Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 5-reeks berline F10 / touring F11 / GT F07 Facelift
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door bakkerbart Bekijk BerichtenVandaag zijn is de 530d verzegeld geweest met nanolex
Zorg wel dat je de nanolex shampoo gebruikt voor het onderhoud hé, en als het even kan de nanolex final finish als qd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bakkerbart Bekijk BerichtenVolgens mijn verkoper moet je het headup display draaien, en dan zou je het zien...Oorspronkelijk geplaatst door BMWMBDat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
Comment
-
Je kan het wat hoger of lager plaatsen.
ik vind HUD een leuke optie, vooral nuttig om de snelheid te tonen of GPS-aanwijzingen. Maar ik zou er nooit meer dan 1000€ aan spenderen.2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenMooi mooi, laat zeker je bevindingen weten hé!
Zorg wel dat je de nanolex shampoo gebruikt voor het onderhoud hé, en als het even kan de nanolex final finish als qd
Nog vraagje aan F eigenaars, waar zit dat knopje voor de restwarmte? Ik vind het niet... of hoe moet je het doen? Bij de e91 was dit een rechtstreeks knopje.Last edited by bakkerbart; 09/01/2014, 04:13.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bakkerbart Bekijk BerichtenNog vraagje aan F eigenaars, waar zit dat knopje voor de restwarmte? Ik vind het niet... of hoe moet je het doen? Bij de e91 was dit een rechtstreeks knopje.Oorspronkelijk geplaatst door BMWMBDat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door charlesvdw Bekijk Berichten
Comment
-
Ik heb geen buitenfoto's, als het licht is ben ik aan het werken.
Eigenlijk voel ik weinig verschil tussen mijn winterbanden non-runflat op 17 " en mijn zomerbanden runflat op 18".
Al vond ik vandaag op hogere snelheden, nat wegdek en veel wind de grip maar matig op mijn winterbanden.2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK
Comment
-
Gisteren een nieuwe grill laten steken na 2 maand in bestelling.
Dat mag hij toch wel hebben vind ik.
In bijlage de voor en na.Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door charlesvdw Bekijk BerichtenIk vind de "voor" mooier.
Kwestie van smaak natuurlijk.
mijn smaak gaat uit naar de modern line.
Comment
-
$T2eC16dHJGgFFm4WW4I4BR6UEJMWC!~~_27.jpgOorspronkelijk geplaatst door audiavanti Bekijk Berichtenik vind die zwarte gril ook niet passen net als de M bumper. Veel te grof.
mijn smaak gaat uit naar de modern line.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenIk heb van de week zo'n Modern Line met die 19" wielen zien staan. Zeer knappe configuratie.
Comment
-
Ik zet mijn vraag hier maar even bij de immens populaire 5-reeks.
Is er een opmerkelijk verschil tussen het loudspeaker systeem BMW Advanced en het Harman/Kardon surround-systeem?Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door audiavanti Bekijk Berichten[ATTACH=CONFIG]101725[/ATTACH]
Comment
Comment