Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Officieel BMW 1 facelift en 3 deurs

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
    123d 100-200:

+ YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
    zeker dat dat een 123d is

mijn E46 doet de 100-200 pakken sneller hoor, als je ziet hoe traag die naar 140 "kruipt"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
      Heb offerte van PSS9 en intrax binnen.

Intrax = 2 x PSS9

Maar die intrax is gewoon ZOOOO goed hé ...

Maar voor de prijs van de intrax heb ik pss9 EN quaife sper

Oooooh the choices we have to make in life ...
      Heb ook 'n offerte van Intrax, van Bilstein moet ik er gene hebben. Als ik de ophanging verander, dan is 't meteen Intrax. Met camber plates uiteraard, en polyurethaan ophangingsbushes.

Maar 'k ga 't ni doen, 't is me gewoonweg teveel geld.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
        Heb ook 'n offerte van Intrax, van Bilstein moet ik er gene hebben. Als ik de ophanging verander, dan is 't meteen Intrax. Met camber plates uiteraard, en polyurethaan ophangingsbushes.

Maar 'k ga 't ni doen, 't is me gewoonweg teveel geld.
        Wacht maar tot je er even mee rijdt, die standaard M ophanging is niet alles hoor ... zeker als je weet wat een goeie set doet met de 1 ...

Echt, ik rij nu gefrustreerd rond sinds ik die intrax heb gereden. En de PSS9 zal misschien ZO goed niet zijn het zal al héél veel beter zijn dan die standaard fietspompen

Comment

• Rekening houden met 't feit dat ik 45k km per jaar doe, en zeer vaak slechte wegen te verteren heb. Ik wil dus best wel wat comfort.

Comment

Rekening houden met 't feit dat ik 45k km per jaar doe, en zeer vaak slechte wegen te verteren heb. Ik wil dus best wel wat comfort.
            Wel die intrax was comfortabeler dan mijn M ophanging, maar zoals je zegt, ik vrees dat dat bij PSS9 niet het geval zal zijn.

Zou graag eens met Mich zijn alpina rijden die net PSS9 heeft gestoken. Dan pas heb je een idee.

Comment

• En dan nog kan je moeilijk vergelijken, 't zijn helemaal niet dezelfde auto's, hè.

Geef 'm een wax-it beurt cadeau, dan zal je zijn S wel 'es mogen rijden.

Comment

En dan nog kan je moeilijk vergelijken, 't zijn helemaal niet dezelfde auto's, hè.

Geef 'm een wax-it beurt cadeau, dan zal je zijn S wel 'es mogen rijden.
                Anders een 1 vinden met PSS9, maar hier in BE zal dat al moeilijk zijn

PS: Denk er net aan, jij hebt gelukkig de FL maar op de pre FL vind ik de M tech nogal nadijnen op de autostrade, dus alles behalve comfortabel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                  Anders een 1 vinden met PSS9, maar hier in BE zal dat al moeilijk zijn

PS: Denk er net aan, jij hebt gelukkig de FL maar op de pre FL vind ik de M tech nogal nadijnen op de autostrade, dus alles behalve comfortabel
                  Facelift zou inderdaad beter moeten zijn, er waren nogal wat opmerkingen wat alle versies van ophangingen van de pre-facelift '1 betreft. Naar 't schijnt zouden ze geluisterd hebben en alles wat hebben gefinetuned, maar toch ... eerst zien, dan geloven.

Comment

• 't Begint te kriebelOn !!!

Is 't al Sinterklaas!!!?

Hophop!!

Comment

't Begint te kriebelOn !!!

Is 't al Sinterklaas!!!?

Hophop!!

wanneer gaje em ebn?

Comment

Is 't al Sinterklaas!!!?

Hophop!!

Neen,straks wel St-Maarten maar nog héél véél plezier met het lange wachten Gillet.
                        Nora!

Comment

Is 't al Sinterklaas!!!?

Hophop!!

Gisteren nog Eentje gezien

Hoe lang nog?
                          Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                          Bestelt
                          1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• 6 weken, zoiets denk ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
                              zeker dat dat een 123d is

mijn E46 doet de 100-200 pakken sneller hoor, als je ziet hoe traag die naar 140 "kruipt"
                              serieus afwijking ook, 210 op teller, 200 effectief

Comment

• Is er al een sperdiff beschikbaar?

Comment

• Het makkelijkst te krijgen en ook goedkoopste sperdiff voor de BMW '1 is dat van Quaife.

't Staat geadverteerd voor "enkel" de 130i, maar 't past perfect op de 120d of 123d ook.

Comment

Het makkelijkst te krijgen en ook goedkoopste sperdiff voor de BMW '1 is dat van Quaife.

't Staat geadverteerd voor "enkel" de 130i, maar 't past perfect op de 120d of 123d ook.
                                    Maar van BMW zelf is het nog niet beschikbaar?
                                    Zouden het er toch nog in komen?
                                    En denk je dat het echt nodig is bij sportief rijden, want ik heb al gehoord dat hij zijn binnenste band zou oproken in snelle bochten?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                                      Maar van BMW zelf is het nog niet beschikbaar?
                                      Zouden het er toch nog in komen?
                                      En denk je dat het echt nodig is bij sportief rijden, want ik heb al gehoord dat hij zijn binnenste band zou oproken in snelle bochten?
                                      Van BMW uit moet je niets verwachten !

Het is zelf zo dat ze op nieuwe modellen van de x35i het differentieel huis vastlassen zodat je er bijna niet meer aankan !
                                      (het lukt wel nog om een dif te installeren, maar het vraag meer moeite)

De enige reden hiervoor is omdat anders de 135i en de 335i gewoon veel te snel worden en de M3 in gevaar brengen.

Ik weet niet of ze het ook bij de minder krachtige modellen doen.

En een sper is gewoon noodzakelijk
                                      In het begin had ik er nog niet zoveel last van, maar nu een paar maanden verder heb ik de wagen beter onder controle en is het echt een groot probleem Je geraakt je vermogen gewoon niet meer kwijt in kortere bochten, zelf in medium bochten heb ik er al last van.

Ik heb een 130i gereden met een drexler sper en het was gewoon een andere wagen ! Een sper geeft je zoveel meer vertrouwen, gewoon onbeschrijfelijk hoe het de wagen een ander karakter geeft ! Je kan hem zo hard op het gas een bocht uit sturen met alle vertrouwen !

Een goed onderstel en een sper zijn echt een must !

Comment

• 't Is te zien wat je ervan verwacht, hè. Voor 99,9% van de 335i eigenaren maakt dat geen zak uit, dat hun auto geen sper heeft.

Comment

Working...
                                        X