Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 4 Gran Coupé

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Dat is toch allemaal niet nodig? Ik rijd quasi nooit met grootlicht...
    Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
    Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
    If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie Bekijk Berichten
      Dat is toch allemaal niet nodig? Ik rijd quasi nooit met grootlicht...
      Hangt vanaf waar je met de wagen rijdt. Vooral in 't buitenland is dit erg nuttig, ook in Wallonië op secundaire wegen. Er is niet overal verlichting op de wegen.
      BMW 420dA : >>>

Comment

• Ik heb ook die grootlicht assistent (wel nog met xenon) en gebruik dat amper. Waarom zou je als alles hier quasi in het licht baadt?

Op sommige wegen waar ik het nodig acht, zet ik de grote lichten wel manueel op en af.

Beter dan die arme voetganger of fietser compleet te verblinden :p

Comment

• Ik heb ook led en het verschil met xenon vind ik ook zeer groot . Ik rijd ook vaak s'nachts en mijn andere wagens met xenon waren ok maar dit is nog beter. Xenon bij een bmw vind ik echt tegenvallen t.o.v. andere merken .

Comment

• Vraag me of hoe die laser units zich tav Led verhouden. Dan gaan ze ook zeggen dat LED nogal tegen valt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
              Vraag me of hoe die laser units zich tav Led verhouden. Dan gaan ze ook zeggen dat LED nogal tegen valt.
              De molen moet blijven draaien hé.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                De molen moet blijven draaien hé.
                Misschien gaan ze bij de G reeks 3 serie later nog vol lof over de afwerking en baanligging van de F reeks praten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                  Daarom ben ik voor melbourne rood gegaan.
                  Dat is een kleur dat ik ook wel zou durven nemen.

Comment

Beter dan die arme voetganger of fietser compleet te verblinden :p
                    Ofwel worden ze verblind door mijn grootlichten, ofwel door mijn schoonheid...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BDP Bekijk Berichten
                      Dubbel knap, zou niet weten welke kiezen. Wat ik wel wat beu ben is dat estoril blauw, geef mij maar een "saai" tintje grijs.
                      Smaken verschillen. Ik vind hem echt mooi. Dit is zonder twijfel mijn favoriete kleur!

Verstuurd vanaf mijn LG-D802 met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door metalpe Bekijk Berichten
                        Staan er al ergens foto's van je nieuwe wagen?

Verstuurd vanaf mijn LG-D802 met Tapatalk

Hier een fotootje van 't interieur

rsz_ds1_9220.jpg
                        Last edited by BertVS; 27/10/2015, 13:26.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BertVS Bekijk Berichten
                          Hier een fotootje van 't interieur

[ATTACH=CONFIG]109792[/ATTACH]
                          Ziet er echt goed uit!

Comment

• Comment

Vraag me of hoe die laser units zich tav Led verhouden. Dan gaan ze ook zeggen dat LED nogal tegen valt.
                              Laser lichten zouden pakken beter zijn. Zou mij niet verbazen als ze straks ook met die aftermarket kits komen voor een ombouw naar laserlichten in de tuningshops.
                              Last edited by ; 27/10/2015, 16:59.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                                Laser lichten zouden pakken beter zijn. Zou mij niet verbazen als ze straks ook met die aftermarket kits komen voor een ombouw naar laserlichten in de tuningshops.
                                Rijden die i8 niet allemaal met laserlicht? Heb er eens eentje gezien 's nachts en dat zag er bijzonder uit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MasterC Bekijk Berichten
                                  Superknap!
                                  freude am fahren

Comment

• Is het reeds mogelijk om I Phone Carplay te installeren in de 4 Gran Coupé ? Of is dit binnenkort verwacht ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RUBN Bekijk Berichten
                                      Superknap!
                                      Nochtans al enkele keren een vraag gekregen of er geen 'normaal' zwart interieur beschikbaar was, en waarom ik dan geen zwart interieur had genomen

Comment

• De voorbije dagen heb ik geleerd dat een wagen zonder deuromlijsting niet direct ideaal is als je wagen laat buitenslapen in de winter... Iedere ochtend echt akelig om de deur open te doen

Comment

• Beetje talkpoeder of zuurvrije vaseline op de rubbers doen.

Comment

Working...
                                          X