Dat is toch allemaal niet nodig? Ik rijd quasi nooit met grootlicht...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 4 Gran Coupé
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie Bekijk BerichtenDat is toch allemaal niet nodig? Ik rijd quasi nooit met grootlicht...
Comment
-
Ik heb ook die grootlicht assistent (wel nog met xenon) en gebruik dat amper. Waarom zou je als alles hier quasi in het licht baadt?
Op sommige wegen waar ik het nodig acht, zet ik de grote lichten wel manueel op en af.
Beter dan die arme voetganger of fietser compleet te verblinden :p
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenVraag me of hoe die laser units zich tav Led verhouden. Dan gaan ze ook zeggen dat LED nogal tegen valt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenDe molen moet blijven draaien hé.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenDaarom ben ik voor melbourne rood gegaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
Beter dan die arme voetganger of fietser compleet te verblinden :p
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BDP Bekijk BerichtenDubbel knap, zou niet weten welke kiezen. Wat ik wel wat beu ben is dat estoril blauw, geef mij maar een "saai" tintje grijs.
Verstuurd vanaf mijn LG-D802 met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door metalpe Bekijk BerichtenStaan er al ergens foto's van je nieuwe wagen?
Verstuurd vanaf mijn LG-D802 met Tapatalk
Hier een fotootje van 't interieur
rsz_ds1_9220.jpgLast edited by BertVS; 27/10/2015, 13:26.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BertVS Bekijk BerichtenHier een fotootje van 't interieur
[ATTACH=CONFIG]109792[/ATTACH]
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenVraag me of hoe die laser units zich tav Led verhouden. Dan gaan ze ook zeggen dat LED nogal tegen valt.. Zou mij niet verbazen als ze straks ook met die aftermarket kits komen voor een ombouw naar laserlichten in de tuningshops.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk BerichtenLaser lichten zouden pakken beter zijn. Zou mij niet verbazen als ze straks ook met die aftermarket kits komen voor een ombouw naar laserlichten in de tuningshops.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door RUBN Bekijk BerichtenSuperknap!
Comment
Comment