Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Officieel BMW 1 facelift en 3 deurs

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
    Dit bevestigd weer eens dat een jonge 2de hands geen interessante koop is. Voor deze prijs stel je toch terug een nieuwe voor
    als je deze wagen met dezelfde opties ga samen stellen kom je toch rond de 43 000 euro uit.Ze vragen zo'n 5000 euro minder voor de deze dus valt het best nog wel mee in prijs.

Comment

• Al ooit van korting gehoord?
      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Normaal krijg je een korting van ongeveer 7 tot 8%, dus dan is er nog maar 1560€ voordeel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
          Al ooit van korting gehoord?
          Ik dacht het juist te zeggen, was het niet dat ik tijdens het scrollen op je post terecht kwam

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stig Bekijk Berichten
            Normaal krijg je een korting van ongeveer 7 tot 8%, dus dan is er nog maar 1560€ voordeel.
            Dan heb je nog het maximale dat je uit de optionline's kan halen en heb je nog eens een extra korting
            Hier zit je nog altijd een aan een (mis/ge)bruikte 2de hands wagen
            Last edited by ; 25/11/2006, 14:41.

Comment

• Facelift beelden (met enige camouflage):

Valt aardig mee en mijn 118d blijft na die facelift ook even leuk rijden als nu uiteraard

Comment

• Een foto uit tovilo zijn link naar hier kopiëren:

- draaiknoppen voor de airco
                - draaiknop voor het volume
                - stuur
                - iDrive én toch knoppen (1,2,3,...) om de radio te bedienen
                - iDrive-draaiknop

Verder zie ik op het eerste zicht niet al te veel wijzigingen.

Edithje zegt dat er op diezelfde site de volgende wijzigingen staan vermeld:

- neues Lenkrad (3er Coupe)
                - neues I Drive (X5)
                - neues Cockpitunterteil
                - neue Klimaanlage (3er Coupe)
                - Öltempanzeige für die 6 Zylinder
                - 4. Taste (ich glaub da stand Sport drauf) in der Sitzheizungsleiste
                - Neue Lederfarben und Stoffe
                - 3 neue Farben habe ich gesehen (Rot, Blau und Silberblau)
                - Neues Felgenprogramm
                - Neue Holz/Dekorleisten
                - geänderter Stoßfänger hinten/vorne

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bmw3adept Bekijk Berichten
                  Bij G&A vertelden ze me dat ze een 120d chippen naar 210pk, en ze hadden er zo een paar bollen zonder problemen.
                  Ze laten dit blijkbaar doen bij kempower.be in Lummen (en ze gaan niet naar 210pk maar 205pk en 430nm).

Comment

• Er komt dus toch wel een serieuze facelift voor de E87. Het dashboard is zelfs veranderd van vorm...
                    OO 00 OO

Comment

• Inderdaad... Het oogt al wat minder sober en luxueuzer. En die grijze berk (??) vind ik ook mooi staan bij het interieur. Maar de middenconsole vind ik er een pak op vooruit gegaan!
                      Volvo V60 D3 R-design

Comment

• nieuwe interieurkleurtjes ... eindelijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dirkske007 Bekijk Berichten
                          nieuwe interieurkleurtjes ... eindelijk.
                          jep,weet misschien iemand welke kleuren?? bordeaux,...,

Comment

• Op deze foto zie ik onder de snelheidsmeter en toerenteller nog metertje staan

Onder deze snelheidsmeter zie ik dan weer geen metertje staan

Comment

• Goed opgemerkt...

Kijk ook eens naar dat lekker pookje van de manuele bak...
                              OO 00 OO

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                                jep,weet misschien iemand welke kleuren?? bordeaux,...,
                                Iets terracota-achtig zal er ook wel bij zijn zeker ...

Op de laatste foto's zie je de wijzigingen aan het dashboard veel beter. En het overtuigd me niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                  Goed opgemerkt...

Kijk ook eens naar dat lekker pookje van de manuele bak...
                                  dat pookje kan je al een tijdje kopen.Is niks nieuws,je moet eens op ebay.de rondkijken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dirkske007 Bekijk Berichten
                                    Iets terracota-achtig zal er ook wel bij zijn zeker ...

Op de laatste foto's zie je de wijzigingen aan het dashboard veel beter. En het overtuigd me niet.

mij overtuigd het ook niet,ik vind da de dashboard er zelfs op achteruit is gegaan

Comment

• Ik vind het best meevallen!

Het ziet er toch net ietsje luxuezer uit, al gaat het om vrij minieme ingrepen.

Gelukkig maar

Comment

• @ Tulpje en Co: het metertje onder de snelheidsmeter is inderdaad een olietemperatuurmeter, maar het is enkel voor de "6-cylindermodellen"... Ik vermoed dat er meerdere 6cil motoren in komen te liggen...
                                        Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Was de startknop al op de 1?

Comment

Working...
                                          X