Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Op de foto hieronder komt het interieur zo donker over ten opzichte van alle andere foto's. Kan iemand die in Geneve geweest is me zeggen of het weldegelijk zo donker is, of dat het toch meer naar het oranje aanleunt?
Op de foto hieronder komt het interieur zo donker over ten opzichte van alle andere foto's. Kan iemand die in Geneve geweest is me zeggen of het weldegelijk zo donker is, of dat het toch meer naar het oranje aanleunt?
Ik weet het ook niet, maar weet wel dat dit een mooi interieur is van BMW. Zelfs het sportstuurtje met diene chroom is mooier dan het M stuurtje!
't Is misschien een tikkie lichter, maar toch alleszins niet veel. Allez, iétske, hè. Maar wees gerust, 't is knap, in 't echt.
- edit -
Nog 'es opnieuw goed bekeken. 'k Vind eigenlijk dat dees foto 't goéd weergeeft, zelfs. Niet té rood, en van lichtheid ongeveer correct. Nog een minitikje lichter misshien, en als er mag gemierenneukt worden ook nog een minizweempje meer oranje en iets minder rood, maar 't is toch 'n goeie foto.
Ik weet het ook niet, maar weet wel dat dit een mooi interieur is van BMW. Zelfs het sportstuurtje met diene chroom is mooier dan het M stuurtje!
True, 'k vind dit ook 't knapste interieur voor de '1. En stof/leder = zeer aangenaam om in te zitten, meer grip op 't lichaam. Met dat 'accentgeslepen' alu en dat gewone sportstuur : af... Had ik dit interieur kunnen krijgen op de LSE... metéén !
True, 'k vind dit ook 't knapste interieur voor de '1. En stof/leder = zeer aangenaam om in te zitten, meer grip op 't lichaam. Met dat 'accentgeslepen' alu en dat gewone sportstuur : af... Had ik dit interieur kunnen krijgen op de LSE... metéén !
Comment