Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Officieel BMW 1 facelift en 3 deurs
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenAl ooit van korting gehoord?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stig Bekijk BerichtenNormaal krijg je een korting van ongeveer 7 tot 8%, dus dan is er nog maar 1560€ voordeel.
Hier zit je nog altijd een aan een (mis/ge)bruikte 2de hands wagen
Comment
-
Facelift beelden (met enige camouflage):
Valt aardig mee en mijn 118d blijft na die facelift ook even leuk rijden als nu uiteraard
Comment
-
Een foto uit tovilo zijn link naar hier kopiëren:
- draaiknoppen voor de airco
- draaiknop voor het volume
- stuur
- iDrive én toch knoppen (1,2,3,...) om de radio te bedienen
- iDrive-draaiknop
Verder zie ik op het eerste zicht niet al te veel wijzigingen.
Edithje zegt dat er op diezelfde site de volgende wijzigingen staan vermeld:
- neues Lenkrad (3er Coupe)
- neues I Drive (X5)
- neues Cockpitunterteil
- neue Klimaanlage (3er Coupe)
- Öltempanzeige für die 6 Zylinder
- 4. Taste (ich glaub da stand Sport drauf) in der Sitzheizungsleiste
- Neue Lederfarben und Stoffe
- 3 neue Farben habe ich gesehen (Rot, Blau und Silberblau)
- Neues Felgenprogramm
- Neue Holz/Dekorleisten
- geänderter Stoßfänger hinten/vorne
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bmw3adept Bekijk BerichtenBij G&A vertelden ze me dat ze een 120d chippen naar 210pk, en ze hadden er zo een paar bollen zonder problemen.
Comment
-
Inderdaad... Het oogt al wat minder sober en luxueuzer. En die grijze berk (??) vind ik ook mooi staan bij het interieur. Maar de middenconsole vind ik er een pak op vooruit gegaan!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dirkske007 Bekijk Berichtennieuwe interieurkleurtjes ... eindelijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichtenjep,weet misschien iemand welke kleuren?? bordeaux,...,
Op de laatste foto's zie je de wijzigingen aan het dashboard veel beter. En het overtuigd me niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenGoed opgemerkt...
Kijk ook eens naar dat lekker pookje van de manuele bak...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dirkske007 Bekijk BerichtenIets terracota-achtig zal er ook wel bij zijn zeker ...
Op de laatste foto's zie je de wijzigingen aan het dashboard veel beter. En het overtuigd me niet.
mij overtuigd het ook niet,ik vind da de dashboard er zelfs op achteruit is gegaan
Comment
-
@ Tulpje en Co: het metertje onder de snelheidsmeter is inderdaad een olietemperatuurmeter, maar het is enkel voor de "6-cylindermodellen"... Ik vermoed dat er meerdere 6cil motoren in komen te liggen...
Comment
Comment