Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Officieel BMW 1 facelift en 3 deurs

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
    Nog iesj quoten.

Zie die achterste velg...

Miljaar, ik zou er eigenlijk wel zo eentje willen ook, zo eentje als onze toiletvogel, 'k vind 'm eigenlijk even knap dan als een LSE...
    Hehe Jah ik was dus forums van den 1 aan het doorzoeken en ik kwam deze velg tegen onder het prototype en het was meteen liefde op het 1ste gezicht Ik heb nog meer foto's van het prototype met deze velgen, als je wil kan ik ze hier nog posten...
    Senna, Driven To Perfection

Comment

• Ze moesten hier al staan, verdorie.

Comment

• Senna, Driven To Perfection

Comment

• Senna, Driven To Perfection

Comment

• Ja.

En dan ogen ze nog niet compleet door 't ontbreken van de naafdekseltjes...

Comment

• LEKKERE ÉÉN !!!!!!!!!!!!!!!!!

Echt zal maffe wagen worden, es wat anders dan al die LSE's

Comment

• Awel.

2.000 LSE's is ook niet meer zo zeldzaam.

Dees echter...

Comment

• Zelfs met die Hofmeister-knik is de instap bij de achterste deuren nog krap denk ik.

Comment

• Probeer trouwens maar 'es die achterste klink vast te grijpen. Kan je ferm wat gebroken nagels kosten.

Comment

• Had dat eigenlijk geen beter idee geweest voor de 1 5-deurs? Suicide doors zoals bij de RX 8 en hetzelfde design en dezelfde lengte als de 3-deurs.

Comment

• http://www.mobile.de/SIDbZtk9-ACTKNO...11111252164939&
                        Bmw 120d FL Alpine wit :

1991 Mazda MX-5 NA
                        Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                        www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• 1991 Mazda MX-5 NA

Comment

• Nog wat pics:

( http://www.mobile.de/SIDbZtk9-ACTKNO...11111250123026& )

( http://www.mobile.de/SIDbZtk9-ACTKNO...11111251369414& )

( http://www.mobile.de/SIDCZy6EkaHOh8X...11111252191904& )
                            1991 Mazda MX-5 NA

Comment

• En nog veel meer Facelift-eenden op:
                              http://www.mobile.de/SIDPjBRZoEpAD-A..._qual=GN&top=1&

( Bmw, 1-serie, bouwjaar vanaf 2007 )

Damn, er staan er al veel op !
                              1991 Mazda MX-5 NA

Comment

• We want pics van lemon interieur !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TheNxSyS Bekijk Berichten
                                  We want pics van lemon interieur !
                                  Hier een slechte (overbelicht), maar je hebt toch al een idee:

1991 Mazda MX-5 NA

Comment

• Ik blijf de 5-deurs knapper vinden dan de 3-deurs.

Dat idee heb ik altijd al gehad bij dit type voertuigen zoals bijvoorbeeld ook de VW Golf...
                                    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Ik heb de 5-deurs altijd maar 'n zozo auto gevonden. 't Was ook maar pas vanaf de release van de 3-deurs dat 'ie plots in overweging werd genomen.

De 3-deurs is overduidelijk evenwichtiger van looks, door z'n minder drukke achterste zijkanten lijkt 'ie niet zo zwaar op z'n achteras te hangen. Z'n langere deuren maken 'm langs de zijkant ook zachter, niet zo druk. Gewoon ... véél mooier.

Je mist natuurlijk wél het gebruiksgemak van 2 extra deuren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                        Ik blijf de 5-deurs knapper vinden dan de 3-deurs.

Dat idee heb ik altijd al gehad bij dit type voertuigen zoals bijvoorbeeld ook de VW Golf...
                                        Afhankelijk van model héé:

Golf --> YES
                                        A3 --> NO
                                        1 --> NO
                                        Astra --> NO

etc.
                                        Last edited by ; 27/03/2007, 18:42.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TheNxSyS Bekijk Berichten
                                          Afhankelijk van model héé:

A3 --> NOOOOOOOOO
                                          De A3 is in 3-deurs inderdaad knapper, omdat de poep mooier is. Ook vind ik de Sportback met die dakrails een wannabe break...
                                          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Working...
                                          X