Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Officieel BMW 1 facelift en 3 deurs

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik stond nog geen maand terug bij de BMW-dealer in Waregem in de showroom te wachten (wou 'n auto met terra leder live zien, en er stond er eentje van 'n klant op onderhoud, maar 'ie was nog niet meteen klaar dus 'k moest effe wachten), en daar stond toen een zwart eentje met die velgen.

'k Heb toen geen foto's getrokken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door D Squaloid Bekijk Berichten
      Second that!! Damned, echt een knappe velg. Iemand een piccie met deze velg op een E87?
      Binnenkort op de mijne Wss toch
      Senna, Driven To Perfection

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door D Squaloid Bekijk Berichten
        Iemand een piccie met deze velg op een E87?
        Jazeker! Misschien wel niet zo duidelijk zichtbaar...

Last edited by GregV; 13/04/2007, 19:11.

Comment

• Heeft er iemand fotos van stof network/cranberryrot?

Ziet er wel leuk uit in brochure van 3 deurs, maar helaas alleen een klein strookje. Geen echte in-car foto.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lightstorm Bekijk Berichten
            Heeft er iemand fotos van stof network/cranberryrot?

Ziet er wel leuk uit in brochure van 3 deurs, maar helaas alleen een klein strookje. Geen echte in-car foto.
            Staat hier al 'n foto van, denk ik. Paar pagina's terug, misschien?

Comment

Heeft er iemand fotos van stof network/cranberryrot?

kijk eens pagina 68 (één of andere Nemo heeft da hier eens gepost )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                speciaal voor Tomski

Hierzie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                  True, 'k vind dit ook 't knapste interieur voor de '1. En stof/leder = zeer aangenaam om in te zitten, meer grip op 't lichaam.
                  Niet met de bedoeling om hier een welles/nietes discussie op te starten of zo, maar ik hààt echt stoffen zetels .. na een eindje raak ik daar precies door geïrriteerd, dat begint te prikken
                  1963 Land Rover Series IIa
                  1994 Mercedes SL320
                  2015 Land Rover Discovery SDV6
                  2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Wel, ik begrijp wat je bedoelt, maar het is een gewoonte vind ik ! Stof/Leder combinatie is voor mij ook een minimum vereiste, of alcantara/stof..

Comment

Ik stond nog geen maand terug bij de BMW-dealer in Waregem in de showroom te wachten (wou 'n auto met terra leder live zien, en er stond er eentje van 'n klant op onderhoud, maar 'ie was nog niet meteen klaar dus 'k moest effe wachten), en daar stond toen een zwart eentje met die velgen.

'k Heb toen geen foto's getrokken.
                      Ben vorige week eens in Bornem langs geweest en daar stond in de showroom een 1 Serie met een Terra leder interieur. Ik vind het een mooi lederkleur die vrijwel op vele buitenkleuren past en om toch geen (mooi) zwart te nemen.
                      Last edited by ; 14/04/2007, 18:34.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten
                        Niet met de bedoeling om hier een welles/nietes discussie op te starten of zo, maar ik hààt echt stoffen zetels .. na een eindje raak ik daar precies door geïrriteerd, dat begint te prikken
                        seut.
                        2015 BMW F11 520dA
                        1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                          kijk eens pagina 68 (één of andere Nemo heeft da hier eens gepost )
                          Klopt. Vind het afgrijselijk nu dat ik het heb gezien.

Comment

Klopt. Vind het afgrijselijk nu dat ik het heb gezien.
                            Bwa, ik vind het wel mooi eigenlijk. Ik heb een zwak voor paars en ............. NEE IK BEN GEEN HOMO

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
                              Ben vorige week eens in Bornem langs geweest en daar stond in de showroom een 1 Serie met een Terra leder interieur. Ik vind het een mooi lederkleur die vrijwel op vele buitenkleuren past en om toch geen (mooi) zwart te nemen.
                              Ik twijfel nog altijd een beetje. 't Lemon vind ik duidelijk mooier, maar terra is zoveel onderhoudsvriendelijker. Ik dweil nogal vaak 'es langs de grond met m'n broek (ik ben nog een echte kleuter ) en dan wil je niet in zo'n lichtgekleurde lederen zetels gaan zitten.

Maar 't lemon vind ik zoooveel knapper...

Comment

• Keep it with Lemon baby !

I love it .. So do you !

Comment

Ik twijfel nog altijd een beetje. 't Lemon vind ik duidelijk mooier, maar terra is zoveel onderhoudsvriendelijker. Ik dweil nogal vaak 'es langs de grond met m'n broek (ik ben nog een echte kleuter ) en dan wil je niet in zo'n lichtgekleurde lederen zetels gaan zitten.

Ik snap je probleem wel. Het Lemon is zoveel knapper met de donkere buitenkleur maar het is echt niet onderhoudsvriendelijk. Wij hebben het bij onze 5 met het "Gelb" leder ook moeilijk om proper te houden. Er zijn blauwe strepen van jeansbroeken die er echt héél moeilijk of zelfs niet meer uitgaan. Het interieur moet echt om de 2 weken intensief gekuist worden om het een beetje mooi te houden. Dat probleem zal je met terra natuurlijk niet hebben.
                                  Het Terra vind ik ook wel zeer knap maar mss iets minder met de donkere buitenkleur. Moest ik de keuze moeten maken zou ik het ook niet weten...

Tot wanneer kan je wijzigen?

Comment

• Voor gTa en Lightstorm Toch een knappe bak hé...

Comment

• Senna, Driven To Perfection

Comment

Ik zou voor Terra gaan. Dat Lemon vind ik minder mooi. Het is me te 'geel'...

Terra en alu sierlijsten. Machtig mooi.

Maar goed, het is jouw keuze natuurlijk...
                                        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                          Ik zou voor Terra gaan. Dat Lemon vind ik minder mooi. Het is me te 'geel'...

Terra en alu sierlijsten. Machtig mooi.

Maar goed, het is jouw keuze natuurlijk...
                                          Ik vond het ook iets te geel(vanille) toen ik hem in het echt zag. Al was het zekers niet lelijk en oogde het fris.

Persoonlijk zou ik ook voor de Terra kleur gaan.
                                          Last edited by ; 16/04/2007, 00:19.

Comment

Working...
                                          X