... Vrij accurate foto:
                    Zeg ik toch. De foto die je toont toont 't ook duidelijk te licht van kleur (net zoals dat terra in de '1 te licht is, vergeleken met de realiteit), 't is toch nog wel iets donkerder.

Kan je echt helemaal niks aan doen, 't is gewoon altijd zo dat rood- en bruintinten op foto veel lichter/feller staan dan in 't echt. Moet je dus altijd rekening mee houden...

Comment

• En trouwens, als dit niet quasi hetzelfde is als op jouw foto (vooral lichtheid dan, qua kleurtint is er inderdaad 'n klein verschil), dan weet ik 't ook niet meer.
                      Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten

Comment

Zeg ik toch. De foto die je toont toont 't ook duidelijk te licht van kleur (net zoals dat terra in de '1 te licht is, vergeleken met de realiteit), 't is toch nog wel iets donkerder.

Kan je echt helemaal niks aan doen, 't is gewoon altijd zo dat rood- en bruintinten op foto veel lichter/feller staan dan in 't echt. Moet je dus altijd rekening mee houden...
                        Ah, op die manier ik dacht dat je bedoelde dat de kleurtint quasi gelijk was
                        1994 Mercedes SL320
                        2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

De combinatie chroom raamomlijsting en zwart hoogglanzende spiegelvoet is dus uniek voor de LSE.
                          Het is als optie beschikbaar !
                          265 euro incl BTW !

Mijn E81-droomcombo is dan ook:

Saphirschwarz
                          Leder Boston Beige
                          Decoratieve lijsten in zwart hoogglanzend
                          BMW Individual Satin Chrome hoogglanzend
                          BMW lichtmetalen velgen, styling 256 17" Wintervelg
                          BMW lichtmetalen velgen, styling 163 19" Zomervelg

Mjumie

Maar kunt ge die CSL-velg onder de 1 smijten ?
                          Met of zonder spacers nodig ?
                          Hoeveel kost een echte set van styling 163 eigenlijk ?
                          (niet noodzakelijk via BMW zelf maar geen replica's)
                          Last edited by ; 18/04/2007, 12:28.

Comment

Het is als optie beschikbaar !
                            Dat weet ik wel, lees 'es goed wat 'k schreef. De combinatie van chroom raamomlijsting mét hoogglans zwarte spiegelvoet is uniek. De gewone optie heeft dan 'n matzwarte spiegelvoet.

Lezen wat er staat, eh juffrouw.

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                            Dus, de LSE combineert dus de satijchrome raamlijsten én de hoogglanszwarte spiegelvoet. Zo is 't, denk ik. De gewone 3-deurs kan je ook met de chroom raamomlijsting krijgen, maar die heeft dan de matzwarte spiegelvoet. En de gewone 3-deurs met M Pack kan de chroom raamomlijsting niet krijgen. De combinatie chroom raamomlijsting en zwart hoogglanzende spiegelvoet is dus uniek voor de LSE.
                            Allez, dit was toch ZEER duidelijk? Of schat ik 't gemiddelde niveau van 't forum te hoog in?

Comment

• Maar kunt ge die CSL-velg onder de 1 smijten ?
                              De voorste CS-velgen kan je voor- en achteraan leggen, ja. De achterste CS-velgen zijn te breed, daar moet je aan de carrosserie gaan werken.

Comment

Dat weet ik wel, lees 'es goed wat 'k schreef. De combinatie van chroom raamomlijsting mét hoogglans zwarte spiegelvoet is uniek. De gewone optie heeft dan 'n matzwarte spiegelvoet.

Lezen wat er staat, eh juffrouw.
                                You really know how to talk to girls

Comment

Allez, dit was toch ZEER duidelijk? Of schat ik 't gemiddelde niveau van 't forum te hoog in?
                                  Mja in prijslijst staat dat dat de uitrusting is van LSE, nergens staat een extra optie die anders noemt... dus als je dit als optie neemt op een niet-LSE dan zal dat toch ook met hoogglans zijn als voetstuk ...

Comment

De voorste CS-velgen kan je voor- en achteraan leggen, ja. De achterste CS-velgen zijn te breed, daar moet je aan de carrosserie gaan werken.
                                    Kunt ge dat ? 4 exemplaren van de voorste bestellen ?
                                    Maar deze zouden dus totaal nie schuren, zelfs bij full-lock van de wielen ?

Comment

• Misschien, i don't know. 'k Dacht uit de Duitse prijslijst begrepen te hebben dat dat niet zo was, maar ik kan me vergissen.

Comment

• Aha, da kan dan wel zijn, er kruipen waarschijnlijk wel foutjes in zo'n complexe vertalingen !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Supercarsite.net Bekijk Berichten
                                          Op bovenstaande foto lijkt 't toch niet zo te zijn dat de hoogglanszwarte spiegelvoeten bij de chroom raamomlijsting komt.

En op de foto van de LSE (die eerste persfoto, de enige eigenlijk tot nu toe) toch duidelijk wel.

Comment

Working...
                                          X