Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Officieel BMW 1 facelift en 3 deurs

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• blame photo-buck-it !

Hierop hebben jullie meer dan een halfuur gewacht

1963 Land Rover Series IIa
    1994 Mercedes SL320
    2015 Land Rover Discovery SDV6
    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• tis toch die velg hè ?
      1994 Mercedes SL320
      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Een half uur om 143k te uploaden. Miljaar, seg. Get yourself some decent webspace.

Comment

• reteknappe velg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
            Een half uur om 143k te uploaden. Miljaar, seg. Get yourself some decent webspace.
            20 foto's van *kijkt* 2MB/stuk die moeten geresized en upgeload worden
            1994 Mercedes SL320
            2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Ah, oké. Awel, waar zijn ze dan, die pics?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3'er Bekijk Berichten
                ja hallo zo blinken! welke kleur is dat?
                't is zot! Ik dacht eerst dat het zo'n zilveren was!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten
                  blame photo-buck-it !

Das wel een zeer knappe velg!

Comment

• jammer genoeg is die zeer open en vereist ze dus heel wat opvulling (rooie remklauw met klet van een remschijf erbij, liefst geperforeerd)

Comment

Ah, oké. Awel, waar zijn ze dan, die pics?
                      Forum index > Salons/beurzen > Fototopic AutoRAI Amsterdam

1994 Mercedes SL320
                      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Naajs
                        Senna, Driven To Perfection

Comment

• Zeker de 2e knapste velg voor de E87, maar de styling 217 schiet er toch nog hoog bovenuit voor mij !

Comment

• Op de foto hieronder komt het interieur zo donker over ten opzichte van alle andere foto's. Kan iemand die in Geneve geweest is me zeggen of het weldegelijk zo donker is, of dat het toch meer naar het oranje aanleunt?

Senna, Driven To Perfection

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WC-eend Bekijk Berichten
                              Op de foto hieronder komt het interieur zo donker over ten opzichte van alle andere foto's. Kan iemand die in Geneve geweest is me zeggen of het weldegelijk zo donker is, of dat het toch meer naar het oranje aanleunt?

Ik weet het ook niet, maar weet wel dat dit een mooi interieur is van BMW. Zelfs het sportstuurtje met diene chroom is mooier dan het M stuurtje!

Comment

Op de foto hieronder komt het interieur zo donker over ten opzichte van alle andere foto's. Kan iemand die in Geneve geweest is me zeggen of het weldegelijk zo donker is, of dat het toch meer naar het oranje aanleunt?

't Is misschien een tikkie lichter, maar toch alleszins niet veel. Allez, iétske, hè. Maar wees gerust, 't is knap, in 't echt.

- edit -

Nog 'es opnieuw goed bekeken. 'k Vind eigenlijk dat dees foto 't goéd weergeeft, zelfs. Niet té rood, en van lichtheid ongeveer correct. Nog een minitikje lichter misshien, en als er mag gemierenneukt worden ook nog een minizweempje meer oranje en iets minder rood, maar 't is toch 'n goeie foto.
                                Last edited by ; 13/04/2007, 08:20.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
                                  Ik weet het ook niet, maar weet wel dat dit een mooi interieur is van BMW. Zelfs het sportstuurtje met diene chroom is mooier dan het M stuurtje!
                                  True, 'k vind dit ook 't knapste interieur voor de '1. En stof/leder = zeer aangenaam om in te zitten, meer grip op 't lichaam. Met dat 'accentgeslepen' alu en dat gewone sportstuur : af... Had ik dit interieur kunnen krijgen op de LSE... metéén !

Comment

zalig interieur

Comment

True, 'k vind dit ook 't knapste interieur voor de '1. En stof/leder = zeer aangenaam om in te zitten, meer grip op 't lichaam. Met dat 'accentgeslepen' alu en dat gewone sportstuur : af... Had ik dit interieur kunnen krijgen op de LSE... metéén !
                                      100% zeker dat het niet kan?

Comment

• Ja.

Comment

blame photo-buck-it !

Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                                          Das wel een zeer knappe velg!
                                          Second that!! Damned, echt een knappe velg. Iemand een piccie met deze velg op een E87?
                                          Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
                                          • 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
                                          • 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
                                          • 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u

Comment

Working...
                                          X