Oorspronkelijk geplaatst door Nemo
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Officieel BMW 1 facelift en 3 deurs
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenKom 'es af naar Kizzehèm.
Edit: of neen ... check your mobile!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenDamn, ik geraak moeiteloos onder de 29.000 !!
goede luidsprekers,navi,xenon en grote velgen + sportzetels
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenBij mij moeten er paar dingen zeker aanwezig zijn
goede luidsprekers,navi,xenon en grote velgen + sportzetels
Denk je dat de 1 minder goed gaat rijden zonder navi!?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten€29.255
118d Sportshatch
performance line, zwart uni, anthrazite dakhemel, radio prof, stof/leder pearlpoint orange/zwart
Helemaal niet slecht
Maar manuele airco is toch wel standaard??
Heb je de optione line genomen ofzo? Want manuele airco is helemaal niet standaard!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten€29.255
118d Sportshatch
performance line, zwart uni, anthrazite dakhemel, radio prof, stof/leder pearlpoint orange/zwart
Helemaal niet slecht
Maar manuele airco is toch wel standaard??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenNice!
Heb je de optione line genomen ofzo?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenPerformance
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenNice!
Heb je de optione line genomen ofzo? Want manuele airco is helemaal niet standaard!
Maar ik zie toch overal manuele airco : 0.00 staan als prijs ofzo?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenEnige optie die ik nog zou overwegen is xenon, koplampen zijn toch wel een stukje knapper met eigenlijk...
Ik heb hier een 118d geconfigged met M-pack, xenon en nog enkele opties: € 29.525
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenWat zijn de extra opties van het M-pack buiten het uiterlijke?
Comment
-
Vooral uiterlijk vertoon dus..
Performance line heeft ook M-sportophanging en nog enkele handige en bruikbare extra's zoals cruise control en die rommel...
Die pook zou ik laten naplaatsen en de zwarte dakhemel heb ik al, net als sportzetels
Die bumpers... mja, dat is wel een pakje knapper natuurlijk.
Comment
-
30.175 euro voor een 118d met de opties die ik momenteel ook heb. Het enige wat ik nog zou laten vallen is een open dak. Die zit hier niet in.
Voor de rest ben ik super content met mijn 118d.Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
- 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
- 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
- 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenVooral uiterlijk vertoon dus..
Performance line heeft ook M-sportophanging en nog enkele handige en bruikbare extra's zoals cruise control en die rommel...
Die pook zou ik laten naplaatsen en de zwarte dakhemel heb ik al, net als sportzetels
Die bumpers... mja, dat is wel een pakje knapper natuurlijk.
Een donkerkleurige eend met de styling 217, xenon en chrome line exterior vind ik quasi even knap!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichtenhaha 'MOETEN'... niks moet, alles kan!
Denk je dat de 1 minder goed gaat rijden zonder navi!?
Ik zou nooit een één zonder navi kopen,hoe vet of goedkoop die mag zijn
Comment
Comment