Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Officieel BMW 1 facelift en 3 deurs

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Proficiat!!Mooi met dat M pakket!!!

Comment

• [quote=Fastworld]
      Oorspronkelijk geplaatst door e60520i
      Proficiat,en wanneer is de leveringsdatum?
      Welk type 18" velgen heb je gekozen?
      -de 18" die als optie in het M-pakket zitten-levering is in april 2006 ( reden: de wagen is voor mijn zoon en hij rijdt pas een maand,in april heeft hij 6 maand ervaring achter de rug en mag hij met de 118d starten)-ik heb nu besteld wegens de mooie kortingen(14% korting )
      BMW 428i xDrive Gran Coupé

Comment

• die van mij gaat waarschijnlijk rond 10/1/2006 bij de dealer staan...

Comment

• Mijn 118d is maandag toegekomen bij de garage

Maar zit voor het werk de maandag, dinsdag en woensdag altijd in Nederland. Vanavond keer ik pas terug en kan ik er dus eindelijk om! Zal hem morgen dan eens voorstellen in een eigen-topic.

Comment

• Hier moet toch eens een BMW 1 - meeting van komen...
            OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
            Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• ik heb 'network stof' als zetel bekleding gekozen. Deze is pas beschikbaar op de 1. Heb de nog wel net IRL gezien. Hoop dus dat het meevalt...
              Moest iemand hier foto's van hebben, graag....

Comment

• [QUOTE=e60520i]
                Oorspronkelijk geplaatst door Fastworld
                -de 18" die als optie in het M-pakket zitten-levering is in april 2006 ( reden: de wagen is voor mijn zoon en hij rijdt pas een maand,in april heeft hij 6 maand ervaring achter de rug en mag hij met de 118d starten)-ik heb nu besteld wegens de mooie kortingen(14% korting )

mooi cadeau zeg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wes
                  die van mij gaat waarschijnlijk rond 10/1/2006 bij de dealer staan...
                  Leuk om het nieuwe jaar te doen starten!Een ferm nieuwjaarscadeauke.
                  Alvast geproficiateert.

Comment

• [QUOTE=e60520i]
                    Oorspronkelijk geplaatst door Fastworld

14% korting das veel
                    is hier een speciale reden voor???

Comment

• [quote=shoemaker]

14% korting das veel
                      Je hebt sowieso al een "vaste" korting van BMW zelf. Nu is/was er ook een tijdelijke speciale korting zodat je het Option Line-pakket gratis krijgt/kreeg.

e60520i zal daar bovenop nog wel een mooie, extra korting gekregen hebben omdat ie daar al een E60 gekocht heeft... I guess

Comment

• Binnenkort ga ik een 130i testrijden.

Ik ben benieuwd of 'ie m'n gevoelige snaar raakt, want het wordt de éérste kennismaking met een auto die misschien m'n volgende wordt. Of dus ook niet, als 't tegenvalt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
                          Binnenkort ga ik een 130i testrijden.

Ik ben benieuwd of 'ie m'n gevoelige snaar raakt, want het wordt de éérste kennismaking met een auto die misschien m'n volgende wordt. Of dus ook niet, als 't tegenvalt.

daar hoort een reusachtig testverslag bij hé

Comment

• Reusachtig ? Het weggedrag, 't koetswerk, de afwerking en uitrusting, ... da's allemaal al bekend.

'k Hoop voornamelijk een goeie indruk op te doen van het aandrijfgeheel. 'k Ben wat bang voor de versnellingsbak, die wordt niet zo denderend getest.

Afwachten.

Comment

• [quote=shoemaker]

14% korting das veel
                              de actie die BMW deed kwam overeen met 5%, ik heb nog 9% extra van de dealer gekregen.
                              BMW 428i xDrive Gran Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FC Bourges
                                Leuk om het nieuwe jaar te doen starten!Een ferm nieuwjaarscadeauke.
                                Alvast geproficiateert.
                                Dank je, voor alle duidelijkheid het gaat hier over mijn nieuwe firmawagen. Zit eigenlijk met een dubbel gevoel. Ik rij nu nl met een 320 Compact en die wagen is echt geweldig om mee te rijden (looks in natuurlijk iets anders). Hoop niet dat is die extra pk's te fel ga missen. Bij ons moeten we nu allemaal voor de 1.8L kiezen doordat de 2L fiscaal te duur aan t worden is.

Comment

Ik ben zeker dat gTa verliefd zal zijn...
                                  OO 00 OO

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wes
                                    Dank je, voor alle duidelijkheid het gaat hier over mijn nieuwe firmawagen. Zit eigenlijk met een dubbel gevoel. Ik rij nu nl met een 320 Compact en die wagen is echt geweldig om mee te rijden (looks in natuurlijk iets anders). Hoop niet dat is die extra pk's te fel ga missen. Bij ons moeten we nu allemaal voor de 1.8L kiezen doordat de 2L fiscaal te duur aan t worden is.
                                    Dit begrijp ik niet want de 118d is ook een 2.0d...

Ik denk dat het vermogen van de 118d te vergelijken is met de eerste 320d met 136pk. De nieuwere motor met 150pk die dus ook in jouw Compact ligt, is toch wel wat nerveuzer en snediger. Ik ben tevreden van het vermogen van de 118d, maar het is wat te lineair. Ik mis toch wel die extra duw die je nu wel krijgt met de 320d Compact 150pk... Ik denk zelfs dat een 120d niet veel sneller is dan jouw Compact...

Als je hier niet kan mee leven is er natuurlijk nog een oplossing... Heinz
                                    OO 00 OO

Comment

njammie
                                      is het bij een garage hier in de streek ?
                                      ben van plan om eens een afspraak te versieren met een 330i , maar het mag de 130i ook zijn zunne , kwestie van op tijd uit te kijken wat de volgende motorisatie zal zijn in mijnen volgende car
                                      Last edited by ; 10/11/2005, 20:20.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
                                        Dit begrijp ik niet want de 118d is ook een 2.0d...

Ik denk dat het vermogen van de 118d te vergelijken is met de eerste 320d met 136pk. De nieuwere motor met 150pk die dus ook in jouw Compact ligt, is toch wel wat nerveuzer en snediger. Ik ben tevreden van het vermogen van de 118d, maar het is wat te lineair. Ik mis toch wel die extra duw die je nu wel krijgt met de 320d Compact 150pk... Ik denk zelfs dat een 120d niet veel sneller is dan jouw Compact...

Als je hier niet kan mee leven is er natuurlijk nog een oplossing... Heinz

Heb ik al aan gedacht, maar dat is natuurlijk riskant voor een firmawagen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
                                          Ik ben zeker dat gTa verliefd zal zijn...
                                          Het rijgedrag van de '1 staat me zéér zeker aan. Zeker als je een 120d vergelijkt met een Golf V 2.0 TDI, sjonge ... da's precies Sporty Spice vs. Miss Obesitas Piggy.

Alleen, 'k ben wat bang van 't geheel, ik lees nogal veel tests dat 'ie eigenlijk te weinig is aangepast aan 't extra vermogen (en dat dus 't onderstel niet strak genoeg is ... ze willen 'm natuurlijk nog wel veilig houden), en ook die versnellingsbak zou niet veel soeps zijn (eerlijk : de bakken in een E90 vind ik ook een pak minder dan in een E46).

Comment

Working...
                                          X