Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Officieel BMW 1 facelift en 3 deurs

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
    Ik kom nooit onder de 40.000 € voor een eend
    Damn, ik geraak moeiteloos onder de 29.000 !!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
      Kom 'es af naar Kizzehèm.

Edit: of neen ... check your mobile!
      heb gechecked en niks gezien!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
        Damn, ik geraak moeiteloos onder de 29.000 !!
        Bij mij moeten er paar dingen zeker aanwezig zijn

goede luidsprekers,navi,xenon en grote velgen + sportzetels

Comment

• Bij mij zeker xenon, zwarte hemelbekleding, 17" en sportdinges (zetels, stuur, vering). Edith zegt ook automatische airco.
          Last edited by ; 20/02/2008, 17:58.

Comment

• €29.255
            118d Sportshatch
            performance line, zwart uni, anthrazite dakhemel, radio prof, stof/leder pearlpoint orange/zwart

Helemaal niet slecht

Maar manuele airco is toch wel standaard??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
              Bij mij moeten er paar dingen zeker aanwezig zijn

goede luidsprekers,navi,xenon en grote velgen + sportzetels
              haha 'MOETEN'... niks moet, alles kan!

Denk je dat de 1 minder goed gaat rijden zonder navi!?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                €29.255
                118d Sportshatch
                performance line, zwart uni, anthrazite dakhemel, radio prof, stof/leder pearlpoint orange/zwart

Helemaal niet slecht

Nice!

Heb je de optione line genomen ofzo? Want manuele airco is helemaal niet standaard!

Comment

€29.255
                  118d Sportshatch

Helemaal niet slecht

Automatische zit in performance line.

Comment

Nice!

Heb je de optione line genomen ofzo?
                    Performance

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                      Performance
                      ah ok... ik weet niet welk pack wat inhoudt.

Comment

Nice!

Heb je de optione line genomen ofzo? Want manuele airco is helemaal niet standaard!
                        Performance line ja, en daar zit elektronische airco in
                        Maar ik zie toch overal manuele airco : 0.00 staan als prijs ofzo?

Comment

• Enige optie die ik nog zou overwegen is xenon, koplampen zijn toch wel een stukje knapper met eigenlijk...

Comment

Enige optie die ik nog zou overwegen is xenon, koplampen zijn toch wel een stukje knapper met eigenlijk...
                            inderdaad! Die neem ik ook altijd.

Ik heb hier een 118d geconfigged met M-pack, xenon en nog enkele opties: € 29.525

Comment

• Wat zijn de extra opties van het M-pack buiten het uiterlijke?

Comment

Wat zijn de extra opties van het M-pack buiten het uiterlijke?
                                sportzetels, M sportstuur, kortere pook, deco lijsten in alu, M sportophanging,... en da is't zowa

Comment

• Vooral uiterlijk vertoon dus..
                                  Performance line heeft ook M-sportophanging en nog enkele handige en bruikbare extra's zoals cruise control en die rommel...
                                  Die pook zou ik laten naplaatsen en de zwarte dakhemel heb ik al, net als sportzetels

Die bumpers... mja, dat is wel een pakje knapper natuurlijk.

Comment

• 30.175 euro voor een 118d met de opties die ik momenteel ook heb. Het enige wat ik nog zou laten vallen is een open dak. Die zit hier niet in.

Voor de rest ben ik super content met mijn 118d.
                                    Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
                                    • 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
                                    • 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
                                    • 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u

Comment

Vooral uiterlijk vertoon dus..
                                      Performance line heeft ook M-sportophanging en nog enkele handige en bruikbare extra's zoals cruise control en die rommel...
                                      Die pook zou ik laten naplaatsen en de zwarte dakhemel heb ik al, net als sportzetels

Die bumpers... mja, dat is wel een pakje knapper natuurlijk.
                                      ja maar hoeft eigenlijk totaal niet voor mij.

Een donkerkleurige eend met de styling 217, xenon en chrome line exterior vind ik quasi even knap!

Comment

• Ik vind dat pearlpoint orange nog wel vet eigenlijk

Comment

haha 'MOETEN'... niks moet, alles kan!

Denk je dat de 1 minder goed gaat rijden zonder navi!?
                                          Ik weet niet,maar iets in mij zegt er moet een navi in.
                                          Ik zou nooit een één zonder navi kopen,hoe vet of goedkoop die mag zijn

Comment

Working...
                                          X