Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-reeks berline F10 / touring F11 / GT F07 Facelift

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Open deur intrappen natuurlijk, maar zoiets zou toch echt niet mogen...

Oorspronkelijk geplaatst door Vantham Bekijk Berichten
    2) creditnota voor verschilbedrag.
    Dat zou gerust een creditnota voor wat meer dan het verschilbedrag mogen zijn, vind ik...
    BMW F10 535d
    Je moet nooit sneller rijden dan je engelbewaarder kan vliegen.

Comment

• het zijn de verkopers die de auto' ingeven, zo is het althans bij ons maar het kan ook nog fout gaan bij bmw zelf.
      ik heb het bestelscherm zondag zelf nog gezien vinkje verkeerd en je hebt prijs!

Comment

• Normaal wordt alles samen aangevinkt, overlopen, bestelbon afgeprint en bestelbon nagelezen.

Comment

• Ach zo veel heisa voor een detailtje... Missen is menselijk en die goedkope gps doet zijn werk ook wel hoor.

Comment

• Bestelling volledig laten annuleren. En ergens anders een jonge tweedehands kopen (die amper ingereden is, minder kost en meer opties heeft). Nee?
            Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
            • 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
            • 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
            • 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u

Comment

• Kan ook na ingebouwd worden, kost wel veel geld maar dat zou ik toch proberen.
              Als de bestelbon juist is kan de dealer dat op BMW verhalen en dan misschien zelf nog wat bijdragen om de uurkost te dekken.
              Dat zou al een héél stevige credit nota moeten zijn vooraleer ik die zou aanvaarden.
              Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
              Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
              If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk Berichten
                Ach zo veel heisa voor een detailtje... Missen is menselijk en die goedkope gps doet zijn werk ook wel hoor.
                Ik hoop dat ze jouw volgende wagen ook gewoon verkeerd leveren. Als je een wagen van > 40000 kEUR is het minste dat je mag verwachten dat die geleverd wordt zoals besteld. En het is geen detail, een professional GPS heeft heel wat extra functionaliteit. Ik zou die wagen niet accepteren.
                BMW 420dA : >>>

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie Bekijk Berichten
                  Kan ook na ingebouwd worden, kost wel veel geld maar dat zou ik toch proberen.
                  Als de bestelbon juist is kan de dealer dat op BMW verhalen en dan misschien zelf nog wat bijdragen om de uurkost te dekken.
                  Dat zou al een héél stevige credit nota moeten zijn vooraleer ik die zou aanvaarden.
                  Daar ben ik het volledig mee eens. Ik zou het ook laten naplaatsen. Ik zou nooit content zijn met een creditnota. Ik wil hebben wat ik besteld heb!!!
                  In 2003 bestelde ik een E60 530d, ook met navigatie professional. Toen ik de wagen geleverd kreeg, stond er een business in. Blijkbaar waren die toen nog niet op punt, en besliste BMW om de bestelde auto's te leveren met business, en enkele maanden later deze te vervangen door de professional. Zo werd het ook gedaan... Dus moet dat nu ook kunnen.
                  OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                  Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• missen is inderdaad menselijk maar het is geen detailtje meer ik zou niet accepteren!
                    Bmw leeft v/d opties en verdient daar verdomd veel geld aan en als zij het aanbieden moet het op zijn minst ook juist zijn!

Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk Berichten
                    Ach zo veel heisa voor een detailtje... Missen is menselijk en die goedkope gps doet zijn werk ook wel hoor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk Berichten
                      Ik zal mijn vrouw in het vervolg ook anders haar zaken zo laten doen. Ze is advocate, zou jij het aanvaarden om een zaak te verliezen bvb omdat uw advocvaat toevallig iets vergeten is??

nee, het is het einde van de wereld uiteraard niet en we hadden initieel de gewone GPS besteld, maar 2 dagen later had ik die veranderd naar de prof. dus 9/10 wel een fout van de verkoper.
                      we zullen zien wat het gaat worden. voor mij zin de opties: naplaatsen of meer dan het verschil in creditnota.
                      There's no such thing as too much snow

BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)

Comment

• image.jpgZopas geleverd
                        Bijgevoegde Bestanden
                        Last edited by ; 15/04/2015, 21:52.

Comment

• Proficiat, dat ziet er mooi uit .
                          BMW F10 535d
                          Je moet nooit sneller rijden dan je engelbewaarder kan vliegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fikkiezero Bekijk Berichten
                            Proficiat, dat ziet er mooi uit .

Dank u. Nog eventjes wachten, en dan kan ik er eindelijk mee rijden

Comment

• Wanneer had je besteld?

Comment

• De FL heeft eigenlijk bitter weinig optische veranderingen. Moesten ze meer doen bij BMW
                                “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                                Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door marverick Bekijk Berichten
                                  [ATTACH=CONFIG]108097[/ATTACH]Zopas geleverd
                                  het ziet er een line uit aan de voorkant te zien. Welke?
                                  2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
                                  2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
                                  2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWdTouring Bekijk Berichten
                                    Wanneer had je besteld?
                                    Half Februari

Comment

• Het is een Luxury Line

Comment

• Eindelijk hebben we de wagen.... man man man, wat een wereld van verschil seg, zo een zalige wagen om mee te rijden, zeker met de automaat.... niet leuk om dan terug in mijn manuele 3 te stappen met 'maar' 136pk
                                        There's no such thing as too much snow

BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)

Comment

• Resonanties F11 FL 520dA X-drive vs 20 inch

Medeforummers,

Ff een paar vraagjes vooraf,voor ik verder ga informeren en de vraag ook aan het juiste adres stel:

Sinds enkele weken merk ik bij snelheden op cc tussen 110 en 120 km/h een resonantie / trilling waarbij ik sterk twijfel of het nu ten gevolge van de montage van de 20 inch wielen (geen runflats) is of een gevolg van iets of wat in de aandrijving (x-drive 520dA). Zijn hier problemen in gekend?
                                          Kan het een combinatie van beide zijn?
                                          Resonantie is niet altijd aanwezig en zou ook afhankelijk van de toestand van het wegdek kunnen zijn. Echter al zou het ten gevolge van een wegdek kunnen zijn, mag het dan tot dusdanige resonanties leiden dat de bijrijdersstoel dermate begint te trillen dat het tot vervelens toe bijgeluiden veroorzaakt?

In eerste instantie zou ik de 20 inch set nogmaals willen laten balanceren. Kan zijn dat de band(en) zich nog iets zijn gaan zetten waardoor een onbalans ontstaan is. Alhoewel zou het dan niet permanent waarneembaar moeten zijn?
                                          Mocht dit niet afdoende zijn wil ik mij met BMW in verbinding stellen en daar het probleem voorleggen.

Een aantal vragen dus... Ik hoop dat er iemand uit ervaring kan spreken en/of meedenken.

Alvast bedankt voor jullie advies/tips.

gr.
                                          Ron
                                          2010 BMW 118d Edition Lifestyle 143pk
                                          2010 BMW 520dA Touring Edition Sport 177pk (verkocht)
                                          2012 BMW 320dA F30 ModernLine 184pk (verkocht)
                                          2014 BMW 520XdA LCi F11 M-pack 184pk

http://www.fabrieksbanden.nl
                                          http://www.originelevelgen.be

Comment

Working...
                                          X