Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Met mij nemen ze dus geen contact op, he! Monserez is lui!
Freud en ik gaan waarschijnlijk gewoon es gaan morgen, en zien wat we mee krijgen.
Je moet gewoonweg zelf gaan naar de dealer,maak gewoon een afspraak ik wil met die BMW testrijden punt uit!De dealer gaat zelf niet bellen naar jouw hoor,hallo rabbitje wil je ne keer een testritje doen GA naar de dealer bestel een testrit en daarmee basta Have fun!Toch niet moeilijk!Ik heb dat ook zo gedaan.
Je moet gewoonweg zelf gaan naar de dealer,maak gewoon een afspraak ik wil met die BMW testrijden punt uit!De dealer gaat zelf niet bellen naar jouw hoor,hallo rabbitje wil je ne keer een testritje doen GA naar de dealer bestel een testrit en daarmee basta Have fun!Toch niet moeilijk!Ik heb dat ook zo gedaan.
µ
Das toch de bedoeling van die test days.
Er staat op die site " wij nemen zo spoedig mogelijk contact met je op! "
Ze moesten eens weten met wie ze te doen hadden ...
Er staat op die site " wij nemen zo spoedig mogelijk contact met je op! "
Ze moesten eens weten met wie ze te doen hadden ...
Idd. Dan moeten ze bellen. Ik heb ook op een gleijkaardige manier een testrit aangevraagd en ik werd gewoon opgebeld.
Wellicht is het zo dat je de testrit "schriftelijk" moet aanvragen. Als je het gewoon mondeling doet op een opendeurdag of zo, durven ze het nogal eens vergeten.
Idd. Dan moeten ze bellen. Ik heb ook op een gleijkaardige manier een testrit aangevraagd en ik werd gewoon opgebeld.
Wellicht is het zo dat je de testrit "schriftelijk" moet aanvragen. Als je het gewoon mondeling doet op een opendeurdag of zo, durven ze het nogal eens vergeten.
je moet gewoon naar de dealer gaan en vragen of je een auto mee krijgt.
Comment