Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-reeks berline F10 / touring F11 / GT F07 Facelift

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• RFT heeft zeker voordelen, waardoor ik er ondertussen dan ook al 11 jaar mee rijd. Door de jaren merk je wel de verbeteringen van dit concept.
    Voordelen zijn er enkel als je lek rijdt, omdat je dan kan doorrijden naar een veilige plats om je reservewiel te plaatsen... ehm reservewiel? Inderdaad, dat is er niet meer. Ik ben zo ondertussen al 2x getakeld geworden, dus stopt het voordeel snel. RFT + reservewiel = perfect!
    Nu mijn vrouw de gezinswagen heeft, en ik geen verre afstanden meer ga rijden met mijn 5, ga ik overstappen op gewone banden. RFT op 20" is hard.
    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Wanneer komt er een nieuwe 5-serie? (of facelift voorzien?)

Comment

• FL is er al geweest. Ik veronderstel 2017 de nieuwe.

Comment

• Ik verwacht de foto's van de nieuwe ergens eind 2016, om dan begin 2017 in de showroom te staan. Nog 2 jaar wachten dus...
          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fredoo Bekijk Berichten
            Wanneer komt er een nieuwe 5-serie? (of facelift voorzien?)
            2016 starten Limousine und Touring und vielleicht auch die nächste Generation des GT. Ab 2017 folgen die neuen 6er-Derivate.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
              2016 starten Limousine und Touring und vielleicht auch die nächste Generation des GT. Ab 2017 folgen die neuen 6er-Derivate.
              Komt er dan een shooting break????

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bakkerbart Bekijk Berichten
                Komt er dan een shooting break????
                Mijn glazen bol geeft geen uitsluitsel
                Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• is er iemand die de app. BMW connect gebruikt en waar het werkt ik bedoel niet BMW connecteddrive dat is een dienst die over de sim kaart van je auto werkt en waar je de diensten voor moet boeken bij BMW.

Ik heb een Samsung S6 en heb de App. gedownload en dan de connectie met usb kabel in de wagen gemaakt maar het wil niet werken.( de wagen is een maand oud ) is er iemand die het gebruikt of waar het wel werkt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 3reeks Bekijk Berichten
                    is er iemand die de app. BMW connect gebruikt en waar het werkt ik bedoel niet BMW connecteddrive dat is een dienst die over de sim kaart van je auto werkt en waar je de diensten voor moet boeken bij BMW.

Ik heb een Samsung S6 en heb de App. gedownload en dan de connectie met usb kabel in de wagen gemaakt maar het wil niet werken.( de wagen is een maand oud ) is er iemand die het gebruikt of waar het wel werkt.
                    Ik gebruik BMW Connected , en BMW remote, maar wat is uw vraag precies?
                    2014 BMW 525da Touring http://www.autoforum.be/showthread.p...-525dA-Touring
                    2007 BMW 520da Touring http://www.autoforum.be/showthread.php?t=47253
                    2005 Volvo S60 2.4i http://www.autoforum.be/showthread.p...i-Move-Edition

2010 MINI Cooper D Countryman http://www.autoforum.be/showthread.php?t=49104 (sold)
                    1999 Volvo V70 classic 2.5d
                    1967 Volvo 123 GT

Comment

• ik bedoel eigenlijk dat het niet werkt

Comment

• Probeer eens een andere USB kabel, bij mij werken sommige kabels wel en andere niet.

Comment

• het is vooral de S6 die nog niet zou werken moet eerst een update uitkomen
                          Oorspronkelijk geplaatst door BMWdTouring Bekijk Berichten
                          Probeer eens een andere USB kabel, bij mij werken sommige kabels wel en andere niet.

Comment

• BMW 5-reeks berline F10 / touring F11 / GT F07 Facelift

BMW remote is gewoon belachelijk. Kan niets nuttig mee aanvangen. Locatie van de auto kan je enkel zien als je binnen een straal van 1.5 km bent? WTF? Bij tesla kan je Uw wagen via een app in real time volgen en zonder beperking.

BMW online is soms handig, maar smartphone is handiger.

Het enige waar ik BMW connect ooit voor gebruikt heb is DEEZER. Sommige USB kabels werken inderdaad niet.

