Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Officieel BMW 1 facelift en 3 deurs

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
    Spaans forum met veel mooie foto's...

http://www.bmwfaq.com/forumdisplay.php?f=31
    wtf er staat een foto van mij auto op die website

Comment

• Net ook opgemerkt !

Comment

• ik kijk hier ff of er nog mooie foto's van de één bij zijn gekomen op die laatste pagina, en dan zie je dit.... *strike*

gTa, troost je, dan moet je je auto gewoon minder snel wassen als ie een tijdje onder een boom vol vogels heeft gestaan, het valt toch niet op...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
          Bestaat er voor de E87 reeks ook een website met foto's en meer details enzovoort zoals voor de E90 de website www.E90post.com bestaat ?
          Grootste site ivm E87 is in de maak: www.bmw-e87.com .
          Daarnaast ook die van de E63, E64, E81, E88 en E93.

Comment

• Goed, kijk er al volop naar uit !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Supercarsite.net Bekijk Berichten
              Grootste site ivm E87 is in de maak: www.bmw-e87.com .
              Geweldig

Wanneer denk je dat het klaar zou zijn?
              Senna, Driven To Perfection

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WC-eend Bekijk Berichten
                Geweldig

Wanneer denk je dat het klaar zou zijn?
                Hmmm heb weinig vrije tijd maar doe mn best, zal wellicht ergens voor tegen komende zomer zijn.

Iets anders:
                Iemand enig idee of de E87 facelift blacklines ala 5 serie zou krijgen (witte lichtunits) ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Supercarsite.net Bekijk Berichten
                  Hmmm heb weinig vrije tijd maar doe mn best, zal wellicht ergens voor tegen komende zomer zijn.

Iets anders:
                  Iemand enig idee of de E87 facelift blacklines ala 5 serie zou krijgen (witte lichtunits) ?

Hopelijk niet, voorbeeld van wansmaak die lichten...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
                    Hopelijk niet, voorbeeld van wansmaak die lichten...
                    Daar geef ik je gelijk in. Ik begrijp niet wat BMW bezielde om zich tot zo'n niveau te verlagen door die lichten aan te bieden op de 5 serie...
                    Senna, Driven To Perfection

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WC-eend Bekijk Berichten
                      Daar geef ik je gelijk in. Ik begrijp niet wat BMW bezielde om zich tot zo'n niveau te verlagen door die lichten aan te bieden op de 5 serie...
                      Idd, er zijn marginale tuners die beter doen.

Comment

• Bon, de press release van gisteren, waarin de 2.0sd wordt aangekondigd (204 pk, 400 Nm) schudt dus m'n ganse planning dooreen.
                        1. Komt 'ie in de '1 ? Quasi zeker van wel, dat werd een tijd geleden al aangekondigd.
                        2. Vanaf wanneer komt 'ie in de '1 ? Start van de productie van de 3-deurs, of later?
                        3. Zal 'ie nog als Limited Sport Edition beschikbaar zijn ? (op vandaag zijn er al 1.100 bestellingen van de 2.000 binnen)
                        4. Tegen welke prijs ?

Comment

• Het bijhorende artikel van AutoWeek.nl:

Oorspronkelijk geplaatst door AutoWeek.nl
                          BMW introduceert een nieuwe generatie viercilinder diesels, het gaat om een motor met een inhoud van 2,0 liter, waarvan de krachtigste versie twee turbo´s heeft.

De huidige 2.0 commonrail diesel levert 122 pk in de 118d en de 318d, of 163 pk in bijvoorbeeld de 120d. Maar BMW stelt nu de nieuwe generatie viercilinderdiesels voor. Die hebben nog altijd een inhoud van 2,0 liter maar er komen drie vermogensvarianten.
                          De instapversie levert 300 Nm en 143 pk en beschikt over een commonrailsysteem van de tweede generatie. Een volgende stap is de 177 pk-versie voor de vernieuwde 120d. Die levert al 350 Nm en heeft een commonrailsysteem van de derde generatie. Beide hebben een turbocompressor.

Dezelfde krachtbron met de twinturbotechniek van de 535d zescilinderdiesel schopt het tot maar liefst 204 pk en 400 Nm. De nieuwe 2.0 diesels debuteren in de 1-serie. Wanneer, kan de importeur nog niet zeggen, net zo min of de twinturboversie 125d of 120sd gaat heten

Comment

• Ook effe 't tabelletje uit 't persdossier erbij plaatsen.
                            Last edited by ; 10/06/2008, 17:48.

Comment

• gTa, als ik u was zou ik liever nog wat langer wachten én dan direct hebben wat je wilt, een 1-reeks met de prestaties van een 130i en het verbruik van de 4-cilinder dieseltjes, dan aanpassen voor circuit en dan heb je binnen een jaar een droom van een circuitwagen die je ook nog eens dagelijks kunt gebruiken !

Comment

• I'm working on it. 'k Kan niet alles zeggen, voornamelijk omdat het ook nog niet bevestigd is door 'n tweede bron, maar i'm working on it. For the record : 'k zeg niet dat ik m'n bestelling al heb aangepast, hè !

Meer van zodra ik bevestiging heb.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten

Awel ik was dus ook bang dat 't groen zou zijn, maar er zit écht wel geen groen in. Lemon = citroen, niet limoen da's 'lime' in 't Engels. Eigenlijk lijkt lemon als twee druppels water op het Individual "licht ecru" leder.

Heb 't in Genève nog 'es live gezien, onder van die witblauwe lampen zelfs (die kleuren koelen doen overkomen dan in daglicht), en 't was mooi beigewitgeel.
                                  Told ya

Comment

• Yep. Thx!

Jij hebt dus dezelfde, maar met alu inleg zeker?

Comment

• klopt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                        Ook effe 't tabelletje uit 't persdossier erbij plaatsen.
                                        20Nm erbij voor de 335d/535d?

Deze versie komt toch niet in de 1 Serie? Maar toch enkel de techniek met de twin-turbo is voorzien in de 2 liter diesel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
                                          20Nm erbij voor de 335d/535d?

Deze versie komt toch niet in de 1 Serie? Maar toch enkel de techniek met de twin-turbo is voorzien in de 2 liter diesel.
                                          Er staat toch duidelijk bij "ter vergelijking"?

Comment

Working...
                                          X