Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Officieel BMW 1 facelift en 3 deurs

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ik draag bijna altijd jeans,en nooit heb ik probleem gehad met m'n zetels

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lightstorm Bekijk Berichten
      De dealer vroeg me of ik vaak jeans droeg. Ik antwoordde resoluut "ja."
      Dat is puur vergif zei hij. Klonk best vreselijk eerlijk gezegd. Ik heb toen meteen gezegd dat ik het zeker wil onderhouden en dat vond hj wel ok. En nogmaals, ik draag inderdaad vaak jeans in mijn vrije tijd en af en toe naar het werk dus dat zal zeker blijven. Ik wil zeker niet na elke rit of na elke week de vlekken op m'n zetel aanpakken omdat ik of de passagier jeans droegen. Ook vandaag op het werk heb ik het meermaals moeten aanhoren dat ik de kleur van zetels best nog eens overweeg. Ik vind Lemon echter prachtig. Overigens, spreken we alleen over blauwe jeans of zijn ook beige jeans even schadelijk? Je lijkt behoorlijk zeker van je stuk gTa dus ik wil je maar al te graag geloven. Als ik het onderhoud zoals je zegt - 3 a 4 x per jaar dus - dan zouden de zetels er over tien jaar nog redelijk nieuw of op z'n minst presentabel moeten uitzien?
      Vind ik een straf verhaal. Iedereen draagt bijna jeans!
      Ik heb nog nooit gehoord dat iemand er vlekken aan overhield.

Is er hier iemand die het al heeft voorgehad?

Comment

• ugeken in zijn passat

edit :
        Last edited by bobo; 26/02/2007, 19:17.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
          proficiat gTa,damn ik ben jaloers man
          Same here, die nieuwe 1 reeks is echt een juweeltje. Zalige nieuwe motoren met meer power en een veel beter afgewerkt interieur.

Nog een gelukkig dat ze aan het exterieur niet te veel veranderd hebben

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tsmetjen Bekijk Berichten
            Gilles,

heb je nog verhuisplannen?
            zoja, dan zal het wel niet lang lemon blijven denk ik
            Ja, maar ik heb genoeg klanten met camionettes en camions, dus mijn eentje mag dan in de garage blijven.

Maar waarschijnlijk geen verhuis binnen de 3 jaar, en aangezien ik 'm maar 2,5 jaar plan te houden (allez, eigenlijk moet 'ie buiten als 'ie 85k à 90k km heeft)...

Comment

• En wat wordt je opvolger dan ?

Neenee grapke, ik kijk al uit naar de fotos, en de uiteindelijke kleurencombinatie en definitieve optielijst ..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lightstorm Bekijk Berichten
                Ik zie ook bijzonder weinig (eigenlijk geen) groen in Lemon om heel eerlijk te zijn. Is haast lichte beige kleur. Toch? Past het bij Carbon Black? Kijk naar het contrast tussen het dashboard en de zetels. Vind ik persoonlijk fantastisch en dan lijkt het me logisch dat deze comparison ook opgaat voor het koetswerk en de zetels. Maar ja, ik zie er helemaal geen groen in.
                Ben blij dat te horen. Ik ook niet, maar 'k dacht dat dat aan m'n ogen lag. Allez, we gaan (op de interieurlijsten na) dezelfde combo hebben. We moeten dan zeker 'es een fotoshoot gaan doen! Van waar ben je?

O ja, niet vergeten : ik krijg de mijne maar rond oktober, misschien pas november, hè.

Oorspronkelijk geplaatst door Lightstorm Bekijk Berichten
                Ah, dus als ik liedjes via stuur wil selecteren - tenslotte had ik multifunctioneel stuur gekozen - dan zal dit niet gaan als ik voor USB kies. Kies ik Ipod voorbereiding, dan gaat dit wel? Is dit fact? Wat ik niet begrijp is, hoe krijg je 150-200 MP3'tjes op 1 CD? Eén CD is 700 MB en éen MP3 bestand is rond de 3-5 MB dus dat is 20 nummers max. Of las ik het verkeerd?
                Stuurbediening van de Ipod gaat wel, dacht ik, maar van de USB-aansluiting niet.