Ook wel grappig dat je iemand van BMW kan bellen om een adres in UW navi te laten zetten terwijl je rijdt. Of via Google maps een locatie naar Uw auto sturen.
                            Last edited by germinal; 25/05/2015, 09:53.
                            previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
                            current : BMW 330D F30

Comment

• Ik zou die Connected Services alleen aanduiden voor de RTT. Ik hoop dat dat systeem wel zijn geld waard is?
                              BMW 420dA : >>>

Comment

• Weet er iemand wat een realistisch verbruik is voor een F11 520i? Zowel in het stadsverkeer als op de snelweg (120-130kmh)?

Wij staan voor de aankoop van een nieuwe of jonge 2de hands wagen. Deze zal gebruikt worden om ongeveer 20 000 km per jaar mee te rijden (80% snelweg en N49 met af en toe een licht). Een diesel lijkt mij gezien het aantal km minder interessant afhankelijk van het realistische verbruik van een benzine tov diesel.

Op internet staan een aantal reviews waar een verbruik van 8,5-9,5L wordt aangegeven, wat toch 35-40% meer is dan wat BMW opgeeft en een stuk meer is dan een 520d.

Comment

• Ja op spritmonitor had ik al gekeken.
                                  Er zit een groot verschil tussen de diesel en benzine op spritmonitor. Een van de redenen kan natuurlijk zijn dat de gemiddelde benzine-rijder 'andere' kms doet dan een diesel rijder (ea meer stad minder snelweg).

Daarom ben ik op zoek naar het reële verbruiks(verschil) bij vnl snelwegkilometers.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tamasius Bekijk Berichten
                                    Weet er iemand wat een realistisch verbruik is voor een F11 520i? Zowel in het stadsverkeer als op de snelweg (120-130kmh)?

Wij staan voor de aankoop van een nieuwe of jonge 2de hands wagen. Deze zal gebruikt worden om ongeveer 20 000 km per jaar mee te rijden (80% snelweg en N49 met af en toe een licht). Een diesel lijkt mij gezien het aantal km minder interessant afhankelijk van het realistische verbruik van een benzine tov diesel.

Op internet staan een aantal reviews waar een verbruik van 8,5-9,5L wordt aangegeven, wat toch 35-40% meer is dan wat BMW opgeeft en een stuk meer is dan een 520d.
                                    Oorspronkelijk geplaatst door Tamasius Bekijk Berichten
                                    Ja op spritmonitor had ik al gekeken.
                                    Er zit een groot verschil tussen de diesel en benzine op spritmonitor. Een van de redenen kan natuurlijk zijn dat de gemiddelde benzine-rijder 'andere' kms doet dan een diesel rijder (ea meer stad minder snelweg).

Daarom ben ik op zoek naar het reële verbruiks(verschil) bij vnl snelwegkilometers.
                                    Te weinig km's om geen benzine te nemen. Het verschil mag nog 3L/100km zijn, dan zit je nog maar aan € 150 als het verschil tussen diesel & benzine bvb €0,25 is/blijft.
                                    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tamasius Bekijk Berichten
                                      Ja op spritmonitor had ik al gekeken.
                                      Er zit een groot verschil tussen de diesel en benzine op spritmonitor. Een van de redenen kan natuurlijk zijn dat de gemiddelde benzine-rijder 'andere' kms doet dan een diesel rijder (ea meer stad minder snelweg)
                                      Dat verschil vind ik niet zo verrassend: het normverbruik van de 520i ligt bijna 50% hoger dan van de 520d met gelijkaardig vermogen, dus kan ik best wel geloven dat er ook een redelijk verschil is in werkelijk verbruik.
                                      En rijstijl heeft bij een benzine meer invloed op het verbruik dan bij een diesel, dus snelle rijders trekken het gemiddelde van de 520i meer naar boven dan van de 520d op spritmonitor.
                                      VW Golf V --> VW Golf VI --> Audi A4 --> Volvo V50 --> BMW 3 --> Audi A5 SB --> Audi A5 SB

Comment

• Met dat gebruik zou ik de 520d nemen.
                                        “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                                        Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

Working...
                                        X