ik draag bijna altijd jeans,en nooit heb ik probleem gehad met m'n zetels
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Officieel BMW 1 facelift en 3 deurs
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lightstorm Bekijk BerichtenDe dealer vroeg me of ik vaak jeans droeg. Ik antwoordde resoluut "ja."
Dat is puur vergif zei hij. Klonk best vreselijk eerlijk gezegd. Ik heb toen meteen gezegd dat ik het zeker wil onderhouden en dat vond hj wel ok. En nogmaals, ik draag inderdaad vaak jeans in mijn vrije tijd en af en toe naar het werk dus dat zal zeker blijven. Ik wil zeker niet na elke rit of na elke week de vlekken op m'n zetel aanpakken omdat ik of de passagier jeans droegen. Ook vandaag op het werk heb ik het meermaals moeten aanhoren dat ik de kleur van zetels best nog eens overweeg. Ik vind Lemon echter prachtig. Overigens, spreken we alleen over blauwe jeans of zijn ook beige jeans even schadelijk? Je lijkt behoorlijk zeker van je stuk gTa dus ik wil je maar al te graag geloven. Als ik het onderhoud zoals je zegt - 3 a 4 x per jaar dus - dan zouden de zetels er over tien jaar nog redelijk nieuw of op z'n minst presentabel moeten uitzien?
Ik heb nog nooit gehoord dat iemand er vlekken aan overhield.
Is er hier iemand die het al heeft voorgehad?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichtenproficiat gTa,damn ik ben jaloers man
Nog een gelukkig dat ze aan het exterieur niet te veel veranderd hebben
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tsmetjen Bekijk BerichtenGilles,
heb je nog verhuisplannen?
zoja, dan zal het wel niet lang lemon blijven denk ik
Maar waarschijnlijk geen verhuis binnen de 3 jaar, en aangezien ik 'm maar 2,5 jaar plan te houden (allez, eigenlijk moet 'ie buiten als 'ie 85k à 90k km heeft)...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lightstorm Bekijk BerichtenIk zie ook bijzonder weinig (eigenlijk geen) groen in Lemon om heel eerlijk te zijn. Is haast lichte beige kleur. Toch? Past het bij Carbon Black? Kijk naar het contrast tussen het dashboard en de zetels. Vind ik persoonlijk fantastisch en dan lijkt het me logisch dat deze comparison ook opgaat voor het koetswerk en de zetels. Maar ja, ik zie er helemaal geen groen in.Ik ook niet, maar 'k dacht dat dat aan m'n ogen lag.
Allez, we gaan (op de interieurlijsten na) dezelfde combo hebben.
We moeten dan zeker 'es een fotoshoot gaan doen! Van waar ben je?
O ja, niet vergeten : ik krijg de mijne maar rond oktober, misschien pas november, hè.
Oorspronkelijk geplaatst door Lightstorm Bekijk BerichtenAh, dus als ik liedjes via stuur wil selecteren - tenslotte had ik multifunctioneel stuur gekozen - dan zal dit niet gaan als ik voor USB kies. Kies ik Ipod voorbereiding, dan gaat dit wel? Is dit fact? Wat ik niet begrijp is, hoe krijg je 150-200 MP3'tjes op 1 CD? Eén CD is 700 MB en éen MP3 bestand is rond de 3-5 MB dus dat is 20 nummers max. Of las ik het verkeerd?
700/3 = 233
700/5 = 140
Dus, op een CD-Rom passen ongeveer 150 Ã 200 MP3.
Oorspronkelijk geplaatst door Lightstorm Bekijk BerichtenDe dealer vroeg me of ik vaak jeans droeg. Ik antwoordde resoluut "ja."
Dat is puur vergif zei hij. Klonk best vreselijk eerlijk gezegd. Ik heb toen meteen gezegd dat ik het zeker wil onderhouden en dat vond hj wel ok. En nogmaals, ik draag inderdaad vaak jeans in mijn vrije tijd en af en toe naar het werk dus dat zal zeker blijven. Ik wil zeker niet na elke rit of na elke week de vlekken op m'n zetel aanpakken omdat ik of de passagier jeans droegen. Ook vandaag op het werk heb ik het meermaals moeten aanhoren dat ik de kleur van zetels best nog eens overweeg. Ik vind Lemon echter prachtig. Overigens, spreken we alleen over blauwe jeans of zijn ook beige jeans even schadelijk? Je lijkt behoorlijk zeker van je stuk gTa dus ik wil je maar al te graag geloven. Als ik het onderhoud zoals je zegt - 3 a 4 x per jaar dus - dan zouden de zetels er over tien jaar nog redelijk nieuw of op z'n minst presentabel moeten uitzien?
Ik denk dat, als je maandelijks 'es met een propere vochtige doek je zetels wat afwrijft (met wat kracht, maar weinig water), en één keer in de drie maand met lederkuismiddel (product BMW) je zetels reinigt en nadien met een verzorgingsproductje inwrijft (product BMW), dan blijven je zetels als nieuw.
