Oorspronkelijk geplaatst door BMW RULES
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Officieel BMW 1 facelift en 3 deurs
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door pascalIk neem aan dat deze foto gemaakt is bij een "bedrijfswarme" motor.
Bij een koudstart kan het toch niet dat je direkt al tot iets boven de 4500 omwentelingen kan gaan...
Logischerwijze zou dit "spiraaltje" dan rond de 3000 toeren moeten hangen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW RULESEn als je mij ni gelooft dat het zo is koop de handleiding van een 5.
En dan zou Ãk de handleiding moeten kopen? Scan jij ze dan eens gewoon in....
Oorspronkelijk geplaatst door BMW RULESJa maar weet de link niet direct.Via e60.net kan je online aan de engelse komen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pascalOorspronkelijk geplaatst door BMW RULESEn als je mij ni gelooft dat het zo is koop de handleiding van een 5.
Comment
-
Ale, geef dan gewoon de site waar je de handleiding kunt lezen.
Zoiets als dit: http://www.mercedes-benz.de/content/...l.html#mainnav
Voor de handleiding in het engels klik je gewoon op een auto en dan verander je in de titelbalk 'd' door 'e'
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bram SOorspronkelijk geplaatst door BMW RULESEn als je mij ni gelooft dat het zo is koop de handleiding van een 5.
Oorspronkelijk geplaatst door BMW RULESJa maar weet de link niet direct.Via e60.net kan je online aan de engelse komen
BMW RULES no spieking goot english? Veri funi, he speeks the best englisch of al te AW forum. Yo can shek tis alweejs at the forum of e60.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door X5Oorspronkelijk geplaatst door Bram SOorspronkelijk geplaatst door BMW RULESEn als je mij ni gelooft dat het zo is koop de handleiding van een 5.
BMW RULES no spieking goot english? Veri funi, he speeks the best englisch of al te AW forum. Yo can shek tis alweejs at the forum of e60.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door X5Oorspronkelijk geplaatst door Bram SOorspronkelijk geplaatst door BMW RULESEn als je mij ni gelooft dat het zo is koop de handleiding van een 5.
BMW RULES no spieking goo english? Veri funi, he speeks the best englisch of al te AW forum. Yo can shek tis alweejs at the forum of e60.
BMW RULES not speaking good English?Very funny he speaks the best English of all the AW-Forum.You can check always at the forum of E60.
Zo slecht is het toch niet.En daarbij mij kan niks schille,ik lees daar wa en meestal verstaan ze mij toch.En als 'k rap typ heb ik de meeste fouten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW RULESOorspronkelijk geplaatst door X5Oorspronkelijk geplaatst door Bram SOorspronkelijk geplaatst door BMW RULESEn als je mij ni gelooft dat het zo is koop de handleiding van een 5.
Mag ik concluderen dat de motortemperatuur van de 1 reeks voor eeuwig een mysterie zal blijven?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nfonteijnOorspronkelijk geplaatst door BMW RULESOorspronkelijk geplaatst door X5Oorspronkelijk geplaatst door Bram SOorspronkelijk geplaatst door BMW RULESEn als je mij ni gelooft dat het zo is koop de handleiding van een 5.
Mag ik concluderen dat de motortemperatuur van de 1 reeks voor eeuwig een mysterie zal blijven?
Jep altijd een mysterie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW RULESOorspronkelijk geplaatst door X5Oorspronkelijk geplaatst door Bram SOorspronkelijk geplaatst door BMW RULESEn als je mij ni gelooft dat het zo is koop de handleiding van een 5.
BMW RULES no spieking goo english? Veri funi, he speeks the best englisch of al te AW forum. Yo can shek tis alweejs at the forum of e60.
BMW RULES not speaking good English?Very funny he speaks the best English of all the AW-Forum.You can check always at the forum of E60.
Zo slecht is het toch niet.En daarbij mij kan niks schille,ik lees daar wa en meestal verstaan ze mij toch.En als 'k rap typ heb ik de meeste fouten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bram SOorspronkelijk geplaatst door BMW RULESOorspronkelijk geplaatst door X5Oorspronkelijk geplaatst door Bram SOorspronkelijk geplaatst door BMW RULESEn als je mij ni gelooft dat het zo is koop de handleiding van een 5.
Hint voor te weten of de motor warm is:
Doe de motorkap open en voel of hij warm is, indien je je hand verbrandt kun je hem lekker vloeren
Comment
-
In Autozeitung hebben ze een 120d t.o.v. de 320td compact geplaatst:
om het schaamrood op de wangen van te krijgen... de 120d verloor het pleitPeugeot 307 Sw 1.4HDI
& BMW E36 318TDS Touring
Wanna hear&see some fantastic cars ? It's the Gumball:
http://www.passion-gt.com/video/GumB..._PassionGT.mpg
Ode aan de eigen wagen!
Terroristen bombarderen enkel openbaar vervoer!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Blink360In Autozeitung hebben ze een 120d t.o.v. de 320td compact geplaatst:
om het schaamrood op de wangen van te krijgen... de 120d verloor het pleit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door davy
Deze voorbumper in iets kleinere vorm hadden ze beter voor het sportpack genomen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BikefreakOorspronkelijk geplaatst door Blink360In Autozeitung hebben ze een 120d t.o.v. de 320td compact geplaatst:
om het schaamrood op de wangen van te krijgen... de 120d verloor het pleit
Je hebt ook nog: comfort, prijs, uiterlijk, ...
Comment
Comment