700/3 = 233
                700/5 = 140

Dus, op een CD-Rom passen ongeveer 150 à 200 MP3.

Oorspronkelijk geplaatst door Lightstorm Bekijk Berichten
                De dealer vroeg me of ik vaak jeans droeg. Ik antwoordde resoluut "ja."
                Dat is puur vergif zei hij. Klonk best vreselijk eerlijk gezegd. Ik heb toen meteen gezegd dat ik het zeker wil onderhouden en dat vond hj wel ok. En nogmaals, ik draag inderdaad vaak jeans in mijn vrije tijd en af en toe naar het werk dus dat zal zeker blijven. Ik wil zeker niet na elke rit of na elke week de vlekken op m'n zetel aanpakken omdat ik of de passagier jeans droegen. Ook vandaag op het werk heb ik het meermaals moeten aanhoren dat ik de kleur van zetels best nog eens overweeg. Ik vind Lemon echter prachtig. Overigens, spreken we alleen over blauwe jeans of zijn ook beige jeans even schadelijk? Je lijkt behoorlijk zeker van je stuk gTa dus ik wil je maar al te graag geloven. Als ik het onderhoud zoals je zegt - 3 a 4 x per jaar dus - dan zouden de zetels er over tien jaar nog redelijk nieuw of op z'n minst presentabel moeten uitzien?
                Het is wél waar dat blauwe en zwarte jeans het snelst van allemaal hun kleur afgeven op lichtgekleurd leder. Als je iemand bent die zowiezo pas met tegenzin om het half jaar, of zelfs nog minder frequent, 'es met een sponsje over je zetels zal wrijven, dan raad ik je zo'n lichte kleur ook af.

Ik denk dat, als je maandelijks 'es met een propere vochtige doek je zetels wat afwrijft (met wat kracht, maar weinig water), en één keer in de drie maand met lederkuismiddel (product BMW) je zetels reinigt en nadien met een verzorgingsproductje inwrijft (product BMW), dan blijven je zetels als nieuw.
                Ik heb de auto's van m'n pa vroeger, net voor verkoop, altijd zelf gereinigd. Ik deed er, wat 't interieur betreft, doorgaans een dag (van ca. 10 uur) over, énkel het interieur. Ik heb lichtgekleurde ledersoorten, zoals hellgrau, silbergrau hell, champagne, steingrün e.a. na 1,5 tot 3 jaar onderhoudsloos gebruik van m'n pa, terug als nieuw gekregen. 't Leder was een tint donkerder geworden, en was vuil en grauw en de kleur was wat vervaagd ... maar na een dagje poetsen was 'ie terug als nieuw.

Zoals ik zei : als je je wat wil inzetten voor je interieur, dan moet je niet echt bang zijn van lemon.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
                  Amaai, proficiat !!
                  Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                  congrats dermee
                  Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
                  congratz
                  Oorspronkelijk geplaatst door Cedje Dervo Bekijk Berichten
                  Mooie keuze Gilles
                  Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                  Prachtige wagen die je daar besteld hebt gTa. Proficiat...
                  Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Govaerts Bekijk Berichten
                  @gTa: proficiat met de bestelling van je superknappe 1 serie!
                  Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                  Proficiat gTa, prachtige 1. Zeker de Limited Sport Edition.
                  Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten
                  Alvast prof gTa
                  Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                  proficiat gTa,damn ik ben jaloers man
                  Oorspronkelijk geplaatst door WC-eend Bekijk Berichten
                  @ GTA: Proficiat met de aankoop Prachtige wagen!
                  Oorspronkelijk geplaatst door Supercarsite.net Bekijk Berichten
                  Same here.
                  Seg, allemaal van harte merci ... maar vergeet Lightstorm niet, hè, die heeft net dezelfde besteld als ik, dus die moet ook proficiat gewenst worden dan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
                    En wat wordt je opvolger dan ?
                    Interessante vraag. Da's nog 2 autowissels hier vandaan.

Waarschijnlijk een 3-liter dan, en als ik nu zie wat voor 'n knappe kar die Audi A5 is...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                      Seg, allemaal van harte merci ... maar vergeet Lightstorm niet, hè, die heeft net dezelfde besteld als ik, dus die moet ook proficiat gewenst worden dan.