Ik heb de auto's van m'n pa vroeger, net voor verkoop, altijd zelf gereinigd. Ik deed er, wat 't interieur betreft, doorgaans een dag (van ca. 10 uur) over, énkel het interieur. Ik heb lichtgekleurde ledersoorten, zoals hellgrau, silbergrau hell, champagne, steingrün e.a. na 1,5 tot 3 jaar onderhoudsloos gebruik van m'n pa, terug als nieuw gekregen. 't Leder was een tint donkerder geworden, en was vuil en grauw en de kleur was wat vervaagd ... maar na een dagje poetsen was 'ie terug als nieuw.
Zoals ik zei : als je je wat wil inzetten voor je interieur, dan moet je niet echt bang zijn van lemon.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk BerichtenAmaai, proficiat!!
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtencongrats dermeeOorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtencongratz
Oorspronkelijk geplaatst door Cedje Dervo Bekijk BerichtenMooie keuze GillesOorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenPrachtige wagen die je daar besteld hebt gTa. Proficiat...Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Govaerts Bekijk Berichten@gTa: proficiat met de bestelling van je superknappe 1 serie!Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenProficiat gTa, prachtige 1. Zeker de Limited Sport Edition.Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk BerichtenAlvast prof gTaOorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichtenproficiat gTa,damn ik ben jaloers manOorspronkelijk geplaatst door WC-eend Bekijk Berichten@ GTA: Proficiat met de aankoopPrachtige wagen!
Oorspronkelijk geplaatst door Supercarsite.net Bekijk BerichtenSame here.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk BerichtenEn wat wordt je opvolger dan ?Da's nog 2 autowissels hier vandaan.
Waarschijnlijk een 3-liter dan, en als ik nu zie wat voor 'n knappe kar die Audi A5 is...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenSeg, allemaal van harte merci ... maar vergeet Lightstorm niet, hè, die heeft net dezelfde besteld als ik, dus die moet ook proficiat gewenst worden dan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenSeg, allemaal van harte merci ... maar vergeet Lightstorm niet, hè, die heeft net dezelfde besteld als ik, dus die moet ook proficiat gewenst worden dan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenGoeie keuze gTa.
En 'congrats'!!!!
Natuurlijk denken we er met z'n allen sneller aan jou te feliciteren met de doorgehakte knoop, dan Lightstorm, omdat we jouw keuzeproces (een toch wel zware bevalling) een beetje hebben mogen meemaken
Maar ook Lightstorm: goeie keus
Comment
-
Heerlijk en lekker exclusief met al die speciallekes!!
tis een beetje als een individual maar dan sportiever
Enfin wederom enige jaloezie, wat is dat hier op da forum iedereen (en veelal erg jonge mensen - al is dit niet meer zo voor jou) kopen hier droomwagens..ongeloofelijk !
Maar zeer zeker ook proficiat ziet er een heerlijke auto uit. (Dan toch maar afgestapt van die Volvo , en volgens mij heb je gelijk eens RWD, is het moeilijk wennen aan het voorwielgevoel vind ik...)
Ben ook benieuwd naar die nieuwe 2.0d : ik heb er een goed gevoel bij alvast... (als ie nog stiller , nog krachtiger, nog gecultiveerder, nog zuiniger (ook CO2... 130g!!! ) is zoals ze beweren, wat wil een mens dan nog meer???
Comment
-
maar jouw zoektocht volgden we intenser zoals lotuss al zei, aloewel de uitslag al geweten was
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenmaar jouw zoektocht volgden we intenser zoals lotuss al zei, aloewel de uitslag al geweten was
BMW maakt uiteraard 't meeste kans, die karren vallen in m'n budget en voor een jonge, dynamische chauffeur als mij is er gewoonweg geen betere auto te vinden, sorry.
Maar dat het "zowiezo" een BMW zou worden : vergeet 't maar.
Nu, 't is er nu wel eentje, en dat is toch maar weer een extra doelpunt voor dat merk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenNu, 't is er nu wel eentje, en dat is toch maar weer een extra doelpunt voor dat merk.Congrats
BMW E46 318d '05
VW Touran Highline 1.6 TDI Bluemotion '13
Comment
-
Proficiat lightstorm en gTa !!!
carbonzwart-lemon is echt een sublieme keuze, vind ik persoonlijk. Al moet ik zeggen dat ik eigenlijk niet echt een fan ben van het carbonzwart, sinds het M pack op de E60 worden we om de oren geslaan met die kleur ... gelukkig is dat op een E87 niet het geval !
Wat betreft je twijfel tussen terra en lemon; incl. de onderhoudsdiscussie ... Ik persoonlijk zie liever lemon, als we dat hadden kunnen krijgen op de X3 ging ik ook zwaar getwijfeld hebben ... maar het probleem is dat mijn ouders geen tijd en geen passie genoeg hebben om elke paar maand het leder enorm te gaan onderhouden. Zelfs met het terracottaleder heb ik nu mijn handen vol om dat proper te houden, lemon ging dus echt niet te doen geweest zijn.
Ik vind de combinatie met lemon echt zéér verfrissend ... zeker in de hedendaagse global warming discussie is het een interessante keuze
congrats !! ik popel al om hem te zien ...
Edit: Oh ja, chrome line had ik persoonlijk niet genomen, ik zie nog altijd liever hoogglans shadowline ... met een stel verchroomde nieren is dat voor mij een killer combo1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
Comment