Je bent er eentje schromelijk vergeten, zeg ik u!!!

Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                      Bestelt
                      1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• 't Was omdat jij niet letterlijk "congrats" hebt geschreven (ofwel heb ik er daarstraks over gelezen).

Comment

lang leve multiquote

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                            Goeie keuze gTa.

En 'congrats'!!!!

Natuurlijk denken we er met z'n allen sneller aan jou te feliciteren met de doorgehakte knoop, dan Lightstorm, omdat we jouw keuzeproces (een toch wel zware bevalling) een beetje hebben mogen meemaken

Maar ook Lightstorm: goeie keus
                            Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                            Bestelt
                            1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Heerlijk en lekker exclusief met al die speciallekes!!
                              tis een beetje als een individual maar dan sportiever

Enfin wederom enige jaloezie, wat is dat hier op da forum iedereen (en veelal erg jonge mensen - al is dit niet meer zo voor jou) kopen hier droomwagens.. ongeloofelijk !

Maar zeer zeker ook proficiat ziet er een heerlijke auto uit. (Dan toch maar afgestapt van die Volvo , en volgens mij heb je gelijk eens RWD, is het moeilijk wennen aan het voorwielgevoel vind ik...)

Ben ook benieuwd naar die nieuwe 2.0d : ik heb er een goed gevoel bij alvast... (als ie nog stiller , nog krachtiger, nog gecultiveerder, nog zuiniger (ook CO2... 130g!!! ) is zoals ze beweren, wat wil een mens dan nog meer???

Comment

• @ gta

Proficiat.
                                Dit wordt een prachtige wagen.

NB: het is toch een BMW geworden...

Comment

congrats lightstorm !

maar jouw zoektocht volgden we intenser zoals lotuss al zei, aloewel de uitslag al geweten was

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                    maar jouw zoektocht volgden we intenser zoals lotuss al zei, aloewel de uitslag al geweten was
                                    Dat dénken jullie. Maar jullie vergissen zich schromelijk, wat er ook wordt beweerd. Ik vertel hier soms wat, maar jullie weten geenszins hoe 't in m'n hoofd ging, hè.

BMW maakt uiteraard 't meeste kans, die karren vallen in m'n budget en voor een jonge, dynamische chauffeur als mij is er gewoonweg geen betere auto te vinden, sorry.

Maar dat het "zowiezo" een BMW zou worden : vergeet 't maar.

Nu, 't is er nu wel eentje, en dat is toch maar weer een extra doelpunt voor dat merk.

Comment

Nu, 't is er nu wel eentje, en dat is toch maar weer een extra doelpunt voor dat merk.
                                      Letterlijk en figuurlijk Congrats
                                      BMW E46 318d '05

VW Touran Highline 1.6 TDI Bluemotion '13

Comment

• ja just nix mis mee

proficiat aan beide partners

Comment

• Proficiat lightstorm en gTa !!!

carbonzwart-lemon is echt een sublieme keuze, vind ik persoonlijk. Al moet ik zeggen dat ik eigenlijk niet echt een fan ben van het carbonzwart, sinds het M pack op de E60 worden we om de oren geslaan met die kleur ... gelukkig is dat op een E87 niet het geval !

Wat betreft je twijfel tussen terra en lemon; incl. de onderhoudsdiscussie ... Ik persoonlijk zie liever lemon, als we dat hadden kunnen krijgen op de X3 ging ik ook zwaar getwijfeld hebben ... maar het probleem is dat mijn ouders geen tijd en geen passie genoeg hebben om elke paar maand het leder enorm te gaan onderhouden. Zelfs met het terracottaleder heb ik nu mijn handen vol om dat proper te houden, lemon ging dus echt niet te doen geweest zijn.

Ik vind de combinatie met lemon echt zéér verfrissend ... zeker in de hedendaagse global warming discussie is het een interessante keuze

congrats !! ik popel al om hem te zien ...

Edit: Oh ja, chrome line had ik persoonlijk niet genomen, ik zie nog altijd liever hoogglans shadowline ... met een stel verchroomde nieren is dat voor mij een killer combo
                                          1963 Land Rover Series IIa
                                          1994 Mercedes SL320
                                          2015 Land Rover Discovery SDV6
                                          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Working...
                                